طراحی سایت اختصاصی با ریراکو

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو موفقیت شما، موفقیت تیم ما است. ما برای رسیدن به موفقیت در کسب‌وکارتان، از طراحی سایت گرفته تا خدمات سئو با شما همراهی خواهیم کرد تا در کار خود بهترین باشید.
تبلیغات

امروزه داشتن کسب‌وکارهای اینترنتی اهمیت بسیار زیادی دارد به دلیل اینکه  اینترنت بخش جداناپذیری از زندگی ما شده است. شما برای معرفی و برندینگ خود نیاز به یک سایت خوب در فضای آنلاین دارید. اگر بخواهیم خیلی راحت بگوییم سایت درواقع  مثل شناسنامه برای شما  است و هویت شما محسوب می‌شود.  با ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو همراه باشید تا متوجه شوید داشتن سایت چه مزایایی دارد که باعث افزایش درآمد می‌شود.

دسترسی به اینترنت

این روزها  به دلیل شیوع کرونا ما بیشتر از همیشه نیاز به کسب‌وکارهای اینترنتی را حس می‌کنیم. با فراگیر شدن اینترنت شما می‌توانید مشتریان بسیاری داشته باشید؛ اما سؤال اصلی  اینجا است که چرا و چگونه؟ افراد برای گرفتن خدمات خوب یا خرید کالا اولین کاری که انجام می‌دهند دنبال آن در اینترنت می‌گردند. حالا اگر شما سایت نداشته باشید و نتوانند شما را پیدا کنند خوب معلوم است رقیب شما برنده خواهد شد! فرض کنید فرش‌هایتان کثیف شده باشد و دنبال قالی‌شویی باشید؛ اولین جایی که دنبال آن می‌گردید کجا است؟ بله درست حدس زدید اینترنت!

با داشتن سایت محدودیت زمانی ندارید

فرض کنید شما یک مغازه روسری فروشی داشته باشید؛ آیا می‌توانید ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات ارائه بدهید؟ مسلما خیر. ولی با داشتن سایت که در واقع نماینده شما است، در تمام ساعت‌ها و بدون وقفه در کنار مشتریان خود هستید. تصور کنید در خانه همان‌طور که مشغول استراحت هستید، نماینده شما مشغول ارائه خدمات به مشتریان است

افزایش مشتریان

شما در شهر خود چه تعداد مشتری دارید؟ حالا تصور کنید در سراسر ایران کاربران بسیار زیادی هستند که دائم مشغول استفاده از اینترنت هستند و هیچ لحظه‌ای را برای استفاده از آن از دست نمی‌دهند؛ حتی زمانی‌که مثلاً در ایستگاه تاکسی ایستاده‌اند و منتظر سوار شدن هستند یا در مترو که اگر دقت کنید همه سرگرم گوشی‌هایشان هستند. پس با داشتن سایت می‌توانید مرزها را کنار بزنید و مشتریان  خود را افزایش بدهید و خود را سر زبان‌ها بیندازید.

کاهش هزینه‌ها

چقدر هزینه لازم دارید تا کسب‌وکار خود را راه بیندازید و درآمد داشته باشید؟ آن‌قدر قیمت‌ها نجومی شده است که برای اجاره یک مغازه یا مکان خوب باید میلیون‌ها تومان هزینه کنید. شما با طراحی سایت  اختصاصی برای خود با یک هزینه بسیار معقول و منطقی می‌توانید مشتریان بسیار زیادی جذب کنید.

ارائه نمونه کار

خوبی سایت در این است که شما تمام محصولات خود را داخل آن قرار می‌دهید و به‌سادگی هر محصول جدیدی که آوردید، می‌توانید با به‌روز کردن سایت مشتریان را مطلع کنید و آن‌ها با دیدن عکس‌ها می‌توانند انتخاب بسیار راحت‌تری داشته باشند.

کاهش هزینه تبلیغات

ریراکو

در گذشته افراد هزینه‌های هنگفتی را صرف تبلیغات می‌کردند ولی امروزه با سئو، خود گوگل بهترین تبلیغات را برای شما انجام می‌دهد و شما را معرفی می‌کند. سئو باعث می‌شود که در جستجوی گوگل شما در رتبه اول و جایگاه خوبی باشید و وقتی مثلاً جست‌وجو می‌کنند خرید روسری، فروشگاه شما اول از همه باشد. برای گرفتن مشاوره سئو سایت می‌توانید به صفحه خدمات سئو ما در شرکت ریراکو مراجعه کنید و با پر کردن فرم درخواست مشاوره سئو رایگان یا تماس از طریق شماره‌های درج‌شده با متخصصان ما تماس بگیرید تا به بهترین نحو راهنمایی کنیم.

ارتباط با مشتریان

یکی از ویژگی‌های سایت این است که شما سلیقه اکثر مشتریان خود آشنا می‌شوید و متوجه می‌شوید چه خدمات و محصولی مشتریان بیشتری دارد. همچنین کاربران می‌توانند با گذاشتن انتقاد و پیشنهاد نظراتشان را به شما اعلام کنند.

سخن پایانی

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو با توجه به نیاز و سلیقه شما می‌توانیم  از صفر تا صد سایت مناسب برای شما را طراحی و در تمام این مراحل از طراحی گرفته تا خدمات سئو  شما را راهنمایی و پشتیبانی کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات