خرید وسایل نظافتی الکترونیکی از دیجی کالا

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در این مقاله دیجی‌کالا شما را با بهترین وسایل برقی کوچک تمیزکننده آشنا می‌کنند که می‌توانند زندگی را برایتان آسان‌تر کنند.
تبلیغات

تمیز ماندن خانه همیشه مهم بوده و بعد از پاندمی هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر به دنبال وسایل برقی کوچکی هستید که هم بتوانند خانه و زندگی را تمیز نگه دارند و هم در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی کنند، این مقاله را از دست ندهید. 

جارو برقی هوشمند

افراد شاغل معمولا آن‌قدر طی روزهای کاری هفته شلوغ هستند که جارو کردن خانه را به آخر هفته موکول می‌کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید یا به هر دلیلی زندگی شلوغی داشته و به زمان بیشتری برای خودتان نیاز دارید، داشتن یک جاروی هوشمند می‌تواند انتخاب مفیدی برایتان باشد. با داشتن یک جاروی هوشمند لازم نیست برای تمیز کردن خانه تا آخر هفته صبر کرده و از وقت تعطیلی‌تان برای جارو کردن و تمیزکاری وقت بگذارید؛ بلکه می‌توانید حتی وقتی سر کار هستید و در خانه حضور ندارید، به جاروی هوشمند فرمان جارو کردن دهید و بقیه کارها را به خودش بسپارید.

جاروهای هوشمند معمولا ابعادی کوچک با ارتفاعی بسیار کم دارند و اگر از بین مدل‌های جدید انتخاب شده باشند، به محض کم شدن شارژ به‌صورت خودکار به سمت منبع انرژی‌شان برمی‌گردند. این وسایل برقی می‌توانند نقشه خانه شما را در حافظه خود ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام خانه را مثل دسته گل کنند!

جارو شارژی

دیجی کالا

گاهی وقت‌ها با اینکه تمام خانه تازه تمیز شده است، ریختن مقداری خوراکی یا خرده‌نان در یک نقطه از منزل، به‌ویژه آشپزخانه باعث به هم ریختن نظم آن و ایجاد کثیفی می‌شود. در چنین شرایطی به جای اینکه جارو برقی را راه بیندازید یا سراغ جاروی هوشمند بروید، کافی به یک جاروی شارژی کوچک مجهز شوید تا مشکل ظرف چند ثانیه برطرف شود. جاروهای شارژی معمولا دارای یک یا دو سری متفاوت هستند و می‌توانند انواع ذرات ریز و درشت را جمع‌آوری کنند. همچنین بعضی از مدل‌های این وسیله دارای قابلیت مکش مایعات هستند که امکان خوبی برای تمیزی بیشتر فراهم می‌کند. نکته مهم در هنگام خرید جارو شارژی توجه به اعتبار برند تولیدکننده و خرید از نمایندگی رسمی آن است؛ چون این روزها بازار مارک‌های نامعتبر به علت قیمت خیلی پایین داغ است و بسیاری به‌اشتباه سراغ این گزینه‌ها می‌روند؛ درحالی‌که مدل‌های ارزان‌قیمت بعد از مدت کوتاهی خراب شده و باعث دردسر خواهند شد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید، سراغ مدل ‌های جارو شارژی بلک اند دکر، مولینکس و بوش بروید که تابه‌حال بارها امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌اند.

بخار شوی برقی

یکی از لذت‌های تمیز کردن خانه به بخش پاک کردن سطوح جارو کشیده شده از انواع میکروب‌ها و باکتری‌ها اختصاص دارد؛ لذتی که با استفاده از سطل آب و زمین‌شوی به آن قدرتی که باید اتفاق نخواهد افتاد. برای تمیز کردن سطوح از تمامی میکروب‌ها و برق انداختن آن‌ها داشتن یک بخار شوی برقی انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. این وسیله معمولا کم‌جا به‌راحتی با داشتن مقدار کمی آب می‌تواند بخار مناسب برای تمیز کردن انواع سطوح مثل سنگ و سرامیک را فراهم کرده و خانه شما را از تمیزی برق بیندازد. تمامی لکه‌های باقی‌مانده روی سطوح مختلف توسط دستگاه بخار شوی به‌راحتی پاک شده و تمیزی محض به منزل شما هدیه داده خواهد شد. همچنین بعضی انواع جدید بخارشوی‌ها می‌توانند علاوه بر سطوح تمامی شیشه‌ها و دیوارها را هم برای شما تمیز کنند و بهترین وسیله برای داشتن یک خانه فوق تمیز باشند.  برای استفاده هوشمندانه‌تر از بخارشوی این نکات را نیز به خاطر داشته باشید.

مینی واش

دیجی کالا

گاهی وقت‌ها تعداد لباس‌هایی که باید شسته شوند، آن‌قدر کم و حجم آن‌ها آن‌قدر کوچک است که روشن کردن ماشین لباسشویی به‌صرفه نخواهد بود و درعین‌حال شستن آن‌ها با دست هم وقت‌گیر و باعث زحمت می‌شود. درست در چنین مواقعی است که دستگاه مینی واش به کمک شما خواهد آمد. مینی واش‌ها همان‌طور که از نامشان پیدا است دستگاه‌های شوینده کوچکی هستند که برای شستن سریع لباس‌های کم‌حجم طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن لباس‌هایی مثل روسری، جوراب، لباس زیر، حوله دست و صورت و انواع دستمال‌های آشپزخانه را شسته و آن‌ها را به‌صورت تمیز و پاکیزه تحویل بگیرید. همچنین اگر بچه‌های کوچکی دارید که مرتب روی لباس‌هایشان غذا می‌ریزند یا به هر دلیلی نیاز است تا مرتب لباس‌هایشان شسته شود، داشتن یک مینی واش برای شما ایده‌آل خواهد بود.

انواع اتو

نمی‌شود از تمام وسایل برقی کوچک و تمیزکننده خانه صحبت کرد؛ اما پای اتو را به آن باز نکرد؛ وسیله‌ای که تنها وظیفه آن به صاف کردن لباس‌ها محدود نشده و درصورتی‌که مجهز به پرس و به‌صورت ایستاده طراحی شده باشد، می‌تواند از پس تمیز کردن پرده‌ها، ملحفه و انواع روتختی هم برآمده و خانه‌ای درخشان و مرتب را به شما هدیه کند؛ بنابراین خوب است بسته به نیازتان و قیمت مد نظر برای خرید اتو اقدام کنید. در حال حاضر یکی از بهترین برندهای ارائه‌دهنده اتو، پاناسونیک است که می‌توانید با خیال راحت از مدل‌های مختلف آن خرید کنید.

اتوها علاوه بر نوع پرسی که برای اتوی پرده مناسب است و اتوی بخار که به کار اتو کشیدن معمولی می‌آید، یک دسته دیگر هم دارند که به بخارگر معروف است. این اتوها صفحه‌ای برای قرار گرفتن روی لباس ندارند؛ بلکه کافی است لباس را روی یک چوب‌لباسی آویزان کنید و بخارگر را به کار بیندازید تا تمام چروک‌های آن را باز کرده و لباسی تمیز و صاف را به شما هدیه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات