خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از تکنوسان

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر تا امروز زمان زیادی برای گشت‌و‌گذار در بازار و قیمت گرفتن کالاها صرف می‌کردید، اکنون می‌توانید از خانه یا مغازه خود قیمت‌های خرید عمده محصولات لوازم جانبی را با فروشگاه اینترنتی تکنوسان در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی کنید.
تبلیغات

خرید و تأمین محصولات با قیمت و کیفیت مناسب برای فروش به یکی از کارهای حساس و زمان‌بر برای هر مغازه‌داری تبدیل شده است؛ از‌این‌رو، خرید کالای بی‌کیفیت یا گران‌قیمت باعث ایجاد دپو کالای فروش‌نرفته در مغازه یا نارضایتی مشتری خواهد شد. افزون‌براین، نوسان‌های ارزی و مشکلات واردات کالا باعث شده است محصولات و موجودی اکثر مغازه‌ها و مراکز پخش کامل نباشد. افزایش هزینه‌های حمل‌و‌نقل و محدودیت‌های کرونایی و... همه‌و‌همه خرید عمده محصولات برای مغازه را سخت‌تر از قبل کرده است؛ اما همیشه راه ساده‌تری هم وجود دارد!

مرکز پخش تکنوسان بستری فراهم کرده است تا تمام مغازه‌داران، مراکز پخش، فروشگاه‌های اینترنتی و دیگر همکارانی که قصد دارند محصولات لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار، برق و الکتریک، لوازم و ابزار‌آلات و... را بخرند، موجودی و قیمت خرید عمده بیش از بیست‌هزار کالا را به‌راحتی در فروشگاه اینترنتی تکنوسان مشاهده کنند.

مزایای خرید عمده از فروشگاه اینترنتی تکنوسان

شاید بتوان مزایای زیادی برای خرید عمده از فروشگاه اینترنتی تکنوسان برشمرد؛ اما در‌ادامه ده مزیت مهم‌ و جذاب خرید عمده از این مرکز پخش را معرفی می‌کنیم.

نیازنداشتن به استعلام حضوری یا تلفنی

برای بررسی موجودی و قیمت کالا نیازی به مراجعه حضوری یا پشت خط‌بودن برای پاسخ‌گویی به تماس نخواهید داشت. کافی است وارد حساب کاربری‌تان در وب‌سایت تکنوسان شوید و موجودی و قیمت خرید همکاری محصول مدنظر خود را در هر ساعت از شبانه‌روز مشاهده کنید. همچنین، بستر شفاف ارائه تمام قیمت‌ها باعث می‌شود قیمت همه کالاها را قبل از خرید و فاکتورزدن بتوان مشاهده و مقایسه کرد.

مشاهده مشخصات کامل محصول

یکی از معضلات خرید آنلاین، خصوصا برای مغازه‌داران، کامل‌نبودن مشخصات محصولات در خرید اینترنتی است که باعث شده بعضی افراد ترجیح دهند حضوری کالا را مشاهده کنند. در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی تکنوسان، سعی شده است علاوه‌بر عکس و توضیحات معمول محصولات، از تمامی زوایای مهم کالا و بسته‌بندی محصول عکس قرار داده شود تا همه اطلاعاتی که در خرید حضوری مشاهده‌شدنی هستند، در خرید آنلاین هم دردسترس باشند. همچنین، در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام تکنوسان ویدئوهای بررسی و جعبه‌گشایی محصولات به‌صورت منظم قرار داده می‌شود.

تنوع فراوان محصولات

به‌جرئت می‌توان گفت بیشترین تنوع کالایی در مراکز پخش در ایران، در مرکز پخش تکنوسان وجود دارد. تنوع بیش از بیست‌هزار کالایی و موجودی به‌روز در وب‌سایت باعث شده است اکثر کالاهای موردنیاز همکاران در وب‌سایت برای خرید موجود باشد. سیاست مجموعه تکنوسان بر تأمین تمامی کالاهای موردنیاز مغازه‌داران باعث شده است هر روز بر تنوع کالایی محصولات افزوده شود.

نمایندگی رسمی برندهای معتبر

پخش تکنوسان با حضور مستمر و موفق در بازار آی‌تی ایران توانسته است با اخذ نمایندگی رسمی فروش اکثر برندهای معتبر بازار، علاوه‌بر افزایش تنوع کالایی، بهترین قیمت عمده محصولات را به مشتریان گرامی عرضه کند و در زمینه خدمات پس از فروش نیز، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

جلوگیری از دپوی کالا

یکی از مشکلات همکاران و مغازه‌داران برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، محدودیت در حداقل خرید تعداد هر محصول یا اجبار به خرید سبدی کالا است که در‌صورت کمبود سرمایه، تنوع کالاهای موجود در مغازه را کاهش می‌دهد. برای خرید عمده محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی تکنوسان، محدودیت خاصی برای تعداد خرید وجود ندارد و هر همکاری حتی با انتخاب یک عدد از محصول می‌تواند با قیمت خرید عمده، محصول مدنظرش را بخرد و نیازی به خرید تعداد مشخصی از محصول برای محاسبه قیمت همکاری نیست.

کاهش زمان

حضور در مراکز عرضه محصولات نه‌تنها وقت‌گیر است؛ بلکه شاید در برخی مواقع مثل محدودیت‌های کرونایی حتی امکان‌پذیر نباشد. تعطیل‌کردن مغازه برای حضور در بازار یا هزینه‌های حمل‌و‌نقل باعث شده است استفاده از بستر آنلاین به‌صرفه‌تر از همیشه باشد. همچنین، تأمین اکثر نیازها از یک مرکز پخش باعث می‌شود هزینه‌های ارسال و حسابداری و گارانتی کاهش پیدا کند. 

ارسال سریع و ارزان سفارش های خرید عمده لوازم جانبی توسط تکنوسان

جشنواره‌های فروش

علاوه‌بر مزایای ذکر‌شده، تکنوسان با هدف قدردانی از مشتریان وفادارش در بازه‌های زمانی مختلف جشنواره‌های فروش گوناگون برگزار می‌کند تا هم قیمت‌های خرید بهتری ارائه دهد و هم جوایزی به مشتریان و همکاران اهدا کند.

خرید با اطمینان

افزون‌بر اخذ گواهینامه‌های نماد اعتماد الکترونیکی (ای‌نماد)، رسانه‌های دیجیتال و عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی، حسن شهرت و اعتبار مجموعه تکنوسان در بازار آی‌تی ایران را به‌راحتی می‌توان استعلام کرد. همچنین، اگر درباره نحوه خرید یا کالاها به مشاوره نیاز داشته باشید، می‌توانید با همکاران ما در تکنوسان ارتباط برقرار کنید.

نمایش‌ندادن قیمت همکاری 

توجه کنید قیمت‌های همکاری در وب‌سایت فقط با ساخت حساب کاربری و تأیید حساب امکان‌پذیر است. فرایند ساخت و تأیید حساب کاربری کمتر از چند دقیقه طول خواهد کشید. در حالت عادی و بدون وارد‌شدن به حساب، قیمت تک‌فروشی را در وب‌سایت می‌توان مشاهده کرد.

توسعه کسب‌و‌کار خود

یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌های مهم خرید عمده از مرکز پخش تکنوسان جذب مشتریان بیشتر در حوزه کاری و گسترش کسب‌و‌کار خود با‌توجه‌به تنوع کالایی ارائه شده در وب‌سایت است؛ زیرا با وجود مشتریان جدید و رفع نیاز‌های آنان، می‌توان در راستای اهداف خود به گسترش حوزه کاری کمک شایانی کرد.

در انتها باید اشاره کنیم که با‌توجه‌به وجود محصولات تقلبی بسیار زیاد در بازار لوازم و کالاهای دیجیتال، نکته بسیار مهم در خرید از فروشگاه‌های عمده، اعتبار فروشگاه و کیفیت محصولات آن است. فروشگاه اینترنتی تکنوسان با تضمین اصالت کالاهایش و پشتیبانی آنلاین هرگونه نگرانی را از خریداران خود سلب می‌کند.

حتی اگر صاحب کسب‌و‌کار کوچک هستید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه پخش عمده اینترنتی تکنوسان مراجعه و محصولات مدنظرتان را با خواندن توضیحات و مقایسه قیمت آن‌ها انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات