دیجی‌پی؛ سکویی برای انتشار مینی‌اپ‌ها

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برای اپلیکیشن نوپا هیچ‌چیز به‌اندازه اطلاع‌رسانی به مخاطبان و فرصت قرار‌گرفتن در‌معرض توجه آن‌ها راهگشا و کارساز نیست.
تبلیغات

دیجی‌پی به شما فرصت می‌دهد مینی‌اپ خود را در پلتفرمی خوش‌نام و شناخته‌شده در‌معرض دید مخاطبان قرار دهید و سرعت جذب مشتریانتان را چندین برابر افزایش دهید. سوپراپلیکیشن دیجی‌پی خود را در کسب‌و‌کار شما شریک می‌داند و همه امکانات تبلیغاتی‌اش را برای جلب توجه مشتریان به مینی‌اپ شما به‌کار می‌گیرد.

انتشار مینی اپ شما در دیجی‌پی چه مزایایی برایتان به‌ارمغان می‌آورد؟

جذب مشتریانی به‌مراتب بیشتر

دیجی‌پی ماهانه صدهاهزار مشتری فعال دارد که برای استفاده از خدمات مختلف به سوپراپلیکیشن دیجی‌پی مراجعه می‌کنند. حضور کسب‌و‌کار شما در قالب مینی‌اپ، سرعت جذب مشتری جدید را برایتان چندین برابر می‌کند و ازنظر مقیاس‌پذیری، کسب‌و‌کار شما را وارد مرحله‌ای جدید و فاصله معناداری بین شما و رقبایتان ایجاد می‌کند.

نمایش مینی‌اپ به گروه‌های خاصی از کاربران

سوپراپلیکیشن دیجی‌پی با‌توجه‌به سابقه مشتری، مینی‌اپ‌هایی به او نمایش می‌دهد که با نیازمندی‌های او متناسب‌تر است. همچنین براساس گروه‌بندی مشتریان، کسب‌وکار شما را می‌تواند درمعرض مناسب‌ترین گروه از مخاطبانتان قرار دهد تا Conversion Rate یا نرخ تبدیل بسیار بیشتری داشته باشید. به‌عبارت‌دیگر، با گزینش هوشمند مخاطبان تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان خدمات به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

اصالت‌سنجی یا احراز هویت یکپارچه

مراحل احراز هویت (اصالت‌سنجی) در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی یکپارچه انجام می‌شود؛ یعنی شما در هر بار ورود به تمام امکانات اپ دسترسی خواهید داشت. به‌همین‌دلیل، اگر خدمات شما در این بستر ارائه شود، مسیر کسب خدمات برای مشتری‌تان بسیار کوتاه‌تر می‌شود و ضمن برخورداری از سرویس احراز هویت امن دیجی‌پی، نگران از‌دست‌رفتن مشتری در فرایند ارائه خدمات نخواهید بود.

بهره‌مندی از فرصت‌های مناسب بازاریابی

با حضور در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی، افزون بر آنکه بخت دیده‌شدن خدماتتان به‌وسیله مشتریان چندین برابر خواهد شد، از همه زیرساخت‌ها و امکانات بازاریابی دیجی‌پی برای جلب توجه مشتریان به مینی‌اپ‌ها برخوردار خواهید شد. امکاناتی همچون اعلان‌های هوشمند، پیام درون‌برنامه‌ای، حضور در خبرنامه‌ها و … تنها بخشی از این امکانات بازاریابی هستند.

اگر صاحب مینی‌اپ مرتبط با فناوری‌های مالی هستید یا می‌خواهید ایده پرداختی یا مالی‌تان را به‌کمک دیجی‌پی اجرا کنید، به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بررسی نیازمندی‌های ویژه سازمانتان می‌توانید ازطریق فرم تماس دیجی‌پی با ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان دیجی‌پی درخواست شما را در سریع‌ترین زمان بررسی می‌کنند و بی‌درنگ با شما تماس خواهند گرفت.

نخستین گزارش سالانه و عمومی دیجی‌پی که اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد، اطلاعات شفاف و دقیقی از الگوهای رفتاری کاربران ایرانی در فعالیت‌های مالی آنلاین به‌نمایش می‌گذارد و بی‌شک دید دقیق‌تری درباره تعداد مخاطبان و ابعاد فعالیت‌های این سوپراپلیکیشن دراختیارتان خواهد گذاشت.

نسخه کامل نخستین گزارش سالانه دیجی‌پی در وب‌سایت این شرکت دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات