ایمپلنت دندان لیزری به صورت فوری در مطب دکتر ابراهیم گل

سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کلینیک دکتر ابراهیم گل در زمینه کاشت ایمپلنت دندان، پیوند استخوان، جراحی سینوس لیفت و دیگر خدمات دندانپزشکی فعالیت می‌کند.
تبلیغات

نوع جدیدتر ایمپلنت دندان به‌صورت ایمپلنت لیزری است که با دقت بسیار زیادی ساخته و روند درمانی بسیار سریع‌تر طی می‌شود و قابلیت این را دارد که به‌صورت فوری و دیجیتالی گذاشته شود. ایمپلنت لیزری ضمانت مادام‌العمر با پشتیبانی در ۸۵ کشور مختلف را دارد. در این مقاله به‌تفصیل درباره این نوع ایمپلنت صبحبت خواهیم کرد.

ایمپلنت دندان چیست؟

بعضی از افراد به‌دلایل مختلفی مانند پیری، کشیدن دندان، پوسیدگی و شکستگی دندان‌هایشان را از دست می‌دهند. این موضوع علاوه‌بر اینکه باعث ایجاد مشکل در ظاهر و طرح لبخند آن‌ها می‌گردد، ممکن است بر نحوه جویدن صحیح و غذا‌خوردن هم تأثیر منفی بگذارد. اکثر افراد به‌دنبال روشی دائمی برای جایگزینی این دندان‌های از‌دست‌رفته هستند. ایمپلنت دندان روشی دائمی برای دندان‌های از‌دست‌رفته است. قرار‌دادن ایمپلنت در دهان مشکلی برای استفاده‌کننده به‌وجود نمی‌آورد و فرد می‌تواند تا آخر عمر بدون هیچ‌ مشکلی از آن‌ها استفاده کند.

دو قسمت اصلی ایمپلنت دندان فیکسچر و اباتمنت هستند. به قسمتی که از داخل استخوان فک قرار می‌گیرد، اصطلاحا فیکسچر می‌گویند و به قسمتی تاج آن که بالای لثه قرار می‌گیرد، اباتمنت می‌گویند. روی اباتمنت پروتز یا روکش ایمپلنت قرار می‌گیرد و جنس پایه ایمپلنت از تیتانیوم است. از‌آنجا‌که تیتانیوم موجود در ایمپلنت‌ها با استخوان فک کاملا سازگار است، ایمپلنت‌ها باعث لغزش و سروصدا یا آسیب استخوانی نمی‌شوند. 

ایمپلنت لیزری؛ تکنولوژی جدید در دندانپزشکی

ایمپلنت دندان لیزری گزینه بهتر و با آسیب کمتر به بافت نرم و سخت در دندانپزشکی است. استفاده از لیزر نیز در جراحی ایمپلنت سبب می‌شود محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، آماده شود. ایمپلنت لیزری رویکرد بهتری به‌جای ایمپلنت‌های معمولی است که با تکنولوژی بهتر، روند بهبود سریعتری در دندانپزشکی ایمپلنت ایفا می‌کند.

استفاده از تکنولوژی‌های جدید به‌ویژه لیزر در ایمپلنت باعث می‌شود جایی که ایمپلنت قرار داده می‌شود یا به‌اصطلاح محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت همراه باشد. بدین‌صورت، ما جراحی بدون درد و آسیب و آتروماتیک با استفاده از تکنولوژی لیزر در ایمپلنت را تجربه می‌کنیم.

مزایای ایمپلنت لیزری

با استفاده از ایمپلنت لیزری روند درمان بسیار سریع‌تر می‌شود و تطابق‌پذیری سطوح ایمپلنت لیزری در‌مقایسه‌با ایمپلنت معمولی با استخوان فک بسیار بیشتر و بهتر است؛ در‌نتیجه محل درمان بسیار سریع‌تر جوش می‌خورد و روند بهبودی بسیار با سرعت سپری می‌شود.

تفاوت دیگر قطعات ایمپلنت لیزری با ایمپلنت معمولی در رزوه‌های ایمپلنت است که برای ایمپلنت لیزری با دقت بسیار زیادی صورت پذیرفته و در آزمایش‌ها متعددی به‌دست آمده است. تلاش بر این بوده که ایمپلنت به‌عنوان قطعه‌ای تیتانیومی کاملا عملکردی مشابه دندان طبیعی انسان داشته باشد.

ما خدماتی به شما معرفی می‌کنیم که یک بار انجام دهید و مادام‌العمر استفاده کنید و ضمانت مادام‌العمر نیز داشته باشد. پس فقط یک بار مراجعه می‌کنید و تا ابد از آن لذت می‌برید. این خدمات در ۸۵ کشور دنیا ضمانت دارند که می‌توانید خدمات آن را دریافت کنید. پس از درمان، به شما پاسپورت معتبر برای دریافت خدمات در خارج از ایران داده می‌شود. برای مثال، در ایران درمان خود را انجام می‌دهید و در کشور دیگری مثل آمریکا یا آلمان یا حتی امارات با ارائه آن پاسپورت به مراکز معرفی می‌شوید و خدمات پشتیبانی رایگان دریافت می‌کنید.

کاشت ایمپلنت لیزری به‌صورت فوری

ایمپلنت فوری یکی از روش‌های درمانی مناسب برای جایگزینی دندان‌های از‌دست‌رفته است. با استفاده از کاشت دندان فوری، می‌توان به‌راحتی و در زمان کوتاهی دندانی را جایگزین کرد. بسیاری از افرادی که از روش ایمپلنت فوری استفاده کرده‌اند، از نتیجه این عمل بسیار راضی هستند.

به‌طورکلی، ایمپلنت دندان فوری یکی از روش‌های کاشت دندان است که بلافاصله پس از کشیدن دندان، ایمپلنت در فک قرار می‌گیرد. معمولا می‌تواند در دو هفته پس از کشیدن دندان انجام شود و هنوزهم ایمپلنت دندان فوری در نظر گرفته می‌شود. با‌توجه‌به توضیحات داده‌شده درباره خصوصیات ایمپلنت لیزری‌، ایمپلنت لیزری همواره بهترین گزینه برای انجام ایمپلنت فوری است.

کاشت ایمپلنت لیزری به‌صورت فوری روش کاشت ایمپلنت است که به‌منظور جایگزین‌کردن دندان‌های از‌دست‌رفته و شکسته به‌صورت کاملا تضمینی استفاده می‌شود. پایه‌های ایمپلنت لیزری شبیه ریشه دندان‌های طبیعی در استخوان فک عمل می‌کند و پایه بسیار مستحکمی برای سوار‌کردن تاج‌های دندانی به‌وجود می‌آورد که ظاهری شبیه دندان‌های طبیعی دارند.

دکتر ابراهیم گل

کاشت ایمپلنت لیزری به‌صورت دیجیتال

ایمپلنت دیجیتال یکی از تکنولوژی‌های در دندانپزشکی است که از مدل‌سازی کامپیوتری سه‌بعدی برای بررسی شرایط استخوان فک و موقعیت قرارگیری رشته‌های عصبی استفاده می‌کند. دندانپزشک با داشتن این اطلاعات معتبر می‌تواند با استفاده از ایمپلنت لیزری عمل کاشت ایمپلنت را با کمترین شکاف در فک طراحی کند.

دندانپزشکی با محوریت دیجیتال می‌تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های درمان ایمپلنت معمولی باشد. با اطمینان می‌توان گفت در آینده دندانپزشکی دیجیتال کاملا مرسوم خواهد شد و روند درمان ایمپلنت لیزری به‌صورت دیجیتال سرعت، دقت، کیفیت و زیبایی کار نهایی را دوبرابر افزایش می‌یابد.

قیمت ایمپلنت لیزری به‌صورت فوری و در یک روز چقدر است؟

ایمپلنت جایگزین ریشه دندان می‌شود و داخل استخوان فک قرار می‌گیرند. اندازه‌های ایمپلنت با یکدیگر متفاوت و جنس ایمپلنت دندانی از تیتانیوم خالص یا آلیاژ آن است. درواقع، ایمپلنت‌ها خاصیت بیولوژیکی دارند و با بدن شما سازگارند.

کاشت ایمپلنت لیزری در یک روز یکی از روش‌های کاشت دندان است که به همین منظور استفاده می‌شود. در روش کاشت دندان سنتی، دوره بهبود پس از کاشت پایه و پیش از نصب تاج دندان بسیار طولانی است؛ در‌صورتی‌که فرایند ایمپلنت یک‌روزه روشی کاملا خاص و کاربردی است که با استفاده از آن جای خالی دندان در یک روز با پایه ایمپلنت و تاج دندانی پر می‌شود. قیمت ایمپلنت لیزری یک‌روزه بسیار موردتوجه افرادی است که خواهان کاشت دندان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند. این قیمت ۲۵ تا ۳۵ درصد بیشتر از روش سنتی است و این افزایش قیمت به‌دلیل فرایند انجام کار و مواد و متریال اضافی است که درمقایسه‌با روش سنتی استفاده می‌شود.

در مرکز ایمپلنت دکتر ابراهیم گل کاشت ایمپلنت لیزری همراه با تکنیک‌های مدرن جراحی و به‌صورت ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت پانچی یا فلپ لس (Flapless)، کاشت دندان با لیزر، ایمپلنت یک‌روزه، ایمپلنت هم‌زمان با بازسازی استخوان، ایمپلنت هم‌زمان با سینوس لیفت و جراحی ایمپلنت با بارگذاری فوری (immediate load) با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا به‌وسیله متخصص ایمپلنت انجام می‌شود.

دکتر ابراهیم گل

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۰۸۲۹۴۱ و  ۸۶۱۲۸۹۹۶ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات