خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و ۱۷۰ ارز دیجیتال دیگر در صرافی بیت ۲۴

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در بیت ۲۴ می‌توانید بیش از ۱۷۰ ارز دیجیتال شامل بیت کوین و اتریوم را خرید و فروش کنید. سرعت تسویه و واریز در این صراف رمز ارزی سریع است.
تبلیغات

انتخاب بستری مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مهم‌ترین قدم قبل از اقدام برای سرمایه‌گذاری است. امنیت، سرعت تسویه (ریالی و رمز ارزی)، قیمت مناسب و تعدد ارزها مهم‌ترین معیارها برای انتخاب صرافی کریپتوکارنسی محسوب می‌شوند. با درنظرگرفتن این فاکتورها، بیت 24 گزینه‌ای ایدئال برای خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال است. نکته بسیار مهم دیگر درباره این صرافی، ارائه آموزش‌های مقدماتی و حرفه‌ای به کاربران است؛ به‌طوری‌که تمام نکات لازم برای داشتن سرمایه‌گذاری مطمئن را فرا خواهند گرفت. بدین‌ترتیب، ریسک ازدست‌دادن سرمایه به‌دلیل اشتباهاتی نظیر ناآشنایی با نحوه کار کیف پول‌ها به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

بیت ۲۴ پلتفرمی برای خرید و فروش سریع بیت کوین و ارزهای دیجیتال 

بیت ۲۴ نه به گفته ما، بلکه از دیدگاه کاربران یکی از بهترین صرافی‌های رمز ارزی ایرانی است. کافی است به قسمت نظرات وب‌سایت سر بزنید و به رتبه وب‌سایت توجه کنید. درادامه چند دلیل برای انتخاب بیت ۲۴ را ذکر می‌کنیم.

بیت۲۴

نگه‌داری‌نکردن رمز ارزها در کیف پول صرافی 

کاربران مخصوصا با درنظرگرفتن اخبار مربوط به تعطیلی برخی صرافی‌ها به‌دلیل تخلف، به‌سختی به وب‌سایت دیگر اعتماد می‌کنند. این نگرانی حین کار با بیت 24 برای خرید یا فروش انواع ارز دیجیتال ازجمله بیت کوین وجود ندارد؛ زیرا بعد از پرداخت هزینه، رمز ارز مدنظر به والت شما ارسال خواهد شد. ازآنجاکه سکه‌های دیجیتال شما نزد صرافی باقی نمی‌مانند، نگران ریسک‌های احتمالی نخواهید بود.

سرعت چشمگیر خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال 

با‌توجه‌به نوسان‌های متعدد قیمت‌ها در بازار کریپتوکارنسی، سرعت درخورتوجه خرید در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است. تصور کنید اکنون قیمت رمز ارزی را مناسب می‌بینید و آن را می‌خرید. اگر سیستم ساعت‌ها بعد از پرداخت هزینه کوین‌ها را برایتان ارسال کند، احتمال کاهش مجدد قیمت در این بازه وجود دارد. به‌همین‌دلیل بیت 24 در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اغلب به‌صورت آنی واریز را انجام می‌دهد.

نکته بسیار مهم دیگری که به افزایش سرعت خرید اتریوم یا دیگر رمز ارزها در این وب‌سایت منجر شده، وجود کیف پول ریالی است. به‌جای هر مرتبه پرداخت هزینه خرید ارزهای دیجیتال به‌طور جداگانه، می‌توانید یک‌ مرتبه کیف پول خود را شارژ و سپس اقدام کنید. بدین‌ترتیب، لازم نیست برای هر تراکنش یک مرتبه مرحله ورود به درگاه بانکی و واریز وجه را انجام دهید.

مزیت بسیار مهم دیگر کیف پول ریالی ۲۴ امکان تریدکردن است؛ زیرا بعد از فروش ارزهای دیجیتال خود به ما، به انتخاب گزینه تسویه به شماره کارت بانکی اجباری نیست. اگر این گزینه را انتخاب کنید، در اولین سیکل واریزهای شبا، مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد؛ در‌غیر‌این‌صورت می‌توانید گزینه شارژ کیف پولی ریالی را انتخاب و پول فروش رمز ارز مدنظرتان به ما را در همان‌جا نگه دارید. بدین‌ترتیب، از این پول برای خرید مجدد ارزهای دیجیتال در قیمتی بهتر می‌توانید استفاده کنید.

بیت۲۴

تعدد رمز ارزهای قابل خرید و فروش در بیت ۲۴ 

به‌جرئت از این نظر بیت 24 را یکی از بهترین‌ها می‌توان دانست؛ چراکه در این‌جا امکان خرید و فروش بیش از ۱۷۰ رمز ارز مختلف مهیا است. این ارزهای دیجیتال محبوب‌ترین و بهترین کوین‌ها و توکن‌ها را شامل می‌شود. هر زمان که ارز دیجیتال جدیدی طرفدار پیدا می‌کند، بیت 24 (بعد از کسب اطمینان از پشتوانه‌داربودن پروژه برای جلوگیری از ضررکردن کاربران) آن را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه خواهد کرد. به‌لطف تعدد ارزهای دیجیتال قابل خرید و فروش در بیت 24 سبد سرمایه‌گذاری رمز ارزی خود را می‌توانید گسترش دهید. گفتنی است با تقسیم سرمایه بین چند ارز، ریسک به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

آموزش‌های ضروری درباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال 

ناآشنایی با پروژه‌های فاقد پشتوانه، بی‌ اطلاعی از نحوه کار کیف پول‌های رمز ارزی، بی‌توجهی به پلتفرم‌های تحریم‌کننده ایران و بسیاری از عوامل دیگر، سرمایه کاربران ایرانی را درمعرض خطر قرار می‌دهد. بیت ۲۴ در وبلاگ خود به‌طور مستمر مطالبی آموزشی و کاربردی در ارتباط با این موضوع‌ها منتشر می‌کند.

در وبلاگ بیت ۲۴ مهم‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال پوشش داده شده‌اند. با یادگیری نحوه استفاده از آن‌ها، دیگر مشکلاتی ازقبیل گم‌شدن سرمایه یا برداشت‌ناپذیرشدن آن بروز نخواهد کرد. نکته بسیار مهم دیگر آگاهی از پروژه‌های جعلی است؛ رمز‌ارزهایی که با وجود تبلیغات فراوان پشتوانه‌ای ندارند و ممکن است کاربران را بعد از سرمایه‌گذاری، به‌دلیل ریزش شدید قیمت با ضررهای سنگین مواجه کنند. بیت 24 درباره این پروژه‌ها هشدارهای لازم را می‌دهد.

همانند بورس یا هر بازار مالی دیگر، یادنگرفتن مفاهیم اولیه بازار ارزهای دیجیتال نیز خطر ضرر‌کردن را افزایش می‌دهد. این مارکت از قواعدی پیروی می‌کند که باید آن‌ها را یاد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات