کمک به خرید قاب گوشی از کالانه

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
فروشگاه اینترنتی کالانه با هدف کمک به خرید لوازم جانبی موبایل، در این مقاله به بررسی جامع انواع ملزومات اعم از قاب گوشی، گلس محافظ، پاوربانک و... می‌پردازد.
تبلیغات

کمی بیشتر درباره قاب گوشی بدانیم

فروشگاه اینترنتی کالانه در حال حاضر باتوجه‌به محصولات متنوع و باکیفیت در زمینه لوازم جانبی موبایل و تبلت می‌تواند پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران باشد. اهمیت وجود قاب گوشی به‌قدری بالا است که اگر این روزها به‌تازگی گوشی خریده باشید، در جعبه تلفن همراه خود قطعا یک عدد قاب ساده موبایل را هم دیده‌اید! البته این امر برای تمامی برندها امری حتمی نیست؛ اما بیشتر شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه همچون سامسونگ، قاب گوشی سامسونگ را هم در جعبه برخی از مدل‌های میان‌رده خود همچون گوشی آ ۵۰ اس قرار داده است.

بگذارید راحت‌تر بگوییم، قاب یا به‌اصطلاح بسیاری دیگر گارد گوشی مانند ضمانت‌نامه‌ای است که برای یکی از گران‌بهاترین وسیله‌های خود تهیه می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا درزمینه خرید قاب گوشی بسیار دست‌و‌دل‌باز باشید زیرا شما با این کار درواقع دارید با هزینه‌ای بسیار کمتر، وسیله‌ای حیاتی و گران‌قیمت را از ضرر و خرابی به‌راحتی نجات می‌دهید.

انواع مدل‌های قاب گوشی

مدل‌های قاب گوشی‌های مختلف به‌قدری متفاوت و متنوع ‌است که در زمان خرید و انتخاب آن‌ها گیج شوید؛ اما به‌صورت یک قاعده کلی، هر مدلی از قاب‌های گوشی، مخصوص نیاز و سلیقه قشر خاصی طراحی و ساخته شده است. انواع مدل‌های روز قاب‌ گوشی را می‌توان به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد که عبارت‌اند از: قاب های ژله‌ای، چرمی، سیلیکونی، کتابی، بامپِر و مگنتی.

کالانه

امروزه اهمیت حفاظت از لوازم الکترونیکی مخصوصا گوشی موبایل به‌دلیل هزینه زیاد جهت خرید و تعمیر بر کسی پوشیده نیست. به‌همین‌منظور یکی از لوازمی که می‌توان از آن‌ها جهت حفاظت گوشی از ضربات فیزیکی وارده استفاده کرد، ضربه‌گیر است. این محافظ‌ها با کاهش قدرت ضربه باعث واردنشدن صدمه به گوشی یا در موارد شدیدتر آسیب وارده را به حداقل می‌رسانند. یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده محصول موردنظر کمپانی نام‌آشنای Nillkin است که به‌دلیل تولید و عرضه محصولات باکیفیت در سراسر دنیا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در ادامه با بررسی این محصول با ما همراه باشید.

قاب محافظ نیلکین Galaxy S6 Edge Nillkin از مواد pc سازگار با محیط‌زیست ساخته شده است و ازنظر ضربه‌گیری و کاهش آسیب وارده ناشی از ضربه بسیار عالی عمل می‌کند. این محصول تهیه‌شده از بهترین مواد اولیه است؛ به‌همین‌دلیل گزینه مناسبی برای استفاده طولانی‌مدت است.  

همان‌طورکه می‌دانیم از یبشترین معضلات کاربران گوشی‌های موبایل هوشمند لغزش گوشی به‌دلیل اصطکاک نامناسب بدنه با دست و برجاماندن اثرانگشت خصوصا در گوشی‌هایی با جنس بدنه شیشه است ولی با استفاده از این قاب دیگر این مشکلات را ندارید؛ چراکه طراحی منحصر‌به‌فرد این محصول (برجستگی‌های ریز روی قاب) باعث جذب‌نشدن اثرانگشت کاربر و ایجاد اصطکاک کافی بین دست و گوشی موبایل می‌شود. از دیگر مزایای این قاب برش بسیار دقیق محل دکمه‌ها، پورت‌ها، دوربین و... است که باعث می‌شود بدون محدودیت و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید و هنگام واردکردن یا خارج‌کردن گوشی آسیبی به موارد گفته‌شده وارد نشود.

بیشتر بدانید: لوازم جانبی سامسونگ

قاب محافظ برند نیلکین مدل Camshield

این محصول از مواد PC ساخته شده است؛ به‌همین‌دلیل مقاومت بسیار خوبی دربرابر انواع آسیب‌های فیزیکی احتمالی مثل ضربه، خط‌و‌خش از خود نشان داده است و کاملا سازگار با محیط‌زیست است. یکی از مواردی که درباره این قاب اهمیت دارد محافظت کامل از لبه‌های گوشی (یکی از حساس‌ترین نقاط گوشی هنگام واردآمدن ضربه) به‌لطف طراحی دقیق این محصول است؛ به‌همین‌دلیل با استفاده از این قاب می‌توانید گوشی را در مکان‌های مختلف با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

قاب محافظ Camshield طراحی بسیار مدرن، منحصر‌به‌فرد و کاربردی دارد. همان‌طورکه در تصاویر مشاهده می‌کنید محل قرارگیری دوربین کاملا با این قاب پوشانده شده و فقط هنگام استفاده از دوربین لازم است کاور دوربین را کنار بزنید. به‌همین‌دلیل احتمال آسیب به دوربین نیز درصورت استفاده از این گارد محافظ بسیار کاهش پیدا می‌کند. دیگر مواردی که لازم است به آن اشاره شود اصطکاک بسیار خوب قاب و دست و برش‌های دقیق این محصول است به‌طوری‌که کاربر درصورت استفاده از این قاب هیچگونه محدودیتی در دسترسی به قسمت‌های محتلف گوشی مثل کلید‌ها، پورت‌ها و... نخواهد داشت.

قاب چرمی گوشی مدل Nillkin Qin

یکی از بهترین لوازمی که می‌توان به جهت محافظت از گوشی موبایل خود استفاده کرد کیف‌های محافظ هستند؛ چراکه مقاومت بسیار خوبی دارند و ضربات فیزیکی را تا حد زیادی جذب کرده و باعث می‌شوند صدمه فیزیکی وارده به گوشی به حداقل برسد یا اصلا هیچ آسیبی به گوشی موبایل شما وارد نشود. امروزه شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید انواع قاب، کیف و… محافظ کرده‌اند که دارای طرح‌ها و کیفیت‌های محتلفی هستند و کاربران بنا به سلیقه خود می‌توانند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. کمپانی نیلکین از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های عرصه لوازم جانبی مثل انواع محافظ‌های گوشی موبایل، هندزفری و… است و برای بسیاری از کاربران که شناخت نسبی از محصولات دارند قطعا نام کمپانی Nillkin خود مهر تأییدی بر کیفیت و دوام محصولات است.

کیف چرم نیلکین مدل Qin از جنس چرم بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. بخش خارجی این کیف از جنس چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است که ظاهر بسیار زیبایی داشته و می‌تواند جلوه زیبایی را به گوشی موبایل شما بدهد. قسمت داخلی کیف چرمی نیلکین جنسی بسیار لطیف دارد و درصورت واردشدن گوشی هیچ آسیبی به هیچ‌کدام از قسمت‌های وارد نمی‌کند. همان‌طورکه در تصاویر کیف محافظ پیدا است قسمتی که گوشی را دربر می‌گیرد از پلاستیک بسیار سخت و محکم ساخته شده است که جاذب بسیار قوی ضربات فیزیکی وارده بر گوشی است. قسمت‌های مختلف گوشی مثل دوربین، دکمه‌ها و... درصورت استفاده از این کیف کاملا محافظت می‌شوند که باعث می‌شود از صدمات فیزیکی مثل ضربه و خط‌و‌خش محافظت کند تا ظاهر نو و تازه گوشی موبایل برای همیشه حفظ شود

از ویژگی‌های قسمت داخلی این گارد محافظ وجود اسلات کارت است که می‌توان کارت‌هایی نظیر کارت بانک، مترو و… را در آنجا قرار داد تا همیشه همراه خود داشته باشید و بتوانید از کیف گوشی به‌عنوان کیف پول ایمن هم استفاده کنید. به‌عنوان مطلب پایانی، این قاب درصورت استفاده حجم و وزن نهایی گوشی را به‌طور چشمگیر تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد و می‌توانید به‌راحتی و بدون احساس حجم و وزن اضافه از این محصول استفاده کنید.

قاب گوشی پشت مات

باتوجه‌به پیشرفت روزافزون در حوزه تکنولوژی خصوصا گوشی‌های موبایل هوشمند، شاهد افزایش قیمت در خرید یا تعمیر این محصولات هستیم؛ بنابراین شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی اقدام به تولید محصولاتی نظیر انواع قاب محافظ، محافظ صفحه‌نمایش و... کردند. یکی از انواع قاب گوشی که امروزه بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است قاب‌های اصطلاحا پشت مات هستند که در اینجا بیشتر بررسی می‌کنیم.

استفاده از مواد درجه‌یک در این محصول باعث شده تا قاب دربرابر ضربات، خط‌وخش و... مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. دورتادور این محصول از جنس تی پی یو و قسمت پشتی آن از جنس پلی کربنات مقاوم است. به‌دلیل جنس مات و همچنین منحصر‌به‌فرد این گارد جذب اثرانگشت بسیار پایینی دارد که باعث می‌شود گوشی و قاب جلوه خود را از دست نداده و بتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید.

قاب محافظ مغناطیسی

امروزه باتوجه‌به اهمیت محافظت از گوشی‌های هوشمند باید از محصولاتی استفاده کنیم که کیفیت و ظاهر مناسبی داشته باشند تا بتوانیم گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید و هرچه بیشتر از گوشی موبایل خود لذت ببرید. به‌همین‌منظور شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی انواع و اقسام این قاب‌های محافظ را در مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف تولید و روانه بازار کرده‌اند. یکی از این محصولات که به‌عنوان قاب محافظ مورد‌استفاده برای گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرند، قاب‌های مگنتی هستند که توجه بسیاری از کاربران را به‌دلیل طراحی و کیفیت ساخت خاص به خود جلب کرده‌اند.

قاب مغناطیسی بسیار کیفیت ساخت مناسبی دارد؛ به‌همین‌دلیل برای مدت‌های طولانی از گوشی شما دربرابر ضربات محافظت کند. همان‌طورکه در تصاویر پیدا است، این قاب به‌صورت دوقسمتی طراحی و با خاصیت مغناطیسی که در قاب تعبیه شده است، پس از نزدیک‌کردن دو قسمت قاب به‌هم اتصال بسیار محکم و ثابتی برقرار می‌شود و گوشی در بین این دو قسمت کاملا ثابت و بدون لغزش قرار می‌گیرد.

قاب گوشی ژله‌ای شفاف

این نوع از قاب‌های محافظ جنسی بسیار منعطف و مرغوب دارد و کاملا شفاف است که باعث می‌شود شکل و رنگ گوشی که در قاب قرار گرفته است، به‌خوبی نمایان باشد. شفاف‌بودن این محافظ و به‌دنبال آن نمایان‌بودن طرح و رنگ گوشی باعث می‌شود نظر بسیاری از کاربران برای استفاده از این محصول جلب شود و این محافظ را برای گوشی خود انتخاب کنند. تمام قسمت‌های این قاب محافظ کاملا انعطاف‌پذیر بوده و به‌هیچ‌وجه بعد از استفاده طولانی‌مدت قاب شکل ظاهری خود را از دست نمی‌دهد و می‌توانید به دفعات نامحدود و بدون کوچک‌ترین آسیب به هیچ‌یک از قسمت‌های گوشی می‌توانید آن را درون قاب گذاشته یا خارج کنید.

علاوه‌بر شفافیت یکی دیگر از مزایای بسیار مهم این محصول طراحی ظریف و بسیار دقیق است که کاملا منطبق بر گوشی بوده و باتوجه‌به اینکه قسمت‌های مختلف گوشی ازجمله دوربین، دکمه‌ها و... توسط تولیدکننده در نظر گرفته شده است استفاده از این قاب بسیار راحت و کاملا بدون محدودیت است.

بیشتر بدانید: لوازم جانبی اپل

قاب گوشی مدل طرح چرم Auto focus

قاب محافظ ژله‌ای طرح دارای مقاومت و انعطاف پذیری مطلوبی است. این محصول دربرابر ضربات وارده مقاومت بسیار مطلوبی دارد و می‌تواند کاملا از گوشی موبایل شما محافظت کند تا با اطمینان و راحتی بیشتری گوشی خود را در دست بگیرید و از آن استفاده کنید. مواد اولیه به‌کار‌رفته در این قاب محافظ درجه‌یک بوده و این باعث می‌شود از این محصول بادوام برای مدت‌های طولانی استفاده کرده و لذت ببرید. استفاده از این قاب محافظ بسیار راحت بوده و قراردادن و خارج‌کردن گوشی به‌راحتی امکان‌پذیر است؛ به‌همین‌دلیل در استفاده طولانی‌مدت این محصول هیچ صدمه‌ای به گوشی موبایل شما وارد نمی‌شود.

یکی از ویژگی‌های این تطابق کامل آن با گوشی موبایل شما است و این به‌گونه‌ای است که برش‌هایی که روی قاب وجود دارند کاملا منطبق بر قسمت‌های مختلف گوشی مثل بوده؛ به‌همین‌دلیل کاربر هنگام استفاده محدودیت و احساس ناخوشایندی نخواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول نلغزیدن گوشی درون قاب است و بدین‌معنی که گوشی پس از قراردادن درون قاب هیچ فضای اضافه ندارد و قاب کاملا گوشی را دربر گرفته و گوشی درون قاب کاملا ثابت است.

قاب موبایل سیلیکونی

هر سه دسته از این قاب‌ها بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند و کاربری راحتی برای استفاده‌کنندگان از خود دارند. قاب‌های پلاستیکی و ژله‌ای و سیلیکونی را در بین قاب گوشی اپل، قاب گوشی سامسونگ و قاب گوشی هواوی به‌راحتی می‌توانید بیابید. این جنس قاب‌ها قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی دارند و  هم به‌راحتی قابل‌ نصب هستند و هم شدت ضربات وارده را تا حد بسیار بالایی خنثی می‌کنند.

از مزایای دیگر قاب‌های پلاستیکی و ژله‌ای و سیلیکونی می‌توانیم به لیزنبودن آن‌ها نیز اشاره کرد؛ اما مهم‌ترین مزیت استفاده از قاب‌های پلاستیکی و ژله‌ای و سیلیکونی در‌مقایسه‌با سایر قاب‌ها از دیگر جنس‌ها خیلی هم قیمت‌ مناسب‌تری دارد؛ اما این نوع از قاب‌ها مخصوصا از نوع سیلیکونی =و به‌صورت ذاتی اندکی چسبنده هستند و درمقایسه‌با دیگر قاب‌ها، کمی زودتر کثیف می‌شود.

قاب موبایل Gkk

قاب از مواد پلی‌کربنات مرغوب ساخته شده است. کمپانی تولید کننده قاب 360 درجه این محصول را در رنگ‌بندی‌های محتلف تولید کرده است که می‌توان گفت تمام سلیقه‌ها را دربر می‌گیرد و می‌توانیم به سلیقه خود رنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنیم. این قاب لبه‌های کناری دارای سطح پشتی است و بالا و پایین آن به‌صورت برش است که با این قاب محافظ دکمه‌های گوشی و دوربین در تمامی زاوایا محافظت می‌شود. گوشی درون قاب کاملا ثابت خواهد بود؛ چراکه قاب بسیار دقیق اندازه‌گیری شده و برش خورده است. همچنین قراردادن گوشی در این مدل از قاب‌ها بسیار راحت است و فشاری به هیچ نقطه از گوشی وارد نمی‌شود.

سایر ملزومات جانبی موبایل

پاوربانک

باتوجه‌به افزایش استفاده روزمره کاربران از تلفن‌های همراه نیاز به منبع تغذیه همراه بیش از گذشته حس می‌شود. به‌همین‌منظور شرکت‌های متعددی اقدام به تولید انواع پاوربانک با ویژگی‌ها و طرح‌های مختلف کرده‌اند. پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند که کاربران باتوجه‌به نیاز خود می‌توانند گزینه موردنظرشان را انتخاب کنند. درنتیجه می‌توان گفت با خرید پاوربانک مناسب می‌توانید در هر زمان و مکانی بدون نگرانی از تمام‌شدن شارژ گوشی به فعالیت روزمره خود بپردازید.

محافظ صفحه‌نمایش

یکی دیگر از مواردی که استفاده از آن برای تمام کاربران تلفن‌های همراه هوشمند واجب است محافظ صفحه‌نمایش مناسب است؛ به این دلیل که صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند مبلغ قابل‌توجهی از گوشی را شامل می‌شود و درصورت واردشدن صدمه به آن باید هزینه زیادی را بپردازیم. گلس‌های محافظ نیز انواع محتلفی مثل سرامیکی، پرایوسی (حریم شخصی) و... را شامل می‌شوند که هرکدام بنا به نیاز کاربر می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

کالانه

هندزفری

امروزه هندزفری‌ها به دو دسته با سیم و بی‌سیم (هندزفری بلوتوث) تقسیم می‌شوند. هندزفری می‌تواند هنگام ورزش، رانندگی، پیاده‌روی و... کمک شایانی کند. برند‌های مختلفی از انواع هندزفری مثل اپل، شیائومی، هواوی و... در بازار موجودند که کاربران می‌توانند باتوجه‌به نیاز و سلیقه خود گزینه موردنظرشان را انتخاب کنند.

ساعت هوشمند

همان‌طورکه می‌دانیم در دنیای امروز برای بسیاری از لوازم الکترونیکی گجت‌های مختلفی طراحی شده که توسط کاربران استفاده می‌شود. یکی از این گجت‌هایی که امروزه بسیار همه‌گیر شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد دستبندها و ساعت‌های هوشمند در انواع برندها و مدل‌های مختلف است. با استفاده از ساعت هوشمند می‌توانید بسیاری از کارهای روزمره که نیاز به در دست‌گرفتن گوشی دارد، با ساعت هوشمند انجام دهید.

در پایان شما می‌توانید لوازم جانبی موردنیازتان مثل گلس محافظ، قاب محافظ، پاوربانک، رم، فلش مموری، باتری، کابل،شارژر و... را با قیمت مطلوب و در کمترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی کالانه تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات