خرید از آمازون و سایر وب‌سایت‌های خارجی با گروه لک لک

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
خرید آنلاین از وب‌سایت‌های خارجی مانند خرید از آمازون و دیگر وب‌سایت‌های عمومی و تخصصی برای اشخاص و شرکت‌ها، توسط گروه تجاری لک لک با بیش از ۷ سال سابقه موفق امکان‌پذیر شده است.
تبلیغات

در جهان امروز فروشگاه‌های اینترنتی جایگزین فروشگاه‌های سنتی و فیزیکی شده‌اند و خرید آسان و سریع را در اختیار ما قرار داده‌اند. وب‌سایت‌هایی مثل آمازون، ایبی، علی اکسپرس و علی بابا فروشگاه‌های مشهوری هستند که همه کالاهای عمومی و مورد نیاز مخاطبان را تأمین می‌کنند و البته سایت‌های تخصصی مثل هیوکی و موزر و ... نیز در حال کار هستند که کالاهای تخصصی مثل تجهیزات الکترونیکی و غیره را به فروش می‌رسانند. البته هزاران هزار سایت تخصصی در زمینه‌های مختلف مشغول به فروش کالا و خدمات هستند که هر شخصی با توجه به نیاز خود به آن‌ها مراجعه می‌کند.

در کشور ما هم کاربران، علاقه‌مند به خرید از آمازون، خرید از سایت‌های خارجی و شرکت‌های خارجی مد نظرشان هستند و سفارش‌های زیادی از جمله گجت‌های روز دنیا، لپ تاپ، موبایل، پوشاک، لوازم الکترونیکی، تجهیزات آزمایشگاهی، کالاهای صنعتی و مواد اولیه و ... را ثبت می‌کنند. با توجه به این نیاز گروه تجاری لک لک از ۷ سال پیش فعالیت خود را در زمینه خرید کالا و خدمات از وب‌سایت‌های خارجی برای اشخاص و شرکت‌ها و سازمان‌ها آغاز کرده است. تا به امروز شرکت‌های صنعتی و تولیدی، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری کشور نیازهای کالایی خارجی خود از قبیل تجهیزات و مواد اولیه (حتی حجم و قیمت کم) را از طریق گروه لک لک انجام داده‌اند. کاربران شخصی نیز هر کالا با هر حجم و قیمتی را از طریق وب‌سایت گروه تجاری لک لک ثبت سفارش می‌کنند و فقط با کارت شتاب، پرداخت ریالی انجام می‌دهند و کالا را در منزل تحویل می‌گیرند. لک لک خدمات پرداخت را نیز برای اشتراک وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن فی یا چاپ مقاله در مجلات خارجی انجام می‌دهد.

برای چه کالاهایی به‌صرفه است که از خارج خرید کنیم؟

  • کالاهایی که ممکن است عیناً در ایران موجود نباشد یا به‌زودی در بازار موجود نشود.
  • کالاهایی که نیاز است جهت اطمینان حتما از سایت یا تولیدکننده اصلی خریداری کنیم.
  • کالاهایی که در زمان‌هایی خاص مثل جمعه سیاه یا بلک فرایدی، جشنواره‌های فصلی مثل پروموشن تابستان یا زمستان یا برنامه‌های تخفیفی مثل سال نو در سایت‌های خارجی تخفیف‌های بالا دارند و به‌صرفه است که از آنجا خرید کنیم.

ولی سؤالات مهم‌تر:

  • بهترین راه خرید از خارج چیست؟
  • چگونه از یک وب‌سایت خارجی خرید انجام دهیم؟
  • چطور پرداخت کنیم؟
  • چطور پست بین‌المللی این کالا را به دست ما برساند؟
  • تکلیف امور گمرکی چه می‌شود؟
  • آیا می‌توان از سایت آمازون بدون گمرک خرید کرد؟

و البته ده‌ها سؤال دیگر...

خوشبختانه جواب ساده است.

لازم نیست شما هیچ‌کدام از این موارد را انجام دهید. فقط کافی است لینک کالای مورد نظر را از وب‌سایت خارجی کپی و در وبسایت لک لک ثبت سفارش کنید و بعد از محاسبه قیمت، با کارت‌های عضو شتاب پرداخت کنید. کالا توسط لک لک خریداری و حمل می‌شود و بعد از انجام امور گمرکی و ترخیص، در منزل یا محل کسب‌و‌کار شما تحویل می‌گردد.

سایت لک لک

فرایند ساده خرید خارجی

 فرض کنید شما می‌خواهید یک گجت، لباس، هارد، لپ تاپ، کارت گرافیک، اکشن فیگور یا هر کالا و مواد دیگری را از یک وب‌سایت خارجی بخرید.

  • نخست، محصول را در سایت amazon یا ebay یا هر سایت خارجی دیگر پیدا کنید و لینکش را کپی کنید.
  • بعد به وب‌سایت لک لک گروپ وارد شوید و لینک را در قسمت ثبت سفارش قرار دهید. درصورتی‌که اطلاعات محصول را کامل بدانید فورا قیمت، محاسبه می‌شود و در غیر این صورت می‌توانید ادامه کار را به کارشناسان لک لک بسپارید تا ایشان اطلاعات را کسب کنند و سپس به شما استعلام قیمت بدهند. پس از استعلام قیمت با کارت شتاب پرداخت را انجام دهید و ۴ تا ۶ هفته بعد کالا را در محل شرکت یا منزل خود دریافت کنید.

اگر می‌خواهید پرداخت ارزی به دلار، یورو یا ارزهای رایج دیگر انجام دهید، در قسمت ثبت سفارش گزینه فقط پرداخت را انتخاب کنید و پس از محاسبه قیمت با کارت شتاب پرداخت کنید.

سایر خدمات گروه لک لک

  • خدمات خرید تجاری و مکاتبه‌ای: بعضی اوقات برای خرید کالا یا مواد اولیه برای شرکت یا کارگاه و کارخانه خود به مکاتبه با یک سایت یا شرکت خارجی نیاز دارید تا استعلام قیمت و خرید را انجام دهید. برای این کار باید در قسمت ثبت سفارش، گزینه خرید تجاری را کلیک کنید.
  • خدمات شرکت در مزایده: اگر قصد شرکت در مزایده در یک سایت خارجی را دارید باید در زمان ثبت سفارش گزینه مزایده را کلیک کنید و سپس حداکثر مبلغ مد نظر خود را برای شرکت در مزایده درج کنید. مزایده‌ها عمدتاً در وب‌سایت ایبی Ebay انجام می‌گردد.
سایت لک لک

تخمین سریع قیمت با ماشین حساب لک لک

با ماشین حساب لک لک می‌توانید یک تخمین سریع از سفارش مورد نظرتان  قبل از ثبت سفارش داشته باشید. به‌عنوان مثال ممکن است فکر کنید که اگر بخواهم یک ساعت هوشمند ۱۰۰ دلاری از آمازون آمریکا بخرم حدوداً چقدر هزینه خواهد داشت. اطلاعاتی از قبیل کشور مبدأ، قیمت و وزن را که در ماشین حساب وارد کنید بلافاصله عدد محاسبه‌شده را خواهید دید و خواهید توانست نسبت به خرید تصمیم‌گیری کنید.

درباره لک لک

تأسیس کنندگان گروه لک لک، از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران هستند که در سال ۱۳۸۴ شرکت نسک آور ایمن را با فعالیت در زمینه تأمین کتاب‌های خارجی برای دانشجویان و اساتید و محققان پایه‌گذاری کردند. نسک آور در میان مخاطبان خود نامی آشنا است و همچنان با پشتیبانی عالی و سرعت عمل در حال فعالیت است.

پس از تجربه موفقیت‌آمیز در زمینه خرید و ارسال کتب خارجی، وب‌سایت لک لک در زمینه خرید خارجی در قالب شرکت نوین ایده پردازان ایجاد شد. دامنه خدمات و عرصه جغرافیایی لک لک هر روز گسترده شده و امروز به‌عنوان نخستین و معتبرترین سرویس خرید خارجی ایرانی در حال خدمت‌رسانی به کاربران است.

در وبلاگ لک لک چه می‌خوانیم

در وبلاگ وب‌سایت لک لک مطالب مفید و جذاب زیر موجود است:

  • راهنمای خرید از سایت‌های خارجی مانند آمازون، ایبی، علی بابا، علی اکسپرس، ال سی وایکیکی، والمارت و ...
  • راهنمای خرید پاور بانک، هدست واقعیت مجازی، لباس، کفش، ساعت و ...
  • نحوه تشخیص کالای اصل از تقلبی
  • روش تشخیص بهترین قیمت
  • نحوه استفاده از مترجم گوگل در خریدهای اینترنتی
  • روش اعتبارسنجی سایت‌های خارجی
  • آشنایی با کارت‌های اعتباری بین‌المللی و روش استفاده و ده‌ها مطلب کارآمد دیگر

تماس با لک لک

با ما در تماس باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات