سام ورز؛ راهکاری متفاوت برای مدیریت فروشگاه

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه برای داشتن کسب‌و‌کار موفق و پربازده در فروشگاه یا مجموعه، استفاده از نرم‌افزارها و ابزارهای جدید امری اجتناب‌ناپذیر است.
تبلیغات

تاکنون، نرم‌افزارهای متعددی ویژه مدیریت جامع فروشگاه‌ها برای سهولت در مدیریت خریدوفروش و مدیریت منابع مالی و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری و مدیریت آن‌ها تولید و عرضه شده است. این سامانه‌ها هر رویدادی را در جریان کسب‌و‌کار از لحظه خرید تا فروش ردیابی می‌کنند و با مکانیزه‌کردن فرایندها سرعت و دقت زیادی به مدیریت منابع می‌دهند و با اتوماسیون فروشگاه، امکان بروز خطا در عملیات اداره فروشگاه را به‌حداقل می‌رسانند.

شرکت سامانه سام سیروان از اوایل سال ۱۳۸۴ با تمرکز بر تولید نرم‌افزارهای مدیریت فروشگاهی مبتنی‌بر بارکد و RFID فعالیتش را آغاز کرده است. سام سیروان با تکیه بر سال‌ها تجربه در این عرصه «نرم‌افزار جامع مدیریت فروشگاهی سام ورز» را توسعه داده است. سام ورز با ارائه بهترین امکانات و با قیمت‌های باورنکردنی می‌تواند به تمامی نیازهای کسب‌و‌کار در اصناف مختلفی مانند سوپرمارکت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پوشاک، رستوران، قنادی و دَه‌ها صنف دیگر پاسخ‌گو باشد. گفتنی است از‌نظر امکانات، این نرم‌افزار در رده بهترین‌ نرم‌افزارهای ارائه‌شده در بازار قرار می‌گیرد.

ازجمله قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به مدیریت خریدوفروش، مدیریت مالی و حسابداری، مدیریت کالاها و انبار، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مدیریت حساب‌ها و بانک‌ها، بالغ بر صد نوع گزارش و قابلیت‌های متعدد دیگر اشاره کرد که درکنار کاربری بسیار ساده و امنیت چشمگیر تجربه بی‌نظیر و متفاوتی برای صاحبان کسب‌و‌کار به‌ارمغان می‌آورد.

همچنین، سامانه سام سیروان با پشتیبانی قدرتمند و سریع آماده خدمت‌رسانی به مشتریان در هر لحظه است و همراهی مطمئن برای صاحبان کسب‌و‌کار محسوب می‌شود. سام ورز در سه نسخه پایه و متوسط و پیشرفته قابل‌ارائه به اصناف مختلف براساس نیاز آن‌ها است و سامانه سام سیروان با طرح‌های فروش بسیار ویژه بهترین قیمت‌های بازار را به شما ارائه خواهد کرد. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت از بهترین خدمات و امکانات بهره ببرید و در بازدهی کسب‌و‌کار خود افزایش چشمگیری مشاهده کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات