تخفیف سرور ابری ابرآراز برای حمایت از استارتاپ‌ها در شرایط بحرانی کرونا

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ابرآراز از تأمین‌کنندگان زیرساخت کشور برای حمایت از استارتاپ‌ها در شرایط کرونایی، تخفیف‌هایی در نظر گرفته است.
تبلیغات

ابر آراز، یکی از معتبرترین شرکت‌های تأمین‌کننده زیر ساخت کشور که با ارائه زیرساخت ابری قابل اطمینان همچون سرور ابری، سرور مجازی و ... با تجربه‌ای چندین ساله، اعتماد و اطمینانِ علاقه‌مندان به خدمات ابری را به خود جلب کرده است؛ یکی از مشتریان سرشناس خدمات ابر آراز، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بورس است که از ارکان مالی و پرمراجعه کشور محسوب می‌شود؛ همچنین سامانه‌هایی چون سامانه سجام، سایت سهام عدالت، سرویس‌های نظیر DDN، دیما، کارا و سایر سامانه‌های این شرکت از خدمات زیرساخت ابر آراز بهره می‌گیرند.

از سرور ابری تا تکنولوژی کلاد

سرور ابری (cloud server) فضایی اختصاص یافته از یک سرور است که به دلیل استفاده از تکنولوژی کلاد، به کاربر امکان می‌دهد تا در زمان نیاز، منابع خود را افزایش یا کاهش دهد و دقیقا به میزان مصرف هزینه پرداخت کند؛ این سرویس ابری از محصولات دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و زیر ساخت به‌حساب می‌آید که بین کسب و کارهای آنلاین، طرفداران زیادی کسب کرده است. ابر آراز به‌لطف جوانان متخصص در حوزه شبکه و زیرساخت ابری، در چند سال اخیر اطمینان مشتریان بزرگی از میان سازمان ها، شرکت‌ها، کسب‌و‌کار ها و استارتاپ‌ها را جلب کند.

خدمات آراز به کدام سمت و سو جریان دارد؟

ابر آراز بعد از چند سال کار حرفه‌ای در حوزه خدمات زیرساخت، سال ۱۴۰۰ از محصولات دیگر خود رونمایی خواهد کرد؛ محصولاتی مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، پلتفرم ویدئویی و پلتفرم ابری که توسعه آن به اتمام رسیده و در حال استفاده به‌صورت آزمایشی است و سایر محصولات مرتبط با زیرساخت و پلتفرم ابری که هریک به‌تنهایی مسیر جدیدی را برای تجربه کاربری بهتر هموطنان عزیز فراهم می‌آورد.

ابر آراز ۳

ابر آراز چه برتری نسبت به سایر رقبا دارد؟

  • یکی از مزیت‌هایی که محصولات رایانش ابری ابر آراز را از دیگر رقبا نه‌تنها متمایز، بلکه خاص و قابل‌توجه می‌کند، نوع معماری است که در سرویس‌ها صورت می‌گیرد؛ معماری‌ با بهره‌مندی از هوش مصنوعی بر کیفیت سرویس‌ها افزوده است.
  • از دیگر ویژگی‌های ابر آراز شخصی‌سازی سرویس برای مشتریان بر اساس سفارش آنان است که این امر با وسواس و مشاوره تخصصی صورت می‌گیرد.
  • ابر آراز سرویس ابر خصوصی را با ارائه توافق نامه سطح خدمات یا SLA به سازمان ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد.
  • همچنین تمرکز در ابر آراز ارائه خدمات با کیفیت است و نه صرفا افزایش بدون برنامه تعداد مشتریان و ارائه خدمات بی کیفیت؛ از این رو پشتیبانی ابر آراز برخلاف سایر ارائه دهندگان ابری کاملا رایگان و در تمامی ساعات شبانه روز حتی ایام تعطیل است.

از جمله شرکت‌ها و سازمان‌هایی که از ابر آراز خدمات دریافت کرده‌اند، می‌توان به شرکت سپرده گذاری مرکزی بورس و تسویه وجوه، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان فضایی ایران، سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح، همراه اول، هاستینگ های بزرگی که نمی‌توان به دلیل رقابت نامی از ایشان برد، دانشگاه هایی مانند دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خوارزمی و ده‌ها سازمان و شرکت متوسط و کوچک دیگر نام برد.

تخفیف سرور ابری ابرآراز برای حمایت از استارتاپ‌ها در شرایط بحرانی کرونا:

با ثبت نام در ابر آراز و ارسال کد هدیه زیر از ۲۵ درصد شارژ هدیه استفاده کنید:

ARAZ11010ZOOMIT

ابر آراز ۲

سرور ابری آراز چه ویژگی‌های منحصر به فردی به شما ارائه می‌دهد؟

  •         امکان تست رایگان سرور ابری: این مجموعه‌برای اطمینان بخشیدن به مشتریان عزیز خود، با توجه به اطمینان کامل و همه جانبه‌ای که به سرویس و خدمات خود دارد، سرور ابری رایگان یک روزه را به منظور بررسی سرویس ابرعمومی، در نظر گرفته است تا کاربران با استفاده از تست رایگان با اطمینان لازم اقدام به خرید سرور مورد نظر خود نمایند. (کاربران با مراجعه به سایت آراز و ثبت‌نام می‌توانند از این سرور ابری یک روزه بهره‌مند شوند).
  •         ساخت خودکار سرور ابری: برای ساخت سرور ابری آراز دیگر نگران چگونگی مراحل نصب و راه اندازی نخواهید بود؛ زیرا متخصصان شبکه و دواپس این مجموعه از لحظه ثبت سفارش در کنار شما هستند تا بدون نیاز به دانش و تخصص فنی در کمتر از ۳۰ ثانیه صاحب یک سرور مجازی ابری یا vps شوید.
  •         منابع نامحدود: شما می‌توانید بدون نگرانی از پاسخ‌دهی سرور با خیال راحت کمپین‌های هدفمند طراحی کنید و به سرور خود به میزان دلخواه پردازنده، حافظه رم و دیسک ذخیره‌سازی با حجم دلخواه اضافه کنید.
  •         ارائه‌ پهنای باند نامحدود برخلاف رقبا
  •        استفاده از فایروال برای تأمین امنیت سایت: از جمله مزیت‌های دیگر این مجموعه می‌توان به استفاده از فایروال در لایه زیرساخت ابر آراز اشاره کرد که امکان مدیریت تمامی پورت‌های سرور‌های ابری را برای پروتکل های TCP و UDP به شما می‌دهد.
  •         پنل مدیریت منابع سرور ابری: شما با استفاده از پنل مدیریت منابع می‌توانید منابع سرور خود مثل هسته‌ی پردازشی و رم را در زمان‌های اوج مصرف به‌صورت خودکار و از طریق داشبورد افزایش و پس از اوج مصرف آن‌ها را کاهش دهید.
  •         بک آپ لحظه‌ای یا اسنپ‌شات فقط با یک کلیک: بعد از نصب سرویس خود روی سرور مجازی ابری ، می‌توانید از حالت فعلی سرور خود اسنپ شات بگیرید و اگر سرورتان با مشکلی مواجه شود، به‌سادگی فقط با یک کلیک به‌صورت آنی سرورتان را به حالت اسنپ شات بازگردانید.
  •         امکان مانیتورینگ در هر لحظه و پشتیبان گیری رایگان
  •         سابقه درخشان و اعتبار بالا : ابر آراز با تجربه چندین ساله در زمینه ‌ابر خصوصی و دیتاسنتر اختصاصی و زیرساخت، خود را در جایگاه یکی از بزرگ‌ترین و مجرب ترین خدمات دهندگان ابری قرار دهد.
  •         قیمت‌های مناسب در بازار رقابتی :  یکی  دیگر از مزایای بی‌نظیر ابر آراز علاوه بر کیفیتی که در زمینه‌ی خدمات و محصولات ارائه می‌دهد، قیمت مناسب و رقابتی برای خدمات سرور ابری و سایر خدمات قابل ارائه‌ این مجموعه است که این خود می‌تواند دلیل انتخاب ابر آراز برای شما و همچنین دلیل پیشی گرفتن از سایر رقبا باشد.
  •         پشتیبانی 24 ساعته کاملا رایگان
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات