اس‌اس‌دی‌ و رم ADATA در بین پرفروش‌ترین محصولات برای ماینینگ چیا

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حافظه و تجهیزات ذخیره‌سازی پرظرفیت و مطمئن برای ماینینگ رمزارز چیا ضروری هستند.
تبلیغات

با داغ‌شدن تب ارزهای دیجیتال و تلاش برای استخراج آن‌ها، بهره‌گیری از سخت‌افزار مناسب هیچ‌گاه تا این حد مهم نبوده است. در ماه‌های اخیر، ارز دیجیتال چیا با استقبال چشمگیر ماینرها مواجه شده است. برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، چیا از مدل «اثبات فضا و زمان» به‌جای مدل «اثبات کار» استفاده می‌کند؛ بنابراین در بخش نیازمندی‌های سخت‌افزاری نیز، چیا بیش از هر چیزی به حافظه ذخیره‌سازی اهمیت می‌دهد.

با‌توجه‌به جایگاه ممتاز و تجربه‌ای که ای‌دیتا در زمینه ذخیره‌سازهای با ظرفیت فراوان دارد، SSD‌‌های این شرکت به یکی از انتخاب‌های ایدئال برای بسیاری از ماینرهای چیا در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. وریل ۲۰۲۱ حجم سفارش اس اس دی و رم ای‌دیتا درمقایسه‌با ماه مارس پنج برابر شده است.

علاوه‌بر‌این، در مقالات متعددی که رسانه‌های معتبر درباره ترند جدیدی به نام چیا منتشر کرده‌اند، SSD‌‌های ای‌دیتا به‌عنوان راهکاری ایدئال برای ماینرهای چیا معرفی شده است. به‌نظر می‌رسد محبوبیت چیا و افزایش تقاضا برای خرید SSD‌‌هایی با ظرفیت درخورتوجه و باکیفیت تا ماه‌های آتی همچنان ادامه‌دار باشد.

شالی چِن، رئیس شرکت ای‌دیتا، درباره این موضوع می‌گوید:

افزایش سرسام‌آور تقاضا برای خرید SSD کاملا غافل‌گیرکننده بود؛ اما از این موضوع چندان متعجب نشدیم که ماینرهای چیا به‌دنبال محصولات ذخیره‌سازی پرظرفیت ما هستند‌. در ای‌دیتا، همواره روی توسعه و ارائه راهکارهای ذخیره‌سازی باکیفیت و کارآمد و با ظرفیت زیاد متمرکز هستیم تا به‌خوبی پاسخ‌گوی نیاز گروه‌های مختلف کاربران شامل علاقه‌مندان به کامپیوتر، گیمرها، کریتورها و ماینرهای ارزهای دیجیتال باشیم.

برای ماینرهای چیا، ذخیره‌سازهایی با قابلیت اطمینان و ظرفیت درخورتوجه اهمیت بسیاری دارد. ذخیره‌سازهای ای‌دیتا به‌خوبی هر دو ویژگی را پوشش می‌دهند. از بهترین SSD‌‌های PCIe ای‌دیتا برای این امر می‌توان به XPG SX8200 Pro ،S40G و S70 Blade اشاره کرد.

این SSD با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی فراوان تا چهار ترابایت نیز عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند برای دسترسی به بهترین عملکرد، درکنار آن‌ها از ماژول‌های رم ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی سریع XPG DDR4 3200MHz یا ماژول ۳۲ گیگابایتی بهره ببرند. مهندسان ای‌دیتا تمام دستگاه‌های ذکرشده را روی جدیدترین پلتفرم‌های Z590 اینتل و X570 ای‌ام‌دی برای استخراج ارز چیا آزمایش کرده‌اند تا عملکردی بی‌نقص ارائه دهند.

آونگ

With Intel Z590 platform for crypto mining

آونگ

With AMD X570 platform for crypto mining

علاوه‌بر SSD‌‌های ذکرشده، ای‌دیتا به‌زودی سری جدید SSD‌ خود موسوم به LEGEND PCIe Gen4 را رونمایی خواهد کرد. این SSD‌‌ها به ماینرهای چیا گزینه‌های کارآمدتری ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات