فروشگاه اینترنتی بولد موبایل با نماد الکترونیکی ۳ ستاره

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه به‌دلیل استقبال عمومی از خریدهای اینترنتی، بزرگ‌ترین دغدغه مشتریان انتخاب فروشگاه مناسب و مطمئن برای خرید و پرداخت وجه است.
تبلیغات

با افزایش خریدهای اینترنتی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعتبارسنجی شرکت‌های دارای فروشگاه‌های آنلاین نماد اعتماد الکترونیکی به این فروشگاه‌ها اعطا کرده است. در همین زمینه، این مرکز به‌منظور ایجاد اطمینان بیشتر مشتریان هنگام ثبت خرید و پرداخت وجه، طرح رتبه‌بندی فروشگاهای اینترنتی را راه‌اندازی کرد.

گفتنی است یکی از عوامل بسیار مهم در این رتبه‌بندی، میزان رضایت مشتریان از نحوه عمکرد فروشگاه اینترنتی است. در این طرح، میزان رضایتمندی مشتریان از فروشگاه براساس تعداد ستاره‌های نماد اعتماد الکترونیکی آن فروشگاه ارزیابی می‌شود و تعداد ستاره‌های بیشتر نشانه رضایتمندی بیشتر مشتریان است.

شرکت انفورماتیک گستر با بیش از ۴۲ سال سابقه در زمینه IT ، واردات و توزیع برندهای معتبر تلفن‌همراه، سال ۱۳۹۶  وب‌سایت بولد موبایل (www.boldmobile.ir) را  با هدف عرضه برندهای مطرح تلفن‌همراه‌ و قیمت‌های مصوب به مصرف‌کننده نهایی راه‌اندازی کرد. 

این شرکت پس از کسب موفقیت در عرضه کالا از‌طریق فروشگاه اینترنتی بولد موبایل، در مرحله دوم به‌منظور حذف واسطه‌های فروش و ایجاد امکان دسترسی مستقیم خرده‌فروشان سراسر کشور به  قیمت‌های مصوب، «طرح کوک» را در قالب وب سایت بولد موبایل راه‌اندازی کرد تا تمامی خُرده‌فروشان بتوانند مستقیما محصولات وارداتی این شرکت را بخرند.

شرکت انفورماتیک گستر با بیش از ۴ سال سابقه موفق در فروش اینترنتی به خُرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان نهایی و کسب رضایتمندی درخورتوجه مشتریانش توانسته است نماد الکترونیکی ۳ ستاره را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دریافت کند.

برای خرید تلفن‌همراه اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات