بدون هزینه در وبسایت فلت رندر موشن گرافیک بسازید

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ساخت موشن گرافیک و ویدئوهای تبلیغاتی از راه‌های مؤثر برای ارائه محتوا در بازاریابی دیجیتال هستند.
تبلیغات

ساخت موشن گرافیک چه تأثیری بر کسب‌وکارمان می‌گذارد؟ در تجارت همه‌چیز به فروش ارتباط دارد. فروش یعنی برند و محصولتان چقدر می‌تواند روی مخاطب تأثیر بگذارد و او را شیفته خود کند. بخشی از این اثرگذاری مربوط به کیفیت و بخش بزرگی از آن جلب‌ توجه و بازاریابی است.

ساخت موشن گرافیک و ساخت لوگوموشن (اضافه‌کردن انیمیشن به آرم شرکت) و ساخت ویدئو تبلیغاتی شیوه‌هایی جالب‌ برای ارائه محتوا در بازاریابی دیجیتال هستند. با کمک آن‌ها نه‌تنها می‌توانید محتوا و مفاهیم مدنظرتان را در‌اختیار مخاطب‌ها قرار دهید؛ بلکه با افزودن عناصر متنی، موسیقی و... محتوا را برای مخاطب‌های خاص سفارشی‌سازی می‌کنید و میزان تعامل آن‌ها را افزایش می‌دهید.

چطور موشن گرافیک بسازیم؟

تکنیک‌های مختلفی برای ساخت موشن گرافیک و ویدئو تبلیغاتی وجود دارد که لازمه آن تسلط روی ابزارهای حرفه‌ای ایجاد انیمیشن و موشن گرافیک است. برای این منظور اغلب کسب‌وکارها ناچار هستند هزینه‌های هنگفتی برای ساخت به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ پرداخت کنند. همچنین، یاد‌گرفتن مهارت‌های تخصصی ساخت موشن گرافیک بسیار زمان‌بر است. باوجوداین، پلتفرم‌های ساخت آنلاین موشن گرافیک کار را برای کسب‌وکارها ساده و راحت می‌کنند. در این بسترها، کتابخانه‌هایی برای انتخاب فرمت‌های گرافیکی مختلف تعبیه شده است و با تنظیمات دستی هر فردی می‌تواند ویدئویی تبلیغاتی یا موشن گرافیک بسازد.

درادامه قصد داریم یکی از پلتفرم‌های ساخت آنلاین موشن گرافیک ایرانی و مزایای آن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه ساخت موشن گرافیک با پلتفرم آنلاین فلت رندر

رابط کاربری این پلتفرم بسیار ساده و فقط کافی است گام‌های زیر را دنبال کنید.

 برای ورود به ویدیوساز فلت رندر، روی این لینک کلیک کنید

۱. انتخاب قالب موشن گرافیک

در این بستر، کتابخانه‌ای جامع از قالب‌های نیمه‌آماده وجود دارد. با جست‌وجو در میان آن‌ها می‌توانید قالب دلخواهتان را انتخاب و تغییرات مدنظر را روی آن اعمال کنید.

۲. تنظیمات سفارشی مربوط به عناصر

متناسب با استراتژی تولید محتوای خود می‌توانید در ساخت ویدئو تبلیغاتی یا موشن گرافیک از محتوای متنی، موسیقی پس‌زمینه، رنگ‌ها و... استفاده کنید. در بخش تنظیمات، به تک‌تک این امکانات دسترسی خواهید داشت. همچنین، با مراجعه به سربرگ‌های مرتبط، می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و مجدد تنظیم کنید.

۳. نمایش دمو ساخت

در آخرین سربرگ پلتفرم فلت رندر نسخه دمو موشن گرافیک یا ویدئو شما مشاهده‌شدنی است. همچنین در‌صورت صلاح‌دید، می‌توانید با برگشت به سربرگ‌های قبلی اصلاحاتی در آن ایجاد کنید تا با اهداف بازاریابی دیجیتال شما هماهنگی بیشتری پیدا کند.

چرا از فلت رندر استفاده کنیم؟

  • برای استفاده از امکانات ساخت آنلاین موشن گرافیک در این بستر به مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید.
  • پنلی حرفه‌ای و کارآمد برای ساخت انواع تیزرها و لوگوموشن و کلیپ‌های تبلیغاتی در‌اختیارتان است.
  • در آن کتابخانه‌ای از قالب‌های نیمه‌آماده برای ساخت موشن گرافیک، ویدئو تبلیغاتی و... وجود دارد.
  • انجام تنظیمات و افزودن اجزای گوناگون و سفارشی فقط با چند کلیک و کاملا خودکار انجام می‌شوند.
  • اصلاح و اعمال تغییرات هریک از عناصر به‌سادگی انجام می‌شود و نتایج آن را در سربرگ نمایش می‌توان مشاهده کرد.
  • انجام تنظیمات خودکار و استفاده از کتابخانه قالب‌های نیمه‌آماده زمان ساخت و هزینه‌های بازاریابی دیجیتال کسب‌وکارتان را کاهش می‌دهد.
  • در این پلتفرم، می‌توانید ویدئوهایی تا نرخ خروجی ۶۰ فریم‌برثانیه و با کیفیت 4K بسازید.
  • امکان کوتاه و بلند کردن زمان ساخت آنلاین موشن گرافیک و تیزر و ویدئو تبلیغاتی وجود دارد.
  • دسترسی به دمو نمایش (با کیفیت کمتر) برای تمامی افراد رایگان است.
  • با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به نسخه نهایی و باکیفیت موشن گرافیک و ویدئو تبلیغاتی یا لوگوموشن خود دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

موشن گرافیک و ساخت ویدئو تبلیغاتی تکنیکی جذاب برای به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات و افزایش تعامل با مخاطب‌ها، به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی است و به‌کارگیری آن‌ها می‌تواند موجب افزایش جذب مشتری و فروش شود. در حالت کلی، برای ساخت موشن گرافیک باید به یکی از نرم‌افزارهای حرفه‌ای نظیر ادوب فتوشاپ، افترافکت، مایا تری‌دی و ایلوستریتور مسلط باشید؛ اما پلتفرم‌های ساخت آنلاین موشن گرافیک با فراهم‌کردن بستری خودکار و تنظیماتی ساده، کار را برایتان راحت می‌کند. کافی است قالب دلخواهتان را انتخاب و اجزای مدنظر را به آن اضافه کنید. به همین راحتی پروژه موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی باکیفیت و سفارشی شما آماده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات