اطلاعیه کوین نیک

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وب‌سایت کوین نیک به‌دنبال انتشار اخباری درباره‌ی مسدود شدن درگاه‌های پرداخت بانکی برای شرکت‌های فعال در حوزه‌ی رمزارز، اطلاعیه‌ای منتشر کرده است.
تبلیغات

در متن زیر اطلاعیه‌ی وب‌سایت کوین نیک در خصوص اخبار مربوط انسداد درگاه‌های پرداخت بانکی برای شرکت‌های فعال در حوزه‌ی رمزارز را می‌خوانید:

کاربران عزیز و ارزشمند کوین نیک

همان‌طور که مستحضر هستید، به‌دنبال نامه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی درباره خرید و فروش رمزارزها در کشور، اخباری مبنی بر مسدود شدن درگاه‌های پرداخت بانکی سایت‌های فعال در این حوزه به گوش می‌رسد. در همین راستا کوین نیک وظیفه و مسئولیت خود می‌داند تا برای شفاف‌سازی فضای به‌وجود آمده و تنویر افکار شما کاربران عزیز موارد زیر را اعلام کند:

  • تا این لحظه هیچ مرجع قانونگذاری در کشور عزیزمان به حوزه‌ی این صنعت نوپا ورود نکرده و هنوز هیچ مصوبه‌ی قانونی در خصوص نظام‌مند شدن این بازار ابلاغ نگردیده است.
  • در نامه‌ی اخیر مجلس محترم شورای اسلامی به بانک مرکزی، سیستم بانکی کشور از ورود به این بازار منع شده که البته خبر جدیدی نیست و سال‌ها است که در این خصوص هشدارهایی از طرف نهادهای مختلف به بانک مرکزی ارائه شده است. ولی با توجه به درخواست اخیر مجلس درباره مسدودسازی درگاه‌های پرداخت آنلاین بانکی، تا زمان شفاف‌سازی و تصویب یک سری قوانین نظام‌مند و در نهایت ارائه مجوز قانونی از طرف بانک مرکزی به سایت‌های فعال در این حوزه، احتمالا شاهد حذف درگاه‌های پرداخت از سایت‌های مذکور باشیم.
  • این اتفاق نشان می‌دهد که تلاش‌هایمان پس از سال‌ها پیگیری و برگزاری جلسات متعدد با نهادهای قانونگذار در کشورمان بالاخره به ثمر نشسته است و قانون‌گذاران برای نظام‌مندکردن این حوزه وارد عمل شده‌اند. این امر نوید یک آینده‌ی روشن را می‌دهد. مطمئنا ساماندهی و قانون‌مند کردن این حوزه یک دست‌آورد محسوب می‌شود.
  • این اطمینان را به شما کاربران عزیز می‌دهیم که نه‌تنها سایت کوین نیک، بلکه دیگر سایت‌های معتبر ارز دیجیتال نیز مسدود نخواهد شد.
  • حتی درصورت بسته شدن درگاه‌های پرداخت اینترنتی، هیچگونه خللی بر سرمایه شما کاربران عزیز نزد کوین نیک وارد نخواهد شود؛ چه به‌صورت ریالی و چه به‌صورت رمزارزی. دارایی و رمزارزهای شما محفوظ‌تر از همیشه در کیف پول‌های شما نگه‌داری می‌شوند. فقط شاید برای مدتی برای پرداخت‌های ریالی راه‌های جایگزینی معرفی کنیم تا بیش‌ازپیش آنچنان که شایسته‌ی شما است خدمت‌رسانی کنیم.
  • به یاد داشته باشید که بلاکچین و رمزارزها یک فناوری نوین غیرمتمرکز هستند و هیچ سازمان، نهاد و ارگانی نمی‌تواند شما را از حضور در این بازار جذاب منع کند. پس خواهشمندیم به شایعات موجود در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی که از هر فضایی برای خبرسازی و دیده شدن سوءاستفاده می‌کنند توجه نکنید.
  • ما سال‌ها است در این مسیر همراهتان بوده‌ایم و این اطمینان را به شما می‌دهیم که بیش از گذشته و با حداکثر توان خدمتگزارتان هستیم. هر زمانیکه اراده کنید می‌توانید واریز یا برداشت خود را انجام دهید. همچنین امکانی فراهم شده تا شما بتوانید با پشتیبانی اختصاصی خود در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در خصوص مشکلات و امور مربوط به سرویس‌های سایت در ارتباط باشید.

از همراهی‌تان سپاسگزاریم و قدردان بودن‌تان هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات