خرید مکمل بدنسازی از داروخانه اینترنتی دارو دات کام

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
برای تبدیل شدن به یک ورزشکار حرفه‌ای، علاوه بر تلاش مداوم به مکمل‌های بدنسازی احتیاج دارید؛ اما تهیه مکمل‌های ورزشی اصل و اورجینال یکی از دغدغه‌های این روزهای ورزشکاران است.
تبلیغات

شما به‌راحتی می‌توانید مکمل‌های مورد نیازتان را از داروخانه آنلاین دارو دات کام سفارش بدهید. تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با انواع مکمل‌ها و نحوه سفارش دهی آنلاین آشنا شوید.

مکمل بدنسازی؛ میانبری به هدف

امروزه دنیای تناسب اندام مملو از شگردهای رسیدن به وزن و اندام دلخواه است؛ اما واقعیت این است که بدون تلاش و داشتن برنامه ورزشی و غذایی، بدن مورد علاقه‌تان را فقط در خواب می‌توانید ببینید! بهتر است جاده‌ی تناسب اندام را این‌گونه توصیف کنیم: ثبت نام در باشگاه ورزشی، وزنه‌های سنگین، کنار گذاشتن غذای فوری و شیرینی، تلاش برای چربی سوزی و عضله سازی.

در این بین بدنسازان با تبلیغات گسترده مکمل‌های بدنسازی بمباران می‌شوند. تنوع در این مکمل‌ها  به‌حدی زیاد است که اغلب موجب سردرگمی ورزشکاران می‌شود. از طرف دیگر با توجه به شرایط خاص کشورمان، تهیه مکمل بدنسازی اورجینال چالشی بزرگ است. شما می‌توانید به‌راحتی از وب‌سایت ما، دارو دات کام تمامی مکمل‌های مورد نیازتان از جمله مکمل بدنسازی اورجینال را تهیه کنید.

چالش بعدی انتخاب مکمل بدنسازی مناسب است. در ادامه در مورد بهترین مکمل‌های بدنسازی اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

کراتین

دوست دارید با خوردن مثلاً یک «داروی جادویی» در چشم برهم زدنی به اندامی ایده‌آل برسید؟ اگر بخواهیم در عالم واقعیت، نزدیک‌ترین مثال به داروی جادویی را به شما معرفی کنیم، قطعا به سراغ کراتین می‌رویم. کراتین در اصل یک اسید آلی نیتروژنی است که به‌طور طبیعی در بدن همه ما وجود دارداین اسید آمینه در شکل سنتزشده خود یک ماده تقویت‌کننده عملکرد است و به افزایش تولید آدنوزین تری فسفات (ATP) کمک می‌کند. مولکول ATP نیز در ترمیم و رشد عضلات بسیار مؤثر است.

اساساً، کراتین انرژی زیادی به شما می‌دهد و به ترمیم عضلات در طول تمرین کمک شایانی می‌کند؛ بنابراین با مصرف آن می‌توانید سریع‌تر بدوید، تمرینات بیشتری در هر ست انجام دهید و عملکرد خود را به‌شدت بهبود ببخشید.

اسید آمینه شاخه‌دار (BCAA)

علت جذابیت بیش از اندازه BCAA این است که این مکمل فوق‌العاده نه‌تنها در طول تمرین بلکه پس از آن به بدن شما کمک فراوانی می‌کند. BCAA شامل اسیدهای آمینه‌های لوسین، ایزولوسین و والین است. ترکیب این سه آمینواسید در حدود یک‌سوم بافت ماهیچه‌ای بدن انسان را تشکیل می‌دهد. وظیفه حیاتی این آمینواسیدها این است که به ماهیچه‌های شما کمک کنند تا پس از یک تمرین سخت، هرچه سریع‌تر بهبود یابند.

روغن ماهی

روغن ماهی حاوی مقادیر فوق‌العاده زیادی امگا-3 است. امگا-3 یک ضد التهاب طبیعی است که به کاهش درد مفاصل و عضلات کمک می‌کند و برای عضلات پس از تمرین ماده‌ای حیاتی است. حتی اگر هرگز ورزش نکرده‌اید هم این روغن برای ریه‌ها، گردش خون و سلامت قلب عالی ست.

گلوتامین

گلوتامین بیشترین آمینو اسید موجود در بافت ماهیچه است. این ماده از کم‌کاری ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کند و ترمیم آن‌ها را بهبود می‌بخشد. گلوتامین را نباید هم‌زمان با کراتین استفاده کرد؛ چون در این حالت آن‌ها با هم در جذب شدن رقابت می‌کنند. از انواع گلوتامین می‌توان به گلوتامین ON و گلوتامین سلوکور اشاره کرد.

پودر پروتئین وی

این پروتئین بسیار مورد بحث است و هزاران برند مختلف اقدام به تولید این مکمل کرده‌اند.

دارو دات کام

مکمل‌های پیش از تمرین

افزایش مصرف مکمل‌های بدنسازی در میان ورزشکاران مبتدی و حرفه‌ای، بخصوص در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. حتی تخمین زده شده که 48-53% از ورزشکاران به‌طور منظم از مکمل استفاده می‌کنند و بعد از اینکه علت را از آن‌ها جویا می‌شوند؛ به تأثیر مثبت این مکمل‌ها در وضعیت سلامتی خود اشاره می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های ورزشی هم مکمل‌های پیش از شروع تمرین (PWS) است. بسیاری از ورزشکاران بر این باورند که PWS ها منجر به بهبود قدرت و تمرکز حین تمرین می‌شوند.

محبوبیت این مکمل‌ها به‌حدی است که دانشمندان را بر آن داشت تا تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام دهند. در یک مطالعه مشخص شد که مصرف PWS بیست دقیقه قبل از شروع تمرین موجب بهبود عملکرد عضلانی و کاهش خستگی ناشی از آن می‌شود. مطالعه‌ای دیگری نیز تأثیر مصرف PWS های حاوی کافئین، کراتین و آمینواسیدهای شاخه‌ای (BCAA) را بررسی کرده است. افرادی که این مکمل‌ها را مصرف می‌کنند در مقایسه با گروه کنترل، افزایش قابل توجهی در توده عضلانی، ضخامت عضلات چهار سر ران و قدرت بدنی داشتند.

یک PWSO خوب باید شامل این موارد باشد

  • پروتئین
  • آمینواسید
  • کراتین
  • الکترولیت‌ها
  • آنتی‌اکسیدان
  • کافئین
  • تورین

برای خرید مکمل ورزشی از داروخانه دارو دات کام باید پس از مشورت با مربی یا پزشک متخصص، به وب‌سایت مراجعه و کالای مورد نظرتان را از دسته‌بندی مکمل‌های غذایی پیدا کنید و آن را سفارش دهید. به شما اطمینان می‌دهیم که سفارش شما در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید. چرا که دارو دات کام به تمامی نقاط ایران ارسال دارد.

اما به یاد داشته باشید که مکمل‌های بدنسازی معجزه نمی‌کنند و شما برای رسیدن به فرم و هیکل ایده‌آل باید تغذیه مناسب و تمرینات کافی انجام دهید.

دارو دات کام

مکمل بدنسازی و اندام ایده‌آل

تمرینات سخت و هدفمند، داشتن یک برنامه تمرینی اصولی و اجرای یک برنامه غذایی علمی و انتخاب صحیح مکمل‌های بدنسازی بر حسب نیاز فاکتورهای اصلی رسیدن به اندام ایده‌آل هستند و حذف حتی یک مورد از آن‌ها در این فرایند اختلال ایجاد می‌کند؛ اما هر هدفی که برای ورزش می‌کنید، اعم از عضلات زیبا و ورزیده یا بدن سالم و قوی‌تر، مطمئن باشید که با مصرف مکمل به هدف خود یک قدم نزدیک‌تر می‌شوید. در این بین به هیچ عنوان نقش مربی حرفه‌ای بدنسازی را نادیده بگیرید. مصرف مکمل باید حتما زیر نظر پزشک یا مربی متخصص این رشته باشد؛ زیرا در صورت مصرف نامناسب، عوارض جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

نحوه مصرف مکمل بدنسازی

اکیداً توصیه می‌شود که دستورالعمل‌های موجود در بسته‌بندی مکمل را بخوانید و به کار برید. مصرف بیش از حد مکمل‌های ورزشی منجر به افزایش حجم عضلانی نمی‌شود. بلکه فقط احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش می‌دهد.

مکمل‌ها معمولا به‌صورت پودر و کپسول در دسترس هستند. بهترین زمان مصرف این محصولات نیز بر حسب مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها متفاوت باشد؛ بنابراین برچسب راهنمای استفاده از مکمل را با دقت بخوانید.

خبر خوشی برای شما داریم. داروخانه  آنلاین دارو دات کام بزرگ‌ترین داروخانه آنلاین کشور همراه‌با مشاورانی مجرب به شما در خرید و انتخاب کمک می‌کنند تا لذت تجربه‌ی راحت‌ترین انتخاب از داروخانه آنلاین اینترنتی را کسب کنید.

همچنین در صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی دارو دات کام، با شرکت در مسابقه‌ها و اجرای چند قانون ساده برنده‌ی جوایز ارزنده‌ای شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات