خرید تردمیل از فروشگاه پیلتن شاپ

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تردمیل یکی از محبوب‌ترین لوازم ورزشی برای تناسب اندام و کاهش وزن است؛ به‌همین‌دلیل، فروش تردمیل روز‌به‌روز در حال افزایش و استقبال مردم تمام جهان را به‌همراه داشته است.
تبلیغات

ورزش با تردمیل با مزیت‌های بی‌شماری همراه است که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد. با فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ، اولین مرجع تخصصی فروش لوازم ورزشی و ماساژ، همراه باشید.

کاهش وزن و تناسب اندام

دویدن روی تردمیل باعث افزایش ضربان قلب می‌شود که این موضوع مهم‌ترین عامل در کاهش وزن بدن است. هر‌چقدر تعداد ضربان قلب شما بیشتر شود، به همان نسبت چربی‌سوزی شما بیشتر می‌شود.

تردمیل را می‌توان هر زمان استفاده کرد

یکی از بهترین فواید تردمیل این است که بدون توجه به روز یا شب بودن، گرما یا سرما، آفتابی یا بارانی بودن می‌توان به‌راحتی در خانه ورزش کرد. به‌‌یقین زندگی پرمشغله امروز ایجاب می‌کند از زمان استفاده حداکثری ببریم. آنچه نیاز داریم، توانایی ورزش‌کردن در هر زمان و با دسترسی راحت است. داشتن تردمیل در خانه می‌تواند بهتر از رفتن به باشگاه ورزشی باشد؛ زیرا دیگر نگران باز بودن یا بسته شدن باشگاه نخواهیم بود و حتی مجبور نیستیم تردمیل خود را با دیگران به‌اشتراک بگذاریم.

تنظیماتی براساس برنامه‌های تمرینی

ازآنجاکه سرعت اکثر تردمیل‌ها را می‌توان تنظیم کرد، فشردن هر بار دکمه افزایش و کاهش می‌تواند تمرکزتان را بر هم زند. برای تنظیم سرعت می‌توانید از برنامه‌های از‌پیش‌تعیین‌شده تردمیل استفاده کنید. به‌راحتی با فشردن یک دکمه برای برنامه تمرینی مدنظرتان در بازه زمانی مشخص، می‌توانید تغییرات سرعت در برنامه تمرینی را مشاهده و تنظیم کنید. تردمیل‌ها صفحه‌نمایشی نیز برای نشان‌دادن اطلاعاتی ازجمله مقدار سرعت، مسافت، زمان، کالری و حتی نمایش نرخ ضربان قلب دارند که می‌تواند پیش‌بینی مفید و تحلیلی برای برنامه تمرینی شما در بازه‌‌های زمانی هفتگی و ماهانه فراهم کند.

توانایی حداکثر استفاده از زمان

داشتن تردمیل خانگی این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا ورزش روزانه خود را به صورتی انجام دهید که در حال انجام کارهای دیگر مانند تماشای تلویزیون یا گوش‌دادن به موسیقی دلخواهتان هستید.

تمام خانواده می‌توانند از تردمیل برای ورزش استفاده کنند

پیلتن شاپ

یکی از مزایای مهم در خرید تردمیل استفاده آن برای تمامی اعضای خانواده و مهم‌تر از همه ایجاد انگیزه و تشویق برای ورزش‌کردن است. تحقیقات نشان داده است که اگر تمامی اعضای خانواده با اهداف ورزشی مشترک تمرین کنند، حداقل یکی از آن‌ها به موفقیت چشمگیری در برنامه‌های تناسب اندامش خواهد رسید.

داشتن صرفه‌جویی در هزینه‌ها

تهیه تردمیل می‌تواند بسیار ارزان‌تر از رفتن به باشگاه در طولانی‌مدت باشد؛ به‌ویژه اگر بیش از یک نفر بخواهد از تردمیل در خانه استفاده کند. هزینه‌های باشگاه ممکن است گران باشد؛ در‌صورتی‌که این هزینه می‌تواند برای خرید تردمیل باکیفیت سرمایه‌گذاری شود.

تردمیل‌ها با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتشان، قیمتی متفاوتی دارند. برخی از تردمیل‌ها تک‌کاره هستند که برای مصارف لاغری و کاهش وزن استفاده می‌شوند؛ اما برخی دیگر چندکاره هستند که به‌غیر از استفاده برای لاغری و کاهش وزن امکانات اضافی مانند ویبراتور، ماساژور، دمبل و دراز و نشست را نیز فراهم می‌کنند.

تردمیل می‌تواند پیاده‌روی در سر بالایی را شبیه‌سازی کند

اکثر تردمیل‌های موجود در بازار قابلیت تنظیم و تغییر شیب را دارند که درنتیجه، می‌توانید با لمس یک دکمه راه‌رفتن یا دویدن در حالت سر بالایی را شبیه‌سازی کنید که به افزایش ضربان قلب و کالری‌سوزی کمک بسزایی خواهد کرد.

 ورزش به‌گونه‌ای خصوصی داشته باشید

پیلتن شاپ

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌صورت خصوصی و با تمرکز ویژه تمرین کنند تا اینکه فعالیت‌های تمرینی عمومی داشته باشند. تردمیل به شما اجازه می‌دهد در حریم خصوصی خانه خود تمرین کنید تا احساسی راحت در استفاده شخصی از تردمیل داشته باشید.

در این مقاله، با فواید استفاده از تردمیل آشنا شدید. حالا زمان آن رسیده است که یکی از آن‌ها را برای خود تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ دارنده طیف گسترده‌ای از انواع تردمیل با بهترین کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمتی است.

شما می‌توانید تردمیل دلخواهتان را با مراجعه به وب‌سایت پیلتن شاپ اینترنتی بخرید. افزون‌براین، تردمیل مدنظرتان را پس از آزمایش رایگان محصول، به‌صورت حضوری در شوروم پیلتن شاپ تهیه کنید.  

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

نشانی شوروم و فروشگاه فیزیکی پیلتن شاپ: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان ۳۵، پلاک ۱/۳۲

شماره‌تماس: ۰۲۱۸۶۰۸۱۳۴۸

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات