معرفی باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
هر کارگزاری یک سری خدمات برای مشتریان خود در نظر گرفته است که مشتریان با بهره‌مندی از این خدمات، از تخفیف‌ها و تسهیلات بیشتری در ارتباط با معاملات خود استفاده خواهند کرد.
تبلیغات

در این مقاله قصد داریم به خدمات کارگزاری آگاه در قالب وب‌سایت باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه بپردازیم با ما همراه باشید.

باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست

همان‌طور که در بخش ابتدایی اشاره شد هر کارگزار بورس مجموعه‌ای از خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که کارگزاری آگاه این خدمات را از طریق سایت باشگاه به نشانی Bashgah.com به مشتریان خود ارائه می‌کند. در نظر داشته باشید درصورتی‌که از کارگزاری آگاه کد معاملاتی دریافت کرده باشید یا به عبارت دیگر مشتری کارگزاری آگاه باشید، نیازی به ثبت نام مجدد در سایت باشگاه نیست و با اطلاعات کاربری که در سامانه آگاه اکسپرس ثبت کردید و در سامانه معاملاتی آنلاین هم از آن استفاده می‌کنید، در سایت باشگاه هم می‌توانید وارد شوید و از تمامی مزایای موجود در سایت استفاده کنید.

منظور از امتیاز و ریال باشگاه چیست

به زبان ساده می‌توان گفت که مجموع فعالیت‌های مشتریان در سایت باشگاه به منظور جمع‌آوری امتیاز و ریال باشگاه برای بهره‌مندی از خدمات آگاه است. در نظر داشته باشید که افزایش امتیاز در باشگاه به منظور افزایش سطح یا قله‌های باشگاه است. قله‌های باشگاه از سطح کاربر تا سطح ۱۰ تعریف شده و در هر سطر یک‌ سری تخفیف و تسهیلات در نظر گرفته شده است. به این شکل که مشتریان با افزایش امتیازات خود در حساب کاربری می‌توانند به سطوح بالاتر دست پیدا کنند که در ادامه به روش‌های افزایش امتیاز و ریال باشگاه اشاره خواهیم کرد.

راه‌های افزایش امتیاز در حساب باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

  • ورود اولیه به باشگاه به یمن خوش‌آمدگویی، ۳۰۰ امتیاز
  • شرکت در مسابقات روزانه باشگاه از منوی مسابقات
  • ثبت معرفی معرف در حساب باشگاه
  • کسب زیرمجموعه برای خود در حساب باشگاه
  • ورود روزانه به حساب باشگاه، ۱۰ امتیاز

راه‌های افزایش ریال باشگاه در حساب باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

  • ورود اولیه به باشگاه به یمن خوش‌آمدگویی، ۱۰ هزار تومان
  • واریز خودکار تخفیف کارمزد معاملات بنا به سطح باشگاه
  • دریافت هدیه ۵۰ هزارتومانی به واسطه اولین درآمدزایی ۱۰۰ هزارتومانی زیرمجموعه مستقیم

شرح خدمات در وب‌سایت باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

در بخش‌های قبلی با بحث امتیاز و ریال باشگاه و نحوه جمع‌آوری آن‌ به‌صورت دقیق آشنا شدیم. در این بخش قصد داریم به معرفی خدمات موجود در این وب‌سایت بپردازیم:

بسته‌های اعتباری

 بسته‌های اعتباری یکی از خدمات ممتاز کارگزاری آگاه است که با داشتن شروط لازم، مشتریان قادر هستند از این بسته‌های اعتباری به منظور انجام معاملات در بازار بورس بهره‌مند شوند. برای استفاده از بسته‌های اعتباری باید ۳ شرط مهم را رعایت کنید:

  • داشتن ریال باشگاه در حساب کاربری برای خرید بسته‌های اعتباری
  • امضای قرارداد اعتباری در یکی از شعب کارگزاری آگاه (بدون هزینه و یک مرتبه در سال)
  • داشتن ارزش تضمین به اندازه کافی در پرتفوی بورسی

وام قرض‌الحسنه

 با استفاده از منوی خدمات در سایت باشگاه و انتخاب گزینه وام قرض‌الحسنه به این صفحه وارد خواهید شد، در نظر داشته باشید در صورت مشاهده محاسبه رسوب در نوار بالای صفحه، حتما روی آن کلیک کنید تا رسوب مانده معاملات شما در سامانه معاملات به منظور افزایش قدرت دریافت وام در سایت باشگاه لحاظ شود. استفاده از وام قرض‌الحسنه در حساب باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مستلزم رعایت سه شرط است که در این بخش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • سطح باشگاه شما باید سطح ۵ به بالا باشد
  • امضای قرارداد اعتباری در یکی از شعب کارگزاری آگاه (بدون هزینه و یک مرتبه در سال)
  • داشتن ارزش تضمین به اندازه کافی در پرتفوی بورسی

بسته‌‌های مشاوره‌ای – تحلیلی

 در بخش بسته‌های مشاوره‌ای و تحلیلی نیز همانند سایر بخش‌ها، می‌توان با استفاده از تخفیف سطح خود، از موجودی باشگاه یا حساب کاربری سایت همفکران یا آواگلد، نسبت به خرید بسته‌های مشاوره‌ای -تحلیلی اقدام نمود. چنانچه موجودی ریالی مشتری/کاربر در باشگاه کافی باشد، می‌تواند با انتخاب پرداخت از ریال باشگاه بسته خود را از طریق موجودی باشگاه خود خرید کند. در غیر این صورت می‌تواند بسته مورد نظر را انتخاب و گزینه پرداخت را کلیک کند. در این صورت درخواست شما در فرایند بعدی از طریق سایت همفکران قابل خرید خواهد بود.

گزارش

 در تب عملیات گزینه‌هایی زیر به چشم می‌خورد:

گزارش تراز ریال و هزینه: با کلیک روی گزینه «تراز ریال و هزینه» و وارد کردن بازه تاریخی مورد نظر و انتخاب گزینه محاسبه، می‌توان گزارش کاملی از تراز مالی خود را دریافت کرد.

گزارش امتیازات: همان‌طور که در منوی کاربری نیز توضیح داده شد، با کلیک روی گزینه «گزارش امتیازات» و وارد کردن بازه تاریخی مورد نظر و انتخاب گزینه محاسبه، امکان دستیابی به یک گزارش کامل از امتیازات فراهم است.

گزارش درخواست بسته‌های اعتبارات: درصورتی‌که مشتری از طریق صفحه «بسته‌های اعتباری» در تب خدمات (که در ادامه خواهد آمد) درخواست خرید بسته یا بسته‌های اعتباری را به سامانه ارسال کرده باشد، می‌تواند با کلیک روی «گزارش درخواست بسته‌های اعتباری» در تب عملیات از جزئیات درخواست‌های ارسالی خود مطلع شود. در این بخش لازم است بازه تاریخی مورد نظر وارد و نوع گزارش انتخاب شود تا وضعیت درخواست اعتبار و پاسخ کارگزار مبنی بر تأیید یا عدم تأیید درخواست اعتبار نمایش داده شود. درصورتی‌که نوع گزارش مشخص نشود، به‌صورت پیش‌فرض، همه گزارش‌های آن بازه زمانی نمایش داده می‌شود. نوع گزارش می‌تواند یکی از گزینه‌های «در انتظار ارسال»، «تأییدشده»، «لغو شده»، «رد شده»، «ارسال‌شده» یا «همه» باشد.

کلاس‌های ثبت‌نامی: در این بخش گزارش کاملی از دوره‌های آموزشی که در سایت باشگاه ثبت نام یا شرکت کرده باشید، نمایش داده می‌شود.

تازه‌های بلاگ

 در این بخش شما به مطالب و مقاله‌هایی در خصوص بازار سرمایه از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دسترسی خواهید داشت و تمامی این مقاله‌ها به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. علاوه بر این شما در این بخش می‌توانید به ویدئوهای آموزشی رایگان، آزادسازی سهام عدالت، مدیریت دارایی آگاه و ... دسترسی داشته باشید.

مسابقه

 مسابقه در باشگاه مشتریان آگاه با هدف ایجاد رقابتی دوستانه میان اعضا شکل گرفته است. در این بخش اعضا علاوه بر سنجش دانش و تجربه خود، این امکان را دارند تا با شرکت در مسابقه امتیاز کسب کرده و در صورت ارسال پاسخ صحیح امتیاز خود را افزایش دهند. سؤالات مطرح‌شده در بخش مسابقه در سطح عمومی یا تخصصی مطرح می‌شود که طبق رویدادهای اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی – ورزشی در طول هفته مطرح خواهند شد. مهلت پاسخگویی به مسابقه زمان مشخصی است که در بالای پنجره مربوط به هر سؤال نمایش داده می‌شود؛ پس از پایان مهلت هر مسابقه، پاسخی پذیرفته نمی‌شود. هر یک از اعضا تنها یک‌بار امکان شرکت در هر مسابقه را دارند و در صورت ارسا‌ل پاسخ یک سؤال، امکان اصلاح یا پاسخگویی مجدد برای وی وجود نخواهد داشت. پاسخگویی به سؤالات مسابقه محدودیتی برای اعضا ندارد و هر عضو (مشتری یا کاربر) در هر سطحی امکان حضور در همه مسابقات را دارد.

قرعه‌کشی

 در این منو این امکان برای شما فراهم شده تا با داشتن کوپن‌های قرعه‌کشی، شانس خود را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که در روزها و مناسبت‌های خاص در این صفحه توپ رنگی نمایش داده می‌شود که به‌سادگی با کلیک روی آن، امکان شرکت در قرعه‌کشی را به شکل رایگان خواهید داشت. درصورتی‌که ده روز هم به‌صورت مداوم در حساب باشگاه خود وارد شوید در روز یازدهم پیامکی حاوی کوپن قرعه‌کشی برای شما ارسال می‌شود. جایزه‌های این بخش از امتیاز و ریال باشگاه، دوره‌های آموزشی رایگان و بسته‌های رایگان همفکران تشکیل شده است.

باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه محیطی پرانرژی و پویا است که با فعالیت در آن ضمن کسب امتیاز و دریافت مزایای مختلف، سطح دانش بورسی خود را نیز افزایش خواهید داد. عضویت در باشگاه مختص مشتریان آگاه نیست و مشتریان کارگزاری‌های دیگر نیز می‌توانند از این بستر پرسود استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات