سیم خان؛ پلتفرم تخصصی خرید اینترنتی و فروش فوری سیم کارت

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
آیا شما هم به‌صورت اینترنتی خرید می‌کنید؟ اگر به شما بگویم امکانی فراهم شده است که می‌توانید سیم‌کارت را هم آنلاین بخرید چه نظری دارید؟
تبلیغات

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم‌کارت است که شما می‌توانید آنلاین سیم‌کارت دلخواه خود را بخرید.

اگر به دنبال خرید سیم‌کارت باشید، چه می‌کنید؟

حتما در دفاتر پیشخوان دولت یا فروشگاه‌های فروش سیم‌کارت به دنبال یک شماره با قیمت مناسب می‌گردید؛ اما اگر بدانید می‌توانید بدون بیرون رفتن و در هر ساعت از شبانه‌روز، از میان هزاران شماره، خط دلخواه خود را آنلاین سفارش دهید چه؟

سیم خان چیست؟

سیم خان میان‌بری به بازار سیم‌کارت است. ما نیز همانند شما دغدغه‌های خرید سیم‌کارت به‌صورت سنتی را می‌شناسیم و به‌خوبی می‌دانیم پیدا کردن بهترین گزینه برای خرید یا فروش سیم‌کارت، چقدر برای شما زمان‌بر و گیج‌کننده است.

از این رو ضمن بررسی عمیق و علمی بازار خرید و فروش سیم‌کارت در کشور، بررسی تجارب فروشندگان سیم‌کارت و درک نیازها، محدودیت‌ها و فرصت‌های موجود، به ایجاد و راه‌اندازی سامانه خرید اینترنتی سیمکارت پرداخته‌ایم.

سیم خان، پلتفرمی است که با ساده‌تر کردن فرایند خرید یا فروش سیم‌کارت؛ شما را یاری می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین دردسر «سیم‌کارت بخرید» یا «سیم‌کارت بفروشید».

سیم خان چگونه کار می‌کند؟

فرایند خرید فوری سیم‌کارت به‌صورت آنلاین  دارای ۴ مرحله ساده است. ابتدا به سایت سیم خان simkhan.ir مراجعه کنید. سپس می‌توانید شماره دلخواه خود را با استفاده از جستجوگر هوشمند، فورا پیدا کنید و قیمت آن را بررسی کنید. همچنین می‌توانید شماره‌های مشابه آن را بررسی و در انتها به‌صورت آنلاین آن را خرید کنید.

  • ورود و ثبت نام در سایت سیم خان
  • جستجوی سیم‌کارت دلخواه
  • پرداخت آنلاین سیم‌کارت و دریافت کد فعال‌سازی
  • مراجعه به نماینده سیم خان برای دریافت سیم‌کارت و به نام زدن آن

مهم‌ترین دغدغه خریداران سیم‌کارت، قیمت آن است. در سیم خان می‌توانید قیمت به روز هر خط را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. شاید بپرسید چرا سیم خان را برای خرید سیمکارت انتخاب کنم؟

سیم خان راحتترین و سریعترین روش خرید سیم‌کارت است. کافی است با جستجو در بانک اطلاعات سیم خان، سیم‌کارت دلخواه خود را پیدا و آن را آنلاین خرید کنید.

نکته قابل توجه خرید اینترنتی سیم‌کارت از سیم خان این است که بعد از خرید، کد فعال‌سازی آن به‌صورت پیامک برای شما ارسال می‌شود و شما در هر کجای ایران باشید می‌توانید با مراجعه به نماینده سیم خان، سیم‌کارت خود را تحویل بگیرید.

هدف ما از راه‌اندازی سیم خان، کاهش هزینه‌ها، حذف رفت‌و‌آمدهای غیرضروری و بررسی، انتخاب و خرید فوری سیم‌کارت است. فرقی نمی‌کند کجا باشید یا چه ساعتی از شبانه‌روز باشد، ما همیشه باز هستیم.

همچنین در سیم خان امکانی را فراهم کرده‌ایم که کاربران می‌توانند نوع رندی سیم‌کارت را به‌صورت آنی تشخیص دهند. این موضوع تأثیر زیادی در قیمت سیم‌کارت دارد یعنی هرچه خط رندتر باشد، طبیعی است که قیمت آن گران‌تر است.

سیم خان خریدار یا فروشنده سیم‌کارت نیست که روی قیمت آن تأثیر بگذارد، بلکه فضایی است که فروشندگان سیم‌کارت از سراسر کشور را گرد هم آورده است تا به‌راحتی بتوانند به خرید و فروش سیم‌کارت میان خود و افراد عادی بپردازند.

خرید اینترنتی سیم‌کارت همراه اول

همراه اول، اولین اپراتور کشور دارای پیش‌شماره‌های مختلفی است و شما می‌توانید شماره دلخواه خود را از سایت رسمی همراه اول تهیه کنید.

اما تفاوتی که خرید آنلاین سیمکارت همراه اول از سامانه سیم خان دارد این است که اولاً برخی از پیش‌شماره‌ها دیگر از طریق این اپراتور عرضه نمی‌شود ولی شما می‌توانید آن را در سیم خان بیابید. دوما سیم‌کارت یک محصول خاص است و اگر از شماره‌ای خوشتان بیاید یکی دیگر از آن را نمی‌توانید در جای دیگری پیدا کنید.

  • خرید اینترنتی سیم‌کارت همراه اول دائمی: شما می‌توانید انواع سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول با پیش‌شماره‌های مختلف را در سیم خان بیابید. معروف‌ترین پیش‌شماره دائمی، سیم‌کارت 0912 است که در ادامه آن را توضیح می‌دهم.
  • خرید اینترنتی سیم‌کارت همراه اول اعتباری: مقایسه و بررسی قیمت و ارقام خطوط اعتباری یکی از مزیت‌های خرید از سیم خان است. شماره رند اعتباری خود را ارزان‌تر از همه جا از سیم خان بخرید.

کسب‌و‌کارهایی که به دنبال خرید سیم‌کارت‌های سریالی برای کارمندان فروش یا کارشناسان خود هستند می‌توانند با خرید اینترنتی سیمکارت اعتباری همراه اول از سیم خان در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. همچنین سیم‌کارت رند اعتباری همراه اول نیز گزینه مناسبی برای این کسب‌و‌کارهاست که با قیمت مناسب در سیم خان موجود است.

سیم خان

خرید اینترنتی سیم‌کارت 0912 همراه اول

خرید خط 0912 دائمی، تنها خرید یک سیم‌کارت ساده نیست، چه برای استفاده شخصی و چه برای کسب‌و‌کار، شما با خرید آن علاوه بر اعتبار یک نوع سرمایه‌گذاری مطمئن را برای خود کسب می‌کنید.

اپراتور همراه اول دیگر سیم‌کارت با این پیش‌شماره را عرضه نمی‌کند و دلیل آن تمام شدن شماره‌هاست اما اگر قصد خرید سیم‌کارت 912 صفر را دارید نگران نباشید زیرا در سیم خان این پیش‌شماره با انواع کدها به‌صورت صفر و کارکرده ارائه می‌شود و امکان خرید اینترنتی سیمکارت 0912 نیز وجود دارد.

اگر به دنبال یک هدیه خاص و ماندگار برای عزیزان خود هستید یا می‌خواهید به سیم‌کارت اولی‌ها یک هدیه خاص بدهید اما نگران قیمت آن هستید، خرید سیم‌کارت 0912 ارزان هدیه سیم خان به شما است. با بودجه کم نیز می‌توانید یک خط 912 با قیمت ارزان تهیه کنید.

همچنین اگر قصد فروش فوری سیمکارت 0912 خود را دارید، می‌توانید با سرویس قیمت‌گذاری خط 0912 رایگان، ابتدا ارزش واقعی خط خود را نسبت به نوسانات بازار بدانید و سپس آن را با بهترین قیمت در سیم خان بفروشید.

یکی از مزیت‌های سیم خان نسبت به سایر سایت‌های درج آگهی فروش سیمکارت 0912 مانند دیوار و شیپور این است که ثبت آگهی در سیم خان آسان است و شما می‌توانید در زمان کوتاه‌تری آن را بفروشید زیرا بازدیدکنندگان سیم خان؛ فروشندگان سیم‌کارت، مسئولان خرید سیم‌کارت در دفاتر پیشخوان دولت و کاربرانی هستند که به دنبال خرید سیم‌کارت شما هستند.

خرید اینترنتی سیم‌کارت ایرانسل

به دنبال چه شماره‌ای هستید؟ دائمی یا اعتباری ایرانسل؟ به‌راحتی می‌توانید سیم‌کارت ایرانسل با شماره دلخواه خود را در سیم خان پیدا کنید یا اگر قصد فروش فوری سیم‌کارت ایرانسل خود را دارید، آن را در سیم خان رایگان آگهی کنید.

خرید اینترنتی سیم‌کارت رایتل

اگر به دنبال یک سیم‌کارت با اینترنت ارزان هستید، رایتل گزینه مناسبی برای شما است و به‌راحتی می‌توانید آن را از سیم خان تهیه کنید.

فرقی نمی‌کند چه نوع سیم‌کارتی از سیم خان بخرید، درهرصورت دارای ضمانت خرید ۲۴ ساعته خواهید بود.

سیم خان

مزایای سیم خان برای فروشندگان سیم‌کارت

با حضور در سایت سیم خان، علاوه بر اینکه مشاهده سیم‌کارت‌های شما توسط مشتریان بالقوه چندین برابر می‌شود؛ می‌توانید از همه امکانات سیم خان در جهت فروش فوری شماره‌های خود استفاده کنید.

دغدغه شما به‌عنوان فروشنده سیم‌کارت چیست؟ قطعا یکی از آن‌ها فروش فوری سیم‌کارت‌هایتان با نام برند خودتان است. این هدف جز با تبلیغات میسر نمی‌شود اما آیا از نوع تبلیغات در سیم خان آگاه هستید؟

پرداخت به ازای کلیک

با تبلیغات در سیم خان، نیازی نیست به ازای هر بازدید یا ماندن بنر تبلیغاتی در سایت هزینه‌ای بپردازید بلکه مبنای کسر هزینه، کلیک کاربرانی است که قصد مشاهده صفحه سیم‌کارت‌های شما را دارند.

با این روش در هزینه‌های تبلیغاتی شما صرفه‌جویی شده و مدیریت بهتری خواهید داشت.

تسویه‌حساب روزانه

اگر سیم‌کارت‌هایتان را به‌صورت آنلاین در سامانه سیم خان آگهی کنید، می‌توانید به‌صورت روزانه وجه خود را برداشت کنید. پس از فروش سیم‌کارت، مبلغ حاصل از فروش به پنل شما اضافه می‌گردد و همان لحظه می‌توانید دستور پرداخت آن را ثبت کنید.

مدیریت سیم‌کارت

ثبت، ویرایش و حذف آگهی فروش سیم‌کارت‌ها و همچنین قیمت‌گذاری دلخواه از دیگر مزایای قابل توجه ثبت فروشگاه شما در سیم خان است. در ثبت آگهی فروش سیم‌کارت محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید به تعداد نیاز آگهی ثبت کنید.

آیا با جدیدترین روش‌های فروش سیم‌کارت در اینترنت آشنا هستید؟

شما چه چیزی را ترجیح می‌دهید؟ اینکه خریدار به‌صورت حضوری به فروشگاه شما بیاید و از شما خرید کند؟ اما اگر در فروشگاه خود نباشید چطور؟ آیا در آن زمان هم می‌توانید بفروشید؟

آنلاین کردن کسب‌و‌کار خود را به ما بسپارید! تمرکز خود را روی تحلیل بازار معاملات سیم‌کارت بگذارید و تبلیغات خود را به ما بسپارید. با سفارش سایت اختصاصی با نام برند خودتان، هم در سیستم اشتراک سرمایه سهیم شوید و هم در هر ساعت از شبانه‌روز بفروشید.

اجازه بدهید کاربرانی که در گوگل عناوینی مانند «خرید فوری سیم‌کارت» یا «فروش فوری سیم‌کارت» را جستجو می‌کنند شما را سریع‌تر پیدا کنند.

اگر فروشنده سیم‌کارت هستید یا می‌خواهید در این حوزه فعالیت کنید و به دنبال سرمایه هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای سیستم اشتراک سرمایه می‌توانید با شماره 45652-021 تماس بگیرید، در اسرع وقت پاسخگوی سؤالات شما هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات