ثبت‌نام MBA و DBA دانشگاه تهران

دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ثبت‌نام تکمیل ظرفیت تیرماه دوره یک‌ساله نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران با تخفیف و شرایط پرداخت ویژه و ظرفیت محدود آغاز شد.
تبلیغات

شرایط وخیم اقتصادی امروز در کشور ناشی از دلایل مختلفی است؛ ازجمله ویروس کرونا و تحریم‌ها اقتصادی و بسیاری عوامل دیگر. کسب‌و‌کارهای زیادی در این دوران ضررهای سنگینی تجربه کرده و حتی تا مرز ورشکستگی پیش رفته‌اند. این دوران با سختی‌های بسیارش بالاخره تمام می‌شود و افرادی در‌این‌بین برنده هستند که از فرصت‌ها به‌درستی استفاده و خود را برای دوران پساکرونا آماده کرده‌اند.

کرونا در عین تمامی اثرهاش ناگوارش بر زندگی ما، فرصتی در‌اختیارمان قرار داد تا به ساختارهایی فکر کنیم که از قبل در ذهن داشتیم. در دوران کرونا، استراتژی‌های صحیح بیش‌ازپیش به‌چشم آمدند. کسب‌و‌کارهای انگشت‌شماری بودند که توانستند با کمک علم مدیریت نه‌تنها از کرونا به سلامت عبور کنند؛ بلکه سودآوری خود را هم افزایش دهند؛ اما این دانش را از کجا می‌توان کسب کرد؟

درباره دوره‌های MBA و DBA

دوره MBA و دوره DBA جزو شناخته‌شده‌ترین دوره‌های حرفه‌ای آموزش مدیریت در سراسر جهان به‌شمار می‌روند. مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها برای ارتقای شغلی و افزایش دانش و مهارت و گسترش شبکه حرفه‌ای‌شان در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. این دوره‌ها حاصل انباشت سال‌ها تجربه مدیران موفق و تبدیل آن‌ها به دانش مدون است و با شرکت در این دوره‌ها علاوه‌بر‌اینکه بسته‌ای ارزشمند از دانش را کسب می‌کنید، می‌توانید شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید.

دوره‌های یک‌ساله نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیرانی هستند که نمی‌توانند به‌مدت یک سال، دو روز از زمان هفتگی‌شان را به حضور در کلاس اختصاص دهند. با کمک پلتفرم پیشرفته آموزشی VLA، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز دروستان را مطالعه و تمرین‌ها و پروژه‌هایی از دنیای واقعی کسب‌و‌کار را حل کنید و هر موقع اشکالی داشتید، با پشتیبان آموزشی و استادتان از‌طریق سیستم تیکتینگ پلتفرم آموزشی در ارتباط باشید.

علاوه‌بر بخش غیرحضوری، کلاس‌های آنلاین به‌صورت مداوم برای دروس مختلف برگزار می‌شود تا دانش‌پذیران بتوانند اشکالاتشان را مستقیما با کمک استاد رفع کنند. همچنین کارگاه‌های شبکه‌سازی حرفه‌ای برای ایجاد فضای ارتباطی بین مدیران به‌صورت مستمر و حضوری برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان دوره‌های مختلف بتوانند شبکه حرفه‌ای‌شان را گسترش دهند.

در‌کنار همه این‌ها، تمامی دانش‌پذیران دوره نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران می‌توانند به‌رایگان در همایش‌های تخصصی‌ای شرکت کنند که در دانشکده مدیریت برگزار می‌شود. این همایش‌ها به‌صورت مستمر و در موضوعات مختلف برگزار می‌شوند.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران به‌صورت یک‌ساله برگزار می‌شود و در پایان به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه اعطا می‌شود. این گواهی‌ها قابلیت ترجمه و دریافت مُهر دادگستری و وزارت امورخارجه را نیز دارند.

دوره مدیریت دانشگاه تهران

با‌توجه‌به ظرفیت محدود این گروه و برای بهره‌مندی از تخفیف ویژه تیر‌ماه، به وب‌سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۲۱۳۶۷۶۴ تماس بگیرید.

همچنین، در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آی دی @vla.ir اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات