رونمایی از آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مهارت‌های بسیاری برای استخدام شدن مد نظر کارشناسان استخدام است که مهم‌ترین آن‌ها، مهارت و تسلط بر زبان انگلیسی است.
تبلیغات

در واقع می‌توان با قاطعیت گفت که دانش زبان انگلیسی می‌تواند مهم‌ترین عامل در برتر بودن افراد در پروسه استخدام باشد. امروزه تمام کارها و مکاتبات شرکت‌ها به دانش زبان انگلیسی نیاز دارند و شما به عنوان کارمند برای انجام تمام کارها از یک ایمیل ساده تا انجام مکاتبات با شرکت‌های خارجی و کار با ابزارها به تسلط بر زبان انگلیسی نیاز دارید. اما برای اینکه بدانید در چه سطحی از زبان قرار دارید، به یک آزمون تعیین سطح معتبر و مطمئن نیاز دارید.

ایران تلنت با راه اندازی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، کار شما در تعیین سطح را راحت کرده است و دیگر نیازی نیست تا حضوری به آموزشگاه‌ها مراجعه کنید و حتی برای تعیین سطح خود مبلغی پرداخت کنید. برای شرکت در این آزمون اینجا کلیک کنید.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت شما را از منظر چهار مهارت انگلیسی می‌سنجد. این مهارت‌ها شامل مهارت واژگان یا Vocabulary، مهارت گرامر یا Grammar، مهارت گوش دادن یا Listening و مهارت خواندن یا Reading می‌شود. در واقع شما با پاسخ دادن به 60 سؤال این تست می‌توانید سطح زبان عمومی خود را به دست آورید.

برای شرکت در این آزمون خوب است بدانید که تنها 60 دقیقه زمان دارید و این زمان بدون امکان توقف محاسبه می‌شود.

ویژگی‌های آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت

آزمون تعیین سطح ایران تلنت مزایا و ویژگی‌های بسیاری برای شما دارد. مهم‌ترین آن این است که این آزمون طبق اصول جهانی تعیین سطح زبان انگلیسی طراحی شده است و در نهایت نتیجه‌ای که از آن دریافت می‌کنید درست و استاندارد است. دیگر ویژگی‌های این آزمون به شرح زیر است:

  • تمام سؤالات این آزمون توسط مؤسسات آموزشی برتر، بررسی و ارزیابی شده است تا از بروز خطا در نتیجه نهایی آن جلوگیری شود.
  • این آزمون کاملا رایگان است و شما برای شرکت در آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.
  • می‌توانید نتیجه آن را در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید و از آن به عنوان مهارت شغلی استفاده کنید.
  • شرکت‌های ایرانی می‌توانند از این آزمون برای سنجش میزان مهارت کارکنان خود در زبان انگلیسی و همچنین از آن در پروسه استخدام کارجویان استفاده کنند.
  • این آزمون و تمام سؤالات آن طبق آخرین پیشرفت‌ها و تغییرات در زبان انگلیسی طراحی شده و می‌توان آن را به عنوان نمونه یک آزمون به روز در ایران دانست.

نحوه‌ی شرکت در آزمون

برای شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت کار سختی در پیش ندارید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به وب‌سایت ایران تلنت مراجعه کنید. برای شروع باید به صفحه این آزمون بروید و با زدن دکمه شروع، آزمون را آغاز کنید. سؤالات این آزمون طی چهار مرحله برای شما نشان داده می‌شود که شما باید به سؤالات هر مرحله پاسخ دهید تا بتوانید به خوبی این چهار مهارت انگلیسی را در مورد خودتان بسنجید. این مراحل به ترتیب عبارت‌اند از:

  • مرحله اول، تست مهارت واژگان (Vocabulary)
  • مرحله دوم، تست مهارت گرامر (Grammar)
  • مرحله سوم، تست مهارت گوش دادن (Listening)
  • مرحله چهارم، تست مهارت خواندن (Reading)

نکته قابل توجه در مورد این آزمون این است که، آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در ایران تلنت، نمره منفی ندارد و شما می‌توانید به سؤالات با این دید پاسخ دهید.

پس از پاسخ دادن به سؤالات هر مرحله، در نهایت نتیجه برای شما نمایان می‌شود و شما می‌توانید میزان درصد پاسخ سؤالات را مشاهده کنید و برای آن مهارتی که نیاز به تقویت دارد برنامه‌ریزی کنید. در آخر نیز این آزمون را می‌توانید در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید تا کارفرما بتواند میزان مهارت شما در زبان انگلیسی را مشاهده کند.

منبع: وبلاگ ایران تلنت

ناگفته نماند این آزمون کاملا رایگان است و شرکت در آن برایتان هزینه‌ای ندارد. همچنین به‌عنوان کاربر ایران تلنت، می‌توانید نتیجه آن را در رزومه آنلاین خود در این وب‌سایت قرار دهید تا کارفرما را از سطح دانش زبان انگلیسی‌تان آگاه کنید.

نحوه شرکت در آزمون

شرکت در این آزمون با مراجعه به وب‌سایت ایران تلنت آغاز می‌شود. بعد از ورود به صفحه تعیین سطح، می‌توانید روی دکمه شروع کلیک کنید و به سؤالات ۵ مرحله آزمون جواب دهید. این ۴ مرحله و سؤالات آن به‌ترتیب زیر برایتان نمایش داده می‌شود:

  • مرحله اول: آزمون مهارت واژگان (Vocabulary)
  • مرحله دوم: آزمون مهارت گرامر (Grammar)
  • مرحله سوم: آزمون مهارت گوش‌دادن (Listening)
  • مرحله چهارم: آزمون مهارت خواندن (Reading)

نکته‌ مهم این است که آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در ایران تلنت نمره منفی ندارد. برای شروع باید به صفحه این آزمون بروید و با زدن دکمه شروع، آزمون را آغاز کنید. همچنین، این آزمون را تنها یک بار می‌توانید انجام دهید و امکان ویرایش پاسخ‌ها وجود ندارد.

پس از پاسخ به پرسش‌ها، نتیجه برایتان نشان داده می‌شود و شما می‌توانید میزان درصد جواب سؤالات را مشاهده و برای مهارت نیازمند به برنامه‌ریزی کنید. بسیاری از شرکت‌های ایرانی علاوه‌بر استفاده از این آزمون برای استخدام کارجویان، می‌توانند از آن برای سنجش میزان مهارت کارمندانشان در زمینه زبان انگلیسی استفاده کنند.

منبع: وبلاگ ایران تلنت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات