فروش دتکتور یا آشکارسازهای دودی از شرکت ایمن تیام سپاهان

شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برای اطمینان از عملکرد صحیح دتکتور یا آشکارساز دودی، به برخی تعمیرات معمول با دتکتورهای دود نیاز دارید.
تبلیغات

برای امنیت خانواده و مشتریان شما هیچ‌چیز مهم‌تر از سیستم‌های هشداردهنده آتش‌نشانی (مثل آشکارسازهای دودی) و سیستم‌های اعلام و اطفای حریق ساختمان نیست. این دسته از دستگاه‌ها مانند دتکتور یا آشکارساز دودی به ساکنان محل یا ساختمان دود یا آتش‌سوزی را اطلاع می‌دهند و زمان کافی را برای خروج ایمن از ساختمان برای افراد مهیا می‌کند. برخی فعالیت‌های تعمیر و نگه‌داری برای اطمینان از عملکرد صحیح آن‌ها وجود دارد. برای اینکه بدانید هر چند وقت یک بار باید ردیاب‌های دود را بررسی کنید، ادامه مطلب را  بخوانید.

چرا باید دتکتور یا آشکارسازهای دودی را بررسی کنید؟

دستگاه‌های الکترونیکی تخریب‌ناپذیر نیستند و زمانی‌که طول عمر باتری‌ها اتمام یابد، آشکارسازهای دود با گذشت زمان حساسیت کمتری پیدا می‌کنند. گردوغبار نیز ممکن است عملکرد دتکتورها را تحت‌تأثیر قرار دهد. شما باید مرتبا این آشکارسازها را بررسی و باتری آن‌ها را تعویض کنید. برخی از آشکارسازهای جدید باتری‌های طولانی‌مدت دارند که نیازی به تعویض ندارند.

باتری دتکتور یا آشکارساز دودی

این ردیاب‌های دود به‌راحتی می‌توانند باتری فرسوده داشته باشند و باید ماهانه بررسی شوند. حتی بهتر است بیشتر اوقات عملکرد تست را بررسی کنید. شرکت ایمن تیام سپاهان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی را با بهره‌گیری از نیروهای متخصص (خدمات شارژ کپسول آتش نشانی، تست هیدرواستاتیک، مشاوره و نصب انواع سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و...) و بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای دریافت این خدمات می‌توانید با شماره‌های ۴۰۳۳۴۷۰۰-۰۲۱ و ۴۰۳۳۷۴۰۰-۰۲۱ و ۳۶۸۴۵۰۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

تیام سپاهان

ردیاب دود سیم دار

تغذیه آشکارسازهای دود سیم دار با سیستم برق خانه شما تأمین می‌شوند. آن‌ها معمولاً باتری پشتیبان دارند! بنابراین درصورت قطعی برق، هنوزهم کار می‌کنند. حتی اگر این دستگاه ازطریق برق خانه شما کار می‌کند، شما هنوزهم باید باتری‌ها را بررسی کنید. ردیاب‌های سیم دار باید هر ماه امتحان شوند. این کمک می‌کند تا مطمئن شوید دستگاه منبع الکتریکی خوبی دارد و باتری‌ها به‌درستی کار می‌کنند.

عملکردهای نادرست دتکتور

آشکارسازهای شما معمولا مطمئن هستند؛ اما می‌توانند از کار بیفتند. اگر زنگ هشدار آشکارساز دودی شما با صدای کم شروع به چرخیدن می‌کند، این ممکن است نشانه این باشد که باید سریعا باتری‌ها را تعویض کنید. اگر هنگام پخت‌وپز زنگ هشدار به صدا درآمد، ممکن است بخواهید آشکارسازتان را کمی دورتر از آشپزخانه بگذارید. اگر ردیاب شما مستعد هشدارهای نادرست است یا اگر هشدار بوق کوتاه می‌زند بدون اینکه کسی آن را لمس کند، به دفترچه راهنما مراجعه کنید یا برای بازرسی با شرکتی متخصص مانند شرکت ایمن تیام سپاهان (۰۲۱۴۰۳۳۷۴۰۰) تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات