نصب برنامه های ایرانی روی آیفون از آی‌اپس

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
یکی از بهترین استورهایی که توانسته است کاربران را در نصب و دانلود اپلیکیشن‌ ایرانی همراهی کند، اپ استور ایرانی آی‌اپس به حساب می‌آید.
تبلیغات

 آی‌اپس توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و پشتیبانی همیشه در دسترس خود نشان دهد که در همه حال کاربران را در اولویت قرار داده و همراهی‌شان می‌کند. در آی‌اپس شما می‌توانید تمام برنامه‌های ایرانی و خارجی را بدون دردسر اپل آیدی دانلود و نصب کنند و لذت ببرند.

کمپانی اپل مدت‌ها است که تحریم‌های خود را علیه ایران سنگین‌تر کرده است و کاربران ایرانی نمی‌توانند مانند دیگر افراد سراسر دنیا از خدمات این کمپانی بهره‌مند شوند. در حالت عادی شما برای نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود باید بتوانید از اپ استور رسمی اپل استفاده کنید و بازی‌ها و برنامه‌های مختلف را اجرا کنید، اما به دلیل تحریم‌های کمپانی اپل، دیگر نمی‌توان به‌راحتی برنامه‌ها را دانلود کرد و از آن‌ها استفاده کرد. 

نصب برنامه‌ها یکی از ساده‌ترین کارهایی است که کاربران سراسر دنیا آن را هرروزه انجام می‌دهند و با استفاده از اپلیکیشن‌های موردنیاز خود، ابزارها، بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی روزانه خود را دانلود و استفاده می‌کنند؛ اما متأسفانه به دلیل تحریم‌های اپل، اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور حذف شدند و دانلود آن‌ها از استور رسمی اپل امکان‌پذیر نیست، علاوه بر این ممکن است در دانلود بازی‌ها و برنامه‌های خارجی هم گاهی به مشکل بخورید و به خاطر اپل آیدی و پرداخت‌ درون برنامه‌ای نتوانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید؛ اما همیشه برای حل مشکلات راه حلی وجود دارد که شما را همراهی کند، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به شما آموزش نصب برنامه های ایرانی روی آیفون را توضیح دهیم. 

چطور دیوار را برای آیفون نصب کنیم

دیوار یکی از برنامه‌های محبوب ایرانی است که شما می‌توانید در آن می‌توانید انواع اجناس نو و دست دوم خود را بفروشید یا اجناس دیگر کاربران را خریداری کنید. این برنامه به دلیل رابط کاربری ساده و ویژگی‌های موردنیاز کاربران، توانسته بسیار مورد توجه کاربران قرار گیرد؛ اما اگر شما کاربران iOS دوست دارید از این ابزار استفاده کنید، می‌توانید با دانلود دیوار برای آیفون، از اپ استور ایرانی آی‌اپس، بدون دردسر از این اپلیکیشن استفاده کنید.

مراحل دانلود و نصب دیوار iOS: 

  • وارد اپس استور آی‌اپس شوید
  • در نوار جست‌وجو برنامه دیوار را بنویسید
  • روی دریافت و نصب برنامه بزنید

نصب و دانلود دیجی کالا برای iOS

اکثر کاربران iOS برای استفاده از دیجی کالا از روی ناچاری به وب‌سایت آن مراجعه می‌کنند، اما قطعا تجربه کاربری اپلیکیشن خیلی جذاب‌تر و بهتر از وب‌سایت است؛ اما ممکن است فکر کنید که دانلود این برنامه، دردسر دارد و اعصابتان را خرد می‌کند، اما با دانلود دیجی کالا برای آیفون از اپ استور آی‌اپس، نیازی به اپل آیدی ندارید و می‌توانید به‌راحتی آن را دریافت کنید. شما با استفاده از اپ استور آی‌اپس برای دانلود برنامه‌های ایرانی آیفون به هیچ عنوان به مشکل نخواهید خورد، چراکه آی‌اپس در تمام ساعت روز آماده پاسخگویی به شما کاربران است و هیچ سؤالی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

آی اپس

با نصب برنامه دیجی کالا برای آیفون، شما راحت‌تر می‌توانید پیگیری سفارش‌های خود را انجام دهید و حساب کاربری خود را مدیریت کنید. در اپلیکیشن حتی جستجوی کالا و  تهیه لیست علاقه‌مندی و خریدهای بعدی ساده‌تر است و از همه مهم‌تر اینکه، دسترسی به آن‌ها از این طریق سریع‌تر است و تجربه بهتری را برایتان ایجاد می‌کند، پس معطل نکنید و همین حالا با نصب برنامه های ایرانی روی آیفون، کاربری بهتری را از خدمات آن‌ها برای خود رقم بزنید. 

استفاده از ایرانسل من ios، بدون دردسر!

اگر شما هم از کاربران اپراتور ایرانسل باشید، به احتمال زیاد اسم برنامه‌ی ایرانسل من به گوشتان خوره است، اخیرا این اپلیکیشن توانسته خدمات خود را در غالب یک برنامه ساده و کاربردی به مشتریان خود دهد و نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. شما با دانلود دانلود ایرانسل من برای آیفون، می‌توانید حساب کاربری خود را به بهترین نحو مدیریت کنید و برای خرید شارژ، اینترنت و بسته‌های مکالمه و پیامک استفاده کنید؛ اما بهترین ویژگی این برنامه برای کاربران امکان مشاهده‌ی باقیمانده شارژ و بسته اینترنت شما است، شماره‌گیری کد دستوری برای مشاهده حجم باقیمانده بسته اینترنت ممکن است روش جذابی برای بررسی آن نباشد، اما در مای ایرانسل برای آیفون، شما در یک نمودار دایره‌ای شکل حجم باقیمانده خود را مشاهده خواهید کرد و علاوه بر آن می‌توانید اطلاعات ریز و دقیقی درباره حجم مصرف‌شده داخلی و خارجی هم به دست آورید.

نصب برنامه های ایرانی روی آیفون، در اپ استور آی‌اپس همه به یک صورت است و باید وارد اپ استور آی‌اپس شوید و ایرانسل من را در نوار جست‌وجو بنویسید تا برنامه را پیدا کنید. بعد از مشاهده آیکون ایرانسل من شما می‌توانید به‌راحتی روی گزینه دریافت و سپس install بزنید تا برنامه روی گوشی شما نصب و اجرا شود. 

دانلود اسنپ رانندگان برای آیفون، از آی‌اپس

استفاده از تاکسی‌های اینترنتی در این چند سال اخیر بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند و بین کاربران طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. در این میان افراد بسیاری توانسته‌اند از این طریق مشغول به کار شوند و به‌عنوان راننده زیر نظر کمپانی اسنپ مشغول به کار شوند؛ بنابراین اسنپ رانندگان یکی از محبوب‌ترین‌ برنامه‌ها بین کاربران است. در ابتدا که اسنپ شروع به کار کرده بود، کاربران iOS نمی‌توانستند از آن استفاده کنند چراکه برنامه اسنپ رانندگان در اپ استور موجود نیست و در آن زمان هم راهی برای نصب برنامه های ایرانی برای آیفون، نبود، اما حالا می‌توانید به‌راحتی با دانلود اسنپ رانندگان برای آیفون، از آی‌اپس، به‌راحتی از این برنامه روی دستگاه iOS خود استفاده کنید و تاکسی‌های اینترنتی را برای سفرهای خود انتخاب کنید. برای نصب این برنامه هم کافی است اپلیکیشن آی‌اپس را دانلود کنید و برنامه اسنپ رانندگان را جست‌وجو و دانلود کنید.

آی اپس

در این مقاله سعی کردیم با مثالی از چند برنامه ایرانی به شما شیوه نصب برنامه‌ های ایرانی برای آیفون را توضیح بدهیم؛ اما ناگفته نماند که اپ استور آی‌اپس، به تنها مناسب برنامه‌های ایرانی نیست و شما می‌توانید دانلود برنامه بدون اپل آیدی را، چه ایرانی چه خارجی را انجام بدهید و از دردسرهای همیشگی آن رها شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات