خدمات سئو با تیم حرفه‌ای ایران سایت

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ایران سایت یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت ایران است که در این مطلب، با خدمات SEO آن آشنا خواهید شد و اطلاعتی در مورد این حرفه به دست خواهید آورد.
تبلیغات

طراحی سایت مناسب و بسیار باکیفیت به خودی خود می‌تواند برای هر کسب‌و‌کار ایرانی مفید و باارزش باشد. در سال‌های اخیر سایت‌ها اینترنتی در سراسر جهان از شکل یک ارگان صرف اطلاع‌رسانی به یک ابزار بسیار قوی و برای رقابت بدل شده‌اند. عرصه اصلی این رقابت در جست‌وجو‌های گوگل جای دارد. جایی که برای پیروزی در آن، ما باید خدمات مهم سئو (SEO) یا بهینه‌سازی برای موتور‌های جست‌وجو را در اختیار بگیریم. این خدمات در ایران سایت در بالاترین سطح ممکن به مشتریان ارائه می‌شود. همه مشتریان ایران سایت در رقابت‌های نفس‌گیر خود برای به دست آوردن خط یک گوگل به هیچ عنوان تنها نیستند و ما با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات سئو، یاری‌رسان کسب‌و‌کار آن‌ها هستیم. 

اگر به‌دنبال بهترین خدمات سئو در تهران هستید، قبل از هر چیز باید با خدمات تیم سئو یا یک سئوکار حرفه‌ای آشنا شوید. در این متن شما نه‌تنها با یکی از ماهرترین تیم‌های SEO در تهران آشنا خواهید شد، بلکه اطلاعت جامعی در مورد این حرفه و وظایفشان به دست خواهید آورد. همچنین می‌توانید با چگونگی تخمین قیمت سئو نیز بیشتر آشنا شوید.

سئو چیست و چرا در طراحی سایت اهمیت دارد

SEO مخفف کلمات Search Engine Optimization به‌معنی بهینه‌سازی موتور جستجوگر است. به زبان ساده، اگر شما می‌خواهید سایتی طراحی کنید که با الگوریتم‌های گوگل منطبق بوده و در هنگام سرچ کلمات کلیدی در گوگل دیده شود، پس باید به فکر SEO سایتتان به دست یک سئوکار حرفه‌ای باشید. از آنجایی که خدمات SEO بسیار پیچیده و زمان‌بر هستند، معمولا شرکت خای معتبری همچون ایران سایت از یک تیم حرفه‌ای برای این کار استفاده می‌کنند. این تیم با داشتن یک سرگروه باتجربه، به‌خوبی از عهده SEO سایت برآمده و بعد از مدتی شما را با نتایج فوق‌العاده حیرت‌زده خواهد کرد.

آشنایی با الگوریتم‌های گوگل

در تعریف سئو به این موضوع اشاره کردیم که اگر سایت شما مطابق با استانداردهای الگوریتم‌های گوگل باشد، در نتایج جستجوی گوگل دیده شده و به این ترتیب مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. حال می‌خواهیم اندکی در مورد این الگوریتم‌های صحبت کرده و در مورد آن‌ها توضیحاتی را ارائه کنیم.

الگوریتم پاندای گوگل

الگوریتم پاندا (Panda algorithm) یکی از معروف‌ترین الگوریتم‌های شرکت گوگل است که در سال ۲۰۱۱ به معروفیت رسید. پاندا الگوریتمی باهوش است که می‌تواند متن یا عکس‌های کپی شده در سایت را تشخیص داده و سایت کپی کننده را پنالتی کند. اگر پاندا سایتی را پیدا کند که قوانین کپی رایتینگ را رعایت نکرده است، گزارش تخلف سایت را به موتور گوگل ارسال کرده و مانع از رتبه گرفتن سایت می‌شود. یکی از اهداف شرکت گوگل از طراحی چنین الگوریتمی مانع شدن از رشد و دیده شدن سایت‌های بی‌کیفیت و به‌دردنخور بود.

سئو ایران سایت

الگوریتم پنگوئن گوگل

الگوریتم پنگوئن (Penguin algorithm) در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. وظیفه پنگوئن بررسی لینک‌ها و بک لینک‌های سایت است. استفاده از بک لینک‌های مخرب می‌تواند موجب عقب افتادن سایتتان شده و برعکس، بک لینک های خوب برای شما از طرف پنگوئن امتیاز مثبت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید امتیاز خوبی از پنگوئن بگیرید، بهتر است مطالبتان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و با بک لینک به این شبکه‌ها بهترین امتیاز را از این الگوریتم بگیرید. در ادامه در مورد آموزش ساخت بک لینک بیشتر توضیح خواهیم داد.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل

الگوریتم مرغ مگس‌خوار (hummingbird algorithm) روی کلمات کلیدی حساس است. اگر شما در یک متن مدام از کلمات کلیدی استفاده کنید، این اصلا برای مرغ مگس‌خوار جالب نخواهد بود. شما باید ۱ تا ۵/۲ درصد از متنتان را به این کلمات اختصاص داده و در ضمن به پراکنش آن‌ها نیز دقت کنید.

الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم کبوتر گوگل (Pigeon algorithm) نیز به‌نوعی مانند مرغ مگس‌خوار روی کلمات کلیدی حساس است. با این تفاوت که این الگوریتم زمانی کار می‌کند که شما در متن از کلمات کلیدی استفاده کرده و کاربر آن کلمه را سرچ کرده باشد. به این ترتیب کبوتر به کلمات کلیدی موجود در سایت شما اصطلاحاً نوک زده و فراخوانی می‌کند.

بک لینک و اهمیت آن در سئو

بک لینک پیوندی است که به واسطه آن صفحه سایت شما به صفحات دیگر مرتبط می‌شود. تعداد بک لینک‌ها برای SEO سایت بسیار مهم است؛ چرا که پنگوئن به‌دنبال این فاکتور در سایت شما گشته و در صورت تخلف به شما امتیاز منفی خواهد داد. تخلف در بک لینک به این صورت ست که شما بیش از اندازه لینک دهید یا به صفحات تکراری لینک داده باشید. هر چند که برخی از سئوکارها روی لینک دادن به صفحات تکراری اخلاف نظر داشته و به نتیجه واحدی نرسیده‌اند. برای ساخت بک لینک باید مراحل زیر را طی کنید:

  • آماده کردن لیست کامل کلمات کلیدی به همراه صفحات لندینگ
  • به دست آوردن تاریخ و جایگاه کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای SEO
  • استفاده از صفحات لندینگ به‌دست‌آمده برای لینک دادن به صفحه خودتان یادتان باشد که شما روزانه فقط ۱۰ لینک می‌توانید به صفحه‌ای خاص اختصاص دهید.
  • برای لینک دادن در لندینگ ها می‌توانید از رپورتاژ یا نظر دهی همراه‌با لینک کلمه کلیدی استفاده کنید.
  • استفاده از وب سایت‌های پاپ‌آپ برای لینک دهی چندان توصیه نمی‌شود.
  • سعی کنید از کلمات کلیدی مختلفی برای لینک دهی استفاده کنید.
  • از وب سایت‌هایی برای لینک دهی استفاده کنید که فعال بوده و دارای مطالب به‌روز باشد. 
ایران سایت

جمع‌بندی

در این مقاله سعی ما بر آن بود که شما با مفهوم سئو بیشتر آشنا شده و اندکی نیز با الگوریتم‌های معروف گوگل که برای SEO کارها بسیار مهم هستند آشنا شوید. اگر برای سایتتان به‌دنبال کارشناسان ماهر SEO می‌گردید، ما شرکت ایران سایت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت با رزومه بسیار قوی و درخشان خود در زمینه طراحی سایت و سئو در صدر جدول حرفه‌ای‌ها قرار گرفته است. اگر دوست دارید با خدمات ایران سایت بیشتر آشنا شوید شما می‌توانید از طریق سایت iransite.ir وارد قسمت خدمات شده و با دیگر خدمات این شرکت معتبر آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات