پیشنهاد شرکت طراحی سایت زاوش برای طراحی وب‌سایت

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
این روزها بازار طراحی سایت و مکانیزه کردن کسب‌وکارها داغ است و اکثر صاحبان کسب‌و‌کار به این نتیجه رسیده‌اند که باید از وب‌سایت برای فروش محصولات خود استفاده کنند.
تبلیغات

در این مقاله وب‌سایت زاوش قصد دارد بررسی کند آیا سایت‌سازها که قیمت بسیار مناسبی نسبت به طراحی سایت دارند گزینه مناسبی برای راه‌اندازی وب‌سایت هستند یا خیر؟

آیا سایت‌سازها گزینه مناسبی برای طراحی سایت هستند؟

طراحی سایت هوشمندانه‌‌ترین انتخابی است که مالک کسب‌و‌کار به آن فکر می‌کند، هرکسی وقت یا حتی تمایل به انجام این کار را ندارد، بنابراین بسیاری سایت‌سازها را به آن‌ها معرفی می‌کند، اما به یاد داشته باشید که ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌حل‌ها همیشه بهترین نیستند.

 بیایید نگاهی دقیق به سایت‌سازها بیندازیم و آن‌ها را با استخدام یک توسعه‌دهنده وب‌سایت حرفه‌ای برای طراحی سایت خود مقایسه کنید. همچنین به مواردی که برای ساخت وب‌سایت نیاز دارید نگاهی بیندازید.

ایجاد یک وب‌سایت با وب‌سایت‌ساز

وب‌سایت‌ساز در واقع ابزاری است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایتی بدون ویرایش دستی با کد ایجاد کنید. این بدان معنا است که شما برای ساختن وب‌سایتی زیبا نیازی به دانستن هیچ زبان برنامه‌نویسی ندارید. به نظر وسوسه‌انگیز است.

حتی اگر شما یک فرد بدون دانش برنامه‌نویسی هستید، به لطف ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن قادر به ایجاد یک سایت با یک طرح زیبا هستید. همچنین این فرصت را خواهید داشت که وب‌سایت خود را به‌صورت ریسپانسیو درآورید و آن را با شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای تجارت الکترونیکی خود ادغام کنید.

سایت‌سازها چه مزایایی دارند؟

  • مقرون‌به‌صرفه: هزینه بسیار کمتری نسبت به ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای در ابتدای کار دارد. شما فقط باید هزینه یک طرح را پرداخت کنید که معمولاً بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • استفاده آسان: ساخت وب‌سایت با چنین ابزاری بسیار شهودی است. شما انتخاب زیادی در بین قالب‌های زیبا وب‌سایت خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید هر عنصری را که می‌خواهید استفاده کنید.
  • پشتیبانی فنی: با داشتن برخی گزینه‌ها به پشتیبانی فنی بسیار مفیدی دسترسی خواهید داشت. آن‌ها وقتی با موانع غیرمنتظره‌ای رو‌به‌رو می‌شوید به شما مشاوره می‌دهند.
  • زمان: اگر وب‌سایت شما باید «برای فردا» آماده باشد، بهترین انتخاب یک وب‌سایت‌ساز است. شما قادر خواهید بود صفحه وب خود را خیلی سریع ایجاد کنید. کار با یک توسعه‌دهنده وب به دلیل حرفه‌ای بودن کار زمان بسیار بیشتری را از شما می‌گیرد.

معایب سایت‌سازها بیشتر از مزایای آن‌ها است؟

  • سئو سایت: هنگام استفاده از سایت‌سازها شما قادر به بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای موتورهای جست‌وجو نیستید. اکثریت قریب به اتفاق این شرکت‌ها ابزار سئو سایت ندارند یا اگر این کار را انجام دهند به اندازه کافی خوب نیستند. از آنجا که نمی‌توانید کدی را ویرایش کنید، معمولاً نمی‌توانید برچسب‌های مهم سئو را اضافه کنید، به‌عنوان مثال برچسب‌های عنوان و برچسب‌های تصاویر. این امر منجر به از دست دادن بازدیدهای احتمالی شما می‌شود زیرا آن‌ها نمی‌توانند شما را به‌راحتی در موتور جستجوی گوگل پیدا کنند.
  • زمان بارگیری آهسته: چون تأثیر زیادی روی کد ندارید، در صورت کند بودن وب‌سایت نمی‌توانید بهینه‌سازی کنید. هیچ کس دوست ندارد برای مدت‌زمان زیادی منتظر محتوای صفحه شما بماند.
  • معمولاً نمی‌توانید سایت خود را به سرور‌های دیگر ارسال کنید: شما نمی‌توانید وب‌سایت خود را منتقل کنید زیرا این وب‌سایت در سرور سایت‌ساز شما میزبانی می‌شود. اگر برای توسعه صفحه وب خود وقت و تلاش زیادی صرف کنید و سپس ایده تجاری خود را تغییر دهید (شاید بخواهید وب‌سایت خود را با یک توسعه‌دهنده وب گسترش دهید)، باید به همین سایت‌ساز بچسبید وگرنه همه چیز را از دست خواهید داد. یا باید وب‌سایت خود را از ابتدا بازسازی کنید.
  • شما صاحب وب‌سایت نیستید. مالک آن هر شرکت دیگری است که وب‌سایت را در آن ایجاد کرده‌اید. وب‌سایت شما خارج از نرم‌افزار ساخت وب‌سایت شرکت کار نخواهد کرد. شما حتی کد وب‌سایت خود را ندارید.
  • به‌صورت سفارشی طراحی نشده است. وب‌سایت شما از نظر بقیه سایت‌ها برجسته و خاص نخواهد بود زیرا دارای یک طرح نسبتاً استاندارد است، مانند سایر وب‌سایت‌های ساخته‌شده در این سرورهاست. شما نمی‌توانید بسیاری از ویژگی‌های شخصی شده را اضافه کنید. بعد از مدتی، این احتمال وجود دارد که از عدم سفارشی‌سازی رنج ببرید.
  • تبلیغات: اگر نسخه رایگان وب‌سایت‌ساز را انتخاب می‌کنید، باید با نمایش تبلیغات آزاردهنده کنار بیایید.

سایت‌سازها را انتخاب کنم؟

اگر می‌خواهید درآمد کسب کنید و تجارت خود را به‌طور جدی توسعه دهید، به شما توصیه می‌کنیم برای طراحی سایت با یک طراح و توسعه‌دهنده وب‌سایت به مذاکره بنشینید. در این مورد شرکت طراحی وب‌سایت زاوش توانمند در توسعه نرم‌افزارهای قدرتمند و اختصاصی سازمان‌ها را دارا است.

ایجاد یک وب‌سایت با یک توسعه‌دهنده وب‌سایت

به‌عنوان یک قانون کلی، اگر یک توسعه‌دهنده وب استخدام می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که وب‌سایت شما به روشی کاملاً حرفه‌ای ساخته شود. مخصوصاً اگر دامنه پروژه شما زیاد باشد. یک توسعه‌دهنده وب‌سایت زمان زیادی را صرف درک ایده‌های شما می‌کند و سپس برای ایجاد وب‌سایتی تلاش می‌کند که به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند. این به شما کمک می‌کند در وب‌سایت خود بهتر دیده شوید.

با این حال، روند کار همیشه به این شکل نیست. این قانون در مورد همه افراد صدق نمی‌کند. اگر یک توسعه‌دهنده بسیار ارزان‌قیمت استخدام کنید، امکان دارد از او ناامید شوید.

بیایید فرض کنیم که شما در حال ایجاد یک وب‌سایت با یک سایت‌ساز هستید زیرا ارزان‌تر است؛ اما ناگهان، شما یک پیشنهاد واقعا خوب از یک توسعه‌دهنده وب‌سایت به‌صورت تصادفی دریافت می‌کنید. شما از این موضوع هیجان‌زده می‌شوید زیرا شنیده‌اید که ساختن وب‌سایت با برنامه‌نویس بهتر است. پس مراقب باشید!

اگر سئو سایت برای شما مهم است و کسب‌و‌کار شما به‌گونه‌ای است که می‌خواهید روی سئو سایت خود کار کنید، حتما از تخصص سئو طراح سایت خود مطلع شوید، زیرا معمولا بهترین شخص یا شرکت برای انجام خدمات بهینه‌سازی سایت، همان شرکتی است که سایت شما را طراحی کرده است. حتما از شرکت طراحی سایت خود، نمونه کارهای سئو، نحوه انجام سئو داخلی و خارجی را سؤال کنید.

با تصمیم‌گیری برای همکاری با یک توسعه‌دهنده بی‌تجربه، فقط پول و وقت خود را از دست خواهید داد. احتمال بسیار کمی وجود دارد که او بتواند نتایج مورد نظر شما را ارائه دهد. حال بیایید مزایا و معایب کار با یک توسعه‌دهنده وب‌سایت خوب را مرور کنیم.

مزایای همکاری با طراح سایت چیست؟

  • طراحی حرفه‌ای و منحصر‌به‌فرد: وب‌سایت شما کاملاً متناسب با نیازهای شما طراحی خواهد شد. می‌تواند انواع ویژگی‌های مورد نظر شما را داشته باشد. علاوه بر این، شما نگران نخواهید بود که وب‌سایت شما شبیه وب‌سایت رقبا باشد.
  • بهینه‌شده برای فروش: یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای، وب‌سایت شما را به روش صحیح طراحی می‌کند تا منجر به موفقیت شما شود. بیشتر الگوهای سایت‌سازها، وب‌سایت عمومی هستند به این معنی است که به شما در فروش بیشتر کمک نمی‌کنند.
  • سئو سایت: برخلاف سایت‌سازها که ابزار سئو ندارند، یک توسعه‌دهنده وب‌سایت به شما کمک می‌کند رتبه خوبی در موتور جستجوی گوگل به دست آورید. او تمام ویژگی‌های لازم برای موفقیت شما (ایجاد نقشه سایت، بهینه‌سازی توضیحات متا، ارسال به موتورهای اصلی جست‌وجو و غیره) را بهینه خواهد کرد.
  • شما صاحب وب‌سایت خود هستید: از آنجا که شما نیاز به خرید دامنه و هاست دارید، وب‌سایت شما متعلق به شما است. شما مستقل هستید اگر تصمیم به تغییر ارائه‌دهنده سرور بگیرید، به‌راحتی این کار را انجام‌ خواهید داد و نیاز به بازسازی وب‌سایت از اول نیست.
  • سرعت بهتر: با یک توسعه‌دهنده وب می‌توانید سرعت سایت را بسیار چشمگیر بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید که سرعت وب‌سایت شما یکی از مهم‌ترین عوامل در سئو سایت شما است.
  • پشتیبانی حرفه‌ای: می‌توانید DNS تعریف کنید، گواهی SSL بخرید و می‌توانید روی مهم‌ترین موارد - کسب‌و‌کار خود تمرکز کنید.
طراحی سایت زاوش

معایب همکاری با طراح سایت چیست؟

  • هزینه‌ها: این بزرگ‌ترین اشکال این انتخاب است و می‌تواند مانعی برای تمام مشاغل کوچک باشد.
  • زمان: روند کار با یک توسعه‌دهنده خوب و ایجاد یک برنامه با آن‌ها زمان می‌برد. اگر یک خانه نرم‌افزاری بسیار حرفه‌ای باشد‌، احتمال شلوغی آن‌ها بسیار زیاد است و باید منتظر آن‌ها باشید. وب‌سایت شما برای مدتی آماده نخواهد شد.

در اینجا برخی از نکات قبل از شروع کار وجود دارد

۱. یک لیست کوتاه از آژانس‌ها یا طراحانی ایجاد کنید که فکر می‌کنید می‌توانید با آن‌ها کار کنید تهیه کنید. از دوستان یا گروه تجاری خود توصیه بخواهید یا برخی از وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید و بفهمید چه کسی آن‌ها را ساخته است.

۲. نمونه کارهای طراحان را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که آیا کار آن‌ها را دوست دارید یا خیر.

۳. به‌دنبال توصیفات بگردید و در صورت امکان با مشتری قبلی صحبت کنید تا دریابید که تجربه کار با شرکت چگونه بوده است.

۴. سه شرکتی را انتخاب کنید که خوشحال می‌شوید با آن‌ها کار کنید و از همه آن‌ها قیمت بخواهید.

۵. با آژانس / شرکت صحبت کنید و بررسی کنید که با آن‌ها ارتباط خوبی بگیرید زیرا در طول پروژه با آن‌ها ارتباط منظم خواهید داشت.

۶. قبل از تصمیم‌گیری، پس از نهایی شدن سایت، در مورد هزینه‌های مداوم وب‌سایت از نظر میزبانی و نگه‌داری مداوم اطلاعاتی کسب کنید.

۷. اطمینان حاصل کنید که روند ارسال بارگذاری‌ها و تغییرات، زمان سئو سایت و ... دقیق و منظم باشد.

 نتیجه‌گیری

سایت‌سازها گزینه مناسبی برای طراحی سایت نیستند، شما پس از ایجاد یک وب‌سایت با یک توسعه‌دهنده وب، شما می‌توانید محتوا را اضافه کنید یا برخی از ویژگی‌های اساسی را توسط خود تغییر دهید. با این حال، در صورت بروز هرگونه مشکل فنی جدی، شما همیشه می‌توانید با توسعه‌دهنده خود تماس بگیرید و او باید به شما در حل مشکلات کمک کند.

یک وب‌سایت توسط یک طراح سایت یا آژانس حرفه‌ای برای شما ساخته و از آن‌ها بخواهید که تعمیر و نگه‌داری مداوم سایت را برای شما مدیریت کنند. شرکت طراحی سایت زاوش به شما این اطمینان را می‌دهد تا از صفر تا صد طراحی سایت تا سئو سایت و راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در کنار شما باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات