جشنواره «بازم تابستون اومد» پلازیو آغاز شد

شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
جشنواره تابستانی پلازیو با عنوان «بازم تابستون اومد» از ۱۹ تیرماه آغاز شده است و تا ۱۷ مردادماه ادامه خواهد داشت.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با معرفی کالاهای برتر ایرانی و خارجی و ارائه خدمات نوینی مانند خرید خارجی و بی‌واسطه، از جدیدترین خدمات فروش محصول رونمایی کرده است.

اصالت کالا و انتخاب محصول از بنام‌ترین برندها در اولویت فروشگاه آنلاین پلازیو قرار دارد؛ چنانکه همه محصولات خارجی پلازیو از ضمانت و گارانتی معتبر برخوردار بوده و از مجاری قانونی و بدون هیچ دخل و تصرفی وارد کشور می‌شود. امکان خرید بین‌المللی از هر جای دنیا، حمل و نقل سریع بین مرزی و دامنه انتخاب متنوع از خدماتی است که پلازیو برای مشتریان خود فراهم کرده است. گستردگی کالاهای داخلی و خارجی باعث شده تا پلازیو ظرف مدت کوتاهی بتواند تبدیل به یک مرجع قابل اعتماد خرید و فروش شود. با این حال، پلازیو تنها به این ویژگی بسنده نکرده و در حوزه ارائه خدمات پس از فروش نیز به بهترین شکل وارد شده است.

با خرید از پلازیو مشتری این اختیار را دارد که بر اساس ضمانت هفت‌روزه بازگشت و تعویض کالا درصورتی‌که از محصول رضایت کافی نداشت محصول را به پلازیو ارجاع کند. چنین ضمانتی موجب جلب اطمینان مشتریان شده و فضای قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم می‌کند. تحویل آسان محصول، اطلاع‌رسانی به‌موقع درباره نحوه انتقال کالا و دادن حق انتخاب به مشتری از خدمات پلازیو به خریداران است.

پلازیو در این مسیر فروشندگان را نیز فراموش نکرده و با دریافت کمترین کارمزد و تسویه‌حساب سریع، روز به روز دایره اعتماد فروشندگان را وسیع‌تر می‌کند. اعتماد و دلگرمی بزرگ‌ترین مزیت رقابتی است که اساس فروشگاه اینترنتی پلازیو بر آن بنا شده و در واقع کوتاه‌کننده فاصله بین مشتریان و فروشندگان است.

انبارداری رایگان برای فروشنده‌های بزرگ و دریافت کمترین هزینه‌های حمل و نقل نیز از دیگر اقداماتی است که پلازیو بر آن اصرار دارد. به حداقل رسیدن هزینه انبارداری و بهبود کیفیت خدمات لجستیک از اهدافی است که پلازیو قصد دارد طی چند ماه آینده با تحقق آن به یکی از تأمین‌کنندگان شایسته در بین فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود. قطعا پلازیو از طریق این راهکارها و خدمات می‌تواند موقعیت ممتازی را برای فروشندگان فراهم کند تا کالاهای خود را به بازار داخلی و کشورهای حوزه منا معرفی کنند.

خریدهای خارجی و بی‌واسطه نیز از دیگر خدمات قابل توجه این فروشگاه اینترنتی است. این خدمات به خریدارانی که دارای کارت بانکی بین‌المللی نیستند کمک می‌کند تا به کمک این فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

تلاش‌های پلتفرم پلازیو با هدف به حداقل رساندن فاصله بین فروشندگان و خریداران در سراسر ایران و جهان همچنان ادامه دارد. این مجموعه برنامه‌های بسیاری را در رسیدن به این هدف بنا کرده است. یکی دیگر از این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌های ویژه‌ فروش است؛ جشنواره‌ای است که بتواند یادآور نیازهای مشتریان به آن‌ها و البته  عرضه محصولات باکیفیت باشد. جدیدترین  جشنواره تابستانی پلازیو با عنوان «بازم تابستون اومد» از ۱۹ تیرماه آغاز شده و تا ۱۷ مردادماه ادامه دارد.

این کمپین تابستانی با ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیف‌دار یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها را برای مشتریان علاقه‌مند به استایل‌های خاص و مشتاقان سفر و گردشگری فراهم کرده است.

پلازیو

فرصت را از دست ندهید!

با آغاز روزهای گرم تابستان حتما شما نیز به فکر افتاده‌اید تا از فرصت کوتاه گشت‌و‌گذار بهره ببرید؛ لباس‌های جذاب فصل گرما را بپوشید، به دل طبیعت بزنید و به ورز‌ش‌های ساحلی بپردازید. جشنواره تابستانی پلازیو با فروش متنوع‌ترین محصولات از تیشرت و لباس‌های خنک، کفش و کتانی، اکسسوری و قاب گوشی، عینک آفتابی، خوشبوکننده و دئودورانت، کرم و ضد آفتاب، ملزومات گردشگری و هزاران مدل از محصولات تابستانی دیگر آغاز شده است. این جشنواره با بیشترین تنوع کالاهای اصل و تولیدی برندهای مطرح، فرصت طلایی برای مشتریانی است که بهترین‌ها و به‌روزترین‌ها حرف اول را در سبد خرید آن‌ها می‌زند.

در فرصت کوتاه تابستان اگر علاقه‌مندید زمان خود را به انجام بازی‌های آنلاین حرفه‌ای اختصاص دهید، بهتر است پیش از خرید ابزارهای حرفه‌ای گیمینگ، اطلاعات کافی درباره آن‌ها داشته باشید. یکی از این ابزارها، کیبورد است. وقتی صحبت از گیمینگ و بازی حرفه‌ای به میان می‌آید، دیگر یک کیبورد معمولی پاسخگوی نیاز کاربر نخواهد بود. قدرت پاسخ‌دهی بالا، اولین و اساسی‌ترین تفاوت بین دو کیبورد معمولی و گیمینگ است. اغلب کیبوردهای گیمینگ به دلیل وجود کلیدهای مکانیکی و نوری، زمان تأخیر بسیار اندکی دارند. هرچند ممکن است این قابلیت از نظر گیمرهای مبتدی نا مهم تلقی شود، اما گیمرهای حرفه‌ای متوجه حتی یک‌صدم ثانیه تأخیر می‌شوند. جزئی‌ترین تأخیر در پاسخ‌دهی می‌تواند منجر به باخت شود. از آنجا که کلیدهای غشایی عکس‌العمل نسبتا طولانی‌ به فرمان کاربر دارند؛ در کیبوردهای معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کلیدهای نوری و مکانیکی با کمترین زمان پاسخگویی، می‌توانند بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون بار ضربه را تحمل کنند. به‌علاوه، برای فشردن این کلیدها نیازی به وارد آوردن نیروی زیادی نیست.

حفظ سلامت کاربر به‌ویژه گیمرهای حرفه‌ای که ساعات طولانی را ممکن است صرف بازی کنند، از قابلیت‌های دیگری است که انتظار می‌رود یک کیبورد حرفه‌ای داشته باشد. مدل آرایش کلیدها بر سلامت مچ و انگشتان کاربر تأثیر مستقیم دارد. طراحی ارگونومیک کیبورد گیمینگ موجب می‌شود تا دست‌ها در حالت بهتری روی صفحه‌کلید قرار بگیرد. این امر احتمال خستگی گیمر را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. به‌علاوه، ارتفاع زیاد کلید از صفحه کیبورد باعث می‌شود تا کاربر بدون فشار آوردن به انگشتان، به‌راحتی به کلیدها دسترسی پیدا کند.

کیفیت بدنه کیبورد نیز از ویژگی‌هایی است که هنگام خرید کیبورد گیمینگ لازم است به آن توجه کنید. اگرچه بدنه‌ پلاستیکی نسبت به بدنه‌ آلومینیومی مقاومت کمتری در برابر ضربه دارد، اما در میان برخی بدنه‌های پلاستیکی نیز کیفیت‌های بسیار خوبی مشاهده می‌شود. در کنار ویژگی ضد ضربه بودن بهتر است کیبوردی را انتخاب کنید که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم باشد. ورود آلودگی به داخل صفحه‌کلید، علاوه بر اتصالی، موجب کوتاه شدن عمر مفید کلیدها و اختلال در عملکرد آن‌ها می‌شود.

با توجه به اینکه هر یک از کیبوردهای بی‌سیم و باسیم گیمینگ، نقاط قوت و ضعف خود را دارند؛ شما می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود نوع کیبورد را انتخاب کنید. جالب است بدانید که با وجود قطعی کمتر کیبوردهای باسیم، نوع بی‌سیم این کیبوردها طرفداران بیشتری دارد. این موضوع طبیعی است زیرا برای گیمرهای حرفه‌ای که به‌طور معمول چندین ساعت از شبانه‌روز را به بازی اختصاص می‌دهند؛  کیبورد گیمینگ بی‌سیمی که آن‌ها را موظف به قرار گرفتن و نشستن در یک چهارچوب خاص نمی‌کند، یک گزینه غیر قابل بحث به نظر می‌رسد. اتصال کیبوردهای بی‌سیم به کامپیوتر با کمک یک قطعه کوچک برقرار می‌شود. همچنین این کیبورد مانند موس بی‌سیم، انرژی خود را با کمک باتری تأمین می‌کند. عملکرد بهتر و عمر طولانی‌تر کیبورد بی‌سیم نیز از دیگر مزایای غیر قابل انکار آن است.

امکانات دیگری مانند کلیدهای اضافی و میانبر از جمله کلید پاور، کلید تنظیم صدا، ماشین حساب، کلید نکست و بک موزیک و ... می‌تواند موجب رضایت بیشتر کاربر از عملکرد صفحه‌کلید شود. شخصی‌سازی کلیدها و همچنین حسگرهای بصری صفحه‌کلید نیز از قابلیت‌هایی است که به کیبوردهای گیمینگ نسل جدید اضافه شده است.

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی پلازیو بهترین کیبورد گیمینگ را با توجه به کارایی و قیمت آن انتخاب کنید.

برای خرید این محصولات با قیمت‌های ویژه‌ جشنواره‌ای می‌توانید به صفحه جشنواره فروشگاه پلازیو مراجعه کنید و اخبار مربوط به کمپین را از صفحه اینستاگرام پلازیو دنبال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات