با خدمات قالیشویی توحید آشنا شوید

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
حتی باکیفیت‌ترین فرش‌ها، مبل‌ها و موکت‌ها به مرور زمان آلوده خواهند شد. با شستشوی منظم مبل، موکت و فرش‌ گران‌بهای خود، طول عمر آن‌ها را افزایش بدهید و از این سرمایه‌های باارزش محافظت کنید.
تبلیغات

متأسفانه امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد کاری و همچنین زندگی‌های شهری و آپارتمان‌نشینی، اغلب خانواده‌ها فرصت شستشوی منظم فرش‌ها و موکت‌ها را ندارند. در چنین شرایطی استفاده از خدمات قالیشویی اولین گزینه‌ای است که به ذهن ما می‌رسد.

حال اگر شما هم هنوز در انتخاب یک قالیشویی مجاز و معتبر که بتواند فرش‌های شما را بدون آسیب رساندن به آن‌ها شستشو دهد، شک دارید در این مقاله با ما باشید تا یکی از معتبرترین و باتجربه‌ترین کارخانه‌های قالیشویی تحت عنوان قالیشویی توحید را به شما معرفی کنیم.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید

کارخانه قالیشویی توحید عضو رسمی اتحادیه قالیشویان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با شستشوی فرش به‌صورت سنتی آغاز کرده است. طی سالیان متمادی با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌ایم تا با تهیه تجهیزات پیشرفته و به‌روز قالیشویی و استخدام تکنسین‌های حرفه‌ای شستشوی انواع فرش و موکت و حتی مبل، خدمات متنوع و باکیفیتی را به همشهریان خود ارائه نماییم.

امروزه ما به‌عنوان بهترین قالیشویی مکانیزه تهران توانسته‌ایم تمام فرایند شستشوی فرش و موکت را به‌صورت حرفه‌ای و با روش‌های روز قالیشویی دنیا انجام دهیم. تمامی خدمات باکیفیت و ضمانت شده ما در طول سال‌ها باعث جلب رضایت مشتریان ما بوده است به‌گونه‌ای که برای ۳ سال متوالی عنوان واحد نمونه سال ۹۶، ۹۷ و ۹۸ را از سمت اتحادیه قالیشویی دریافت کرده‌ایم.

از جمله خدمات و سرویس‌های ارائه‌شده توسط قالیشویی توحید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. قالیشویی

فرش‌ها به‌عنوان یک فیلتر عمل می‌کنند که گرد و غبار، خاک، موها، پوست‌های مرده جداشده از بدن و سایر ذرات را به دام می‌اندازند. تمام تولیدکنندگان فرش‌ها در مورد اقداماتی که می‌توانید برای تمیز کردن فرش انجام دهید تا طول عمر آن‌ها افزایش یابد، روی شستشوی منظم فرش توافق دارند.

ما بیش از ۳۰ سال است که با بهره‌گیری از تکنسین‌های باتجربه در زمینه شستشوی انواع فرش‌های دستبافت و ماشینی فعالیت داریم. جهت دریافت خدمات قالیشویی شهرک غرب یا قالیشویی سعادت آباد و دیگر محلات تهران می‌توانید به‌راحتی با ما تماس بگیرید. ما با ارائه سرویس به سرتاسر شهر تهران، کرج، شمیرانات و ... تلاش می‌کنیم تا خدمات خود را برای دسترسی تمام افراد امکان‌پذیر نماییم. همچنین شما می‌توانید از هر نقطه شهر تهران، جهت دریافت خدمات باکیفیت ما با ثبت سفارش خدمات آنلاین از طریق پورتال مجموعه، به‌راحتی خدمات قالیشویی مورد نظر خود را دریافت کنید.

ما طی سال‌ها تجربه از پیشکسوتان صنف قالیشویی تهران هستیم که این عامل باعث شده تا امروزه با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار مشتری در سرتاسر شهر تهران و کرج، نامی پرآوازه باشیم.

قالیشویی توحید

۲. موکت شویی

موکت شویی نیز یکی دیگر از خدمات متنوع ماست. موکت‌ها یکی از اصلی‌ترین کف‌پوش‌ها برای منازل، ادارات، حسینیه‌ها و مساجد هستند. موکت‌ها به دلیل متراژ بالا و در برخی موارد چسبیده بودن به زمین، اغلب به فراموشی سپرده می‌شوند. این در حالی است که موکت‌ها نیز همچون فرش یا سایر کف‌پوش‌ها به شستشوی منظم نیاز دارند تا زیبایی فضای شما را حفظ کرده و به مرور دچار فرسودگی نشوند.

جای نگرانی نیست. ما این مشکل را نیز حل کرده‌ایم.

ما با دارا بودن پرسنل باتجربه و قابل اعتماد می‌توانیم به کمک دستگاه‌های پیشرفته که با توان بخار بالا موکت‌ها را با به‌دقت شستشو می‌دهند، در زمان کوتاهی انواع موکت‌های شما را بشوییم.

۳. مبل شویی

مبلمان امروزه جزئی جدایی‌ناپذیر از هر خانه و حتی دفاتر کار و شرکت‌های مختلف است. مبل‌ها از جمله بخش‌هایی هستند که با وجود برخورد زیاد با افراد مختلف معمولا زیاد آلوده می‌شوند و لک می‌گیرند. از آن جایی که مبلمان یکی از وسایلی است که در نگاه اول بسیار به چشم افراد می‌آید، بنابراین یک مبلمان آلوده و کثیف می‌تواند کل خانه را نازیبا جلوه دهد.

بنابراین ما با ارائه خدمات مبل شویی تلاش می‌کنیم تا زیبایی را به خانه یا دفاتر کار و شرکت‌های شما بازگردانیم. شما می‌توانید به‌راحتی جهت دریافت این خدمت نیز با مراجعه به پرتال مجموعه توحید سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از شر مبل‌های کثیف خود خلاص شوید. پس از دریافت این سرویس مبل‌های شما همچون روز اول خواهند درخشید.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی توحید

از جمله مزایای استفاده از خدمات ما در مجموعه قالیشویی توحید عبارت است از:

۱. امکان سفارش آنلاین قالیشویی

با توجه به شرایط زندگی امروزی که اغلب افراد ترجیح می‌دهند تمام فعالیت‌های مورد نیاز خود را به‌سرعت در اینترنت جست‌وجو کرده و دریافت نمایند، ما نیز این سبک از خدمات را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید به‌راحتی با ثبت سفارش آنلاین و تنها چند کلیک بدون نیاز به مراجعه حضوری یا حتی تماس تلفنی، سفارش خود را ثبت کنید.

۲. امکان پرداخت آنلاین

امکان پرداخت آنلاین نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که به شما امکان می‌دهد به‌راحتی و بدون نیاز به پول نقد یا مراجعه به ATM مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید.

۳. قیمت مصوب

ما به‌عنوان عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تمام فعالیت‌های خود را طبق تعرفه مصوب اتحادیه دریافت خواهیم کرد.

سخن آخر

برای شستشوی فرش‌های خود با تجهیزات پیشرفته و تکنسین‌های حرفه‌ای ما که بیش از ۳۰ سال تجربه دارند و به‌صورت دوره‌ای آموزش‌های حرفه‌ای دیده‌اند، همین حالا به پرتال مجموعه ما مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات