انواع لوله و اتصالات ساختمان و معرفی فروشندگان آن در ایران به سبک نیازیتو

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
نیازیتو یک کسب‌وکار بسیار پیشرو در ایران است. در همه جای دنیا سرویس‌های معرفی کسب‌وکار‌، یکی از دروازه‌های ورودی کاربران برای شناخت و به دست آوردن کالا و خدمات مطلوب هستند.
تبلیغات

در ایران از زمان چاپ «کتاب اول» ما با سرویسی بزرگ برای معرفی کسب‌و‌کار‌ها روبه‌رو شدیم. سرویسی که در دنیای غرب به یلو بوک (yellow book) مشهور بودند. با بالا گرفتن استفاده از اینترنت این دسته از کسب‌و‌کار‌ها که به داکیومنت‌های اینترنتی مشهور بودند، نیز رشدی بسیار چشمگیر داشتند؛ اما در ایران به هر روی، جای خالی یک داکیومنت کسب‌و‌کار‌های ایرانی خالی بود. نیازیتو پاسخگوی این نیاز است. شما هر کسب‌وکاری که هستید، در نیازیتو جایی ویژه دارید. مهم نیست کسب‌و‌کار شما چه اندازه‌ای است روزانه میلیون‌ها نفر از نیازتو بازدید می‌کنند و شما با نیازیتو، در کنار بسیاری از بزرگان کسب‌و‌کار خود نمایش داده می‌شوید. در متن پیش روی شما ما به تولید‌کنندگان، عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان انواع لوله و اتصالات ساختمان  می‌پردازیم و خدمات نیازیتو به این دسته از کسب‌و‌کار‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم. این مقاله توسط تیم تحریریه نیازیتو برای وب‌سایت بزرگ زومیت تهیه شده است. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اصولاً لوله و اتصالات ساختمان را می‌توان در جنس‌های خاصی مانند کربن استیل، گالوانیزه و فولاد آلیاژ در نظر گرفت که هرکدام می‌تواند کاربرد متفاوتی داشته باشد. البته لوله‌هایی که گفته شد از جمله محصولاتی هستند که شما می‌توانید در صنعت‌های خاصی از این لوله‌ها استفاده کنید؛ اما در این بین لوله و اتصالات درزدار یا بدون درز نیز خودنمایی‌های خاص خود را دارد؛ چرا که بسیاری از لوله‌های بدون درز مانند مانسیمان می‌تواند با کیفیت بالای خود مزیت‌ها و معایب خاصی نیز داشته باشد؛ اما قطعا لوله‌های بدون درز با درزدار می‌تواند در ساختار و کیفیت هر کدام تفاوتی را یافت؛ چرا که اصولاً استقامت و استحکام لوله‌های بدون درز بیشتر از درزدار است و قادر است فشار بیشتری را تحمل کند که البته لوله‌های بدون درز نیز استقامت بسیار خوبی در مقابل انواع خورندگی دارند و به همین خاطر، لوله و اتصالات ساختمان بدون درز جز پرکاربردترین‌ها به‌حساب می‌آیند.

قیمت ارزان لوله‌های درزدار

البته به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال قیمت پایین و ارزان هستید صد درصد لوله‌های درزدار فوق‌العاده ارزان‌تر نسبت به لوله‌های بدون درز هستند. عمدتاً حتی می‌توانید در انواع طول‌های متفاوت از این لوله‌ها نیز شما به‌راحتی استفاده کنید و توجه داشته باشید، ضخامتی که برای لوله و اتصالات مشاهده می‌شود نسبت به مدل‌های بدون درز حالت یکدست‌تری قرار دارد. شما می‌توانید پرداخت لوله‌های درزدار را با کیفیت و استاندارد بیشتری نسبت به لوله‌های بدون درز در نظر بگیرید.  البته هر کدام از لوله و اتصالات در اندازه و سایز متفاوتی تولید می‌شوند که هر کدام از این لوله‌ها صد درصد استانداردهای خاص خود را دارند و بدین ترتیب باید متوجه باشید که استاندارد لوله و اتصالات به‌راحتی می‌تواند به کیفیت خدمات آن اشاره واضحی داشته باشد و عمدتاً برای محاسبه طول لوله بدون درز از متر یا واحد تولیدی به‌طور معمول استفاده می‌کنند.

نیازیتو

لوله و اتصالات پلیمری

امروزه در انواع تأسیسات لوله و اتصالات پلیمری استفاده می‌شود؛ چرا که این لوله و البته اتصالات پلیمری به‌راحتی می‌توانند پشتیبانی خود را از انواع مواد شیمیایی نشان دهند به همین دلیل، نسبت به لوله‌های فلزی کاربرد بیشتری دارند؛ که البته زنگ نزدن یکی از دلایل فروش بالای این نوع لوله و اتصالات به‌حساب می‌آید؛ که در کنار قیمت مناسب و وزن سبک می‌تواند گزینه مناسبی به‌حساب آید. البته برای انتخاب لوله و انواع اتصالات نیز مسئله بهداشت مسئله بسیار مهمی است؛ چرا که شما به‌راحتی می‌توانید این نوع لوله را به خاطر مقاومت و استاندارد آن به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید. مهم‌تر از هر نکته‌ای توجه داشته باشید که این نوع مدل پرطرفدار به‌آسانی این توانایی ویژه را دارد که در مقابل انواع رسوب بتواند مقاومت خود را به‌راحتی نشان دهد.

لوله و اتصالات پی وی سی

لوله‌های پی وی سی که شما ممکن است این لوله‌ها و اتصالات آن را در رنگ‌های خاص سفید و خاکستری بسیار دیده باشید. از جمله اتصالات بادوامی هستند که شما به‌راحتی می‌توانید به خاطر کیفیت و استقامت از این لوله‌ها به‌راحتی استفاده کنید. بدون هیچ اغراقی مقاومت و دوام از جمله شاخصه‌های اصلی و بسیار ویژه لوله و اتصالات پی وی سی است و باید توجه داشته باشید که این لوله‌ها همانند لوله‌های پلیمری به‌هیچ‌عنوان زنگ نمی‌زنند که این ساختار فوق‌العاده می‌تواند برای بسیاری از افراد یک ویژگی و مزیت منحصر‌به‌فرد محسوب شود ولی قابلیت مهم دیگر را می‌توان به سریع و آسان نصب شدن این لوله‌ها ربط داد؛ چرا که شما حتی به‌راحتی می‌توانید روی دیوار آن را نصب کرده و در فضاهای خاص بهداشتی از این لوله و اتصالات به نحو احسن با قیمت بسیار مناسب به خاطر عمر مفید و بالایی که دارند استفاده کنید؛ اما لوله و اتصالات پلاستیکی را شما باید با یک ایراد خاص در نظر بگیرید و این عیب شاید به عدم دوام و تحمل این لوله‌ها در مقابل انواع حرارت و گرما اشاره داشته باشد و به همین دلیل شما در هنگام استفاده باید به این موضوع نیز دقت داشته باشید.

جمع‌بندی

لوله و اتصالات بدون شک مهم‌ترین وسایل برای ساخت‌وساز ساختمان به شمار می‌آیند، چرا که شما به‌راحتی از این لوازم کاربردی برای کاربرد و استفاده‌های بسیار نظیر لوله‌کشی آب و فاضلاب، نفت و گاز و بسیاری از خدمات دیگر استفاده می‌کنند و به همین خاطر در هنگام خرید باید به استقامت، دوام و بسیاری از استانداردها و ویژگی‌های دیگر آن توجه ویژه و کلیدی داشته باشید که بتوانید در طولانی‌مدت از انواع لوله و اتصالات خاص به نحو احسن استفاده کنید. در این بین شما به‌راحتی می‌توانید از طریق سایت نیازیتو بهترین فروشگاه‌ها و مراکز انواع مختلف لوله و مدل‌های متفاوت اتصالات را بشناسید و با قیمت‌های متفاوت و مقرون‌به‌صرفه محصولات آن‌ها را آنلاین خریداری کنید و توجه داشته باشید که خرید اینترنتی از جمله خریدهای رایجی است که به‌راحتی می‌توان این خرید را جزو خریدهای بسیار مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفت. پشتیبانی قوی به کیفیت اصلی محصولات اشاره مستقیم دارد که شما قادر باشید با ذهنی آسوده به خرید از سایت‌های معتبر بپردازید. با niazito.com می‌توانید با حرفه‌ای‌ها در این زمینه آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات