تست کرونا با آزمایش آنلاین

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سلامتیار آزمایش آنلاین با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی به منزل یا محل کار بیمار می‌رود تا تست کرونا انجام بدهد. سلامتی و ایمنی بیماران در اولویت آزمایش آنلاین قرار دارد.
تبلیغات

تیم پزشکان و پرستاران ما برای به حداقل رساندن خطرات آلودگی و ابتلا به بیماری کووید-19 از دستورالعمل‌ها، پروتکل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی به دقیق‌ترین حالت ممکن پیروی می‌کنند. تیم آزمایش آنلاین همچنین اطمینان حاصل می‌کند تا آزمایش‌ها کووید-19 به‌صورت کاملا حرفه‌ای در آزمایشگاه‌های معتبر با کیفیت بالا انجام شده و نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیماران ارائه می‌شود.

اگر فردی علائم مرتبط به ویروس کووید-19 را تجربه کند، لازم است آزمایش COVID-19 انجام شود و از تماس نزدیک با دیگران برای مدت ۱۴ روز خودداری کند. خبر خوب اینکه، برای انجام تست‌های مربوط به ویروس کوید-19 لازم نیست منزل یا محل کار خود را ترک کنید؛ زیرا آزمایش آنلاین فرایند آزمایش دادن را برای همگان آسان کرده و فرد مشکوک به بیماری تنها کافی است با رزرو وقت تست خود را در منزل یا محل کار انجام دهد.

سلامتیار آزمایش آنلاین با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی به منزل یا محل کار بیمار رفته تا تست کرونا در منزل انجام دهد و پس از انجام تست، نمونه گرفته‌شده را به آزمایش منتقل کرده و در نهایت ظرف مدت ۱۲ الی ۲۴ ساعت نتیجه را به‌صورت کاملا رایگان به بیمار ارائه می‌دهند.

تستی که برای بیماران مشکوک به کرونا استفاده می‌شود، به‌عنوان تست PCR شناخته شده است. این تست برای تشخیص وجود عفونت با SARS-CoV2 (ویروس کرونا که باعث بیماری COVID-19 می‌شود) استفاده می‌شود. همچنین لازم است بدانید، یک آزمایش بسیار حساس است که با استفاده از تکنیکی به نام RT-PCR انجام می‌شود. این آزمایش با استفاده از یک نمونه‌گیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و به‌عنوان قابل‌اطمینان‌ترین آزمایش برای تشخیص بیماری عفونی کوید-19 شناخته شده است.

نحوه انجام تست کوید-19

 با استفاده از ابزاری به نام سواب، نمونه مورد نظر از بینی و گلو گرفته می‌شود. سپس نمونه برای بررسی به آزمایشگاه معتبر ارسال شده و همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، نتایج آن طی ۱۲ الی ۲۴ ساعت با بیمار به اشتراک گذاشته می‌شود.

سؤالات رایج

آیا تست کرونا دردناک است؟

تست Covid-19 می‌تواند تا حدودی ناراحت‌کننده باشد اما دردناک نیست. آزمایش‌ها با استفاده از یک سواب انجام می‌شود اما این کار با مهارت کامل و به‌آرامی به بینی و حلق بیمار نفوذ می‌کند. انجام تست کرونا ممکن است منجر به ناراحتی جزئی در گلو و بینی مانند سرفه یا احساس خستگی شود.

آیا می‌توان تست کرونا را در خانه یا محل کار انجام داد؟

بله، تیم azmayeshonline.com می‌تواند برای انجام آزمایش Covid-19 به خانه شما مراجعه کند. پرستاران واجد شرایط ما به خانه و محل کار شما می‌آیند و کاملاً مجهز به تجهیزات محافظتی، آزمایش شما را در زمان مناسب و موردنظر شما انجام می‌دهند.

نحوه رزرو تست کرونا

شما باید فرم درخواست قرار ملاقات را در وب‌سایت azmayeshonline.com پر کنید و در نهایت پشتیبانان ما برای تعیین زمان ملاقات مناسب و انتخابی بیمار، با شما تماس حاصل می‌نمایند. همچنین می‌توانید به‌صورت مستقیم با ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را با پشتیبانان ما جهت رزرو تست کرونا در منزل یا محل کار در میان بگذارید.

تیم آموزش‌دیده ما به محل اقامت شما مراجعه کرده و طبق قوانین بهداشتی نمونه‌ها را جمع‌آوری می‌نمایند. سلامتیار ما همه مراقبت‌های لازم  را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که هیچ آلودگی از طریق کارکنان یا تجهیزات ما بروز نمی‌دهد.

هزینه تست کرونا

تمامی هزینه‌های مراقبت‌های پزشکی برای آزمایش Covid-19 با قیمت‌های استانداردشده توسط بهداشت مطابقت دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تست PCR بهتر و مطمئن‌تر است یا تست آنتی‌بادی؟

آزمایش  PCR کوید-19 تشخیص می‌دهد که آیا شما در حال حاضر Covid-19 دارید یا خیر. با آزمایش آنتی‌بادی تنها مشخص می‌شود که آیا شما در گذشته به بیماری کوید-19 مبتلا بوده‌اید یا خیر و همچنین با بررسی سطح آنتی‌بادی Covid-19 در بدن مشخص می‌شود که بهبود یافته‌اید یا خیر.

در صورت مثبت شدن تست کرونا چه باید کرد؟

اگر آزمایش Covid-19 شما مثبت باشد، لازم است ۱۴ روز به دور از تمامی اعضای خانواده قرنطینه شوید. درصورتی‌که تمایل به برقراری ارتباط با پزشک داشته باشید، می‌توان با مشاوران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی بهره‌مند شوید. استفاده از مشاوره پزشکی رایگان این امکان را به شما می‌دهد تا تمامی علائم خود را با پزشک در میان گذاشته و با آگاهی بیشتر و خیالی آسوده نشانه‌های بیماری خود را تحت نظر داشته باشید؛ اما قابل‌توجه است که در صورت مشاهده علائم شدید مانند تنگی نفس، درد یا فشار در قفسه سینه یا از دست دادن گفتار یا حرکت باید سریعاً با اورژانس تماس بگیرید زیرا بروز این علائم بدین معنا است که بیمار باید به بیمارستان منتقل شود و تحت نظر پزشکان قرار گیرد.

آیا تست آزمایش آنلاین ایمن و مطمئن است؟

کاملا. سلامتی شما اولویت اصلی تیم ما است. بدین خاطر، تمامی نمونه‌گیری‌ها نمونه گیری در منزل مطابق رهنمودها و اقدامات تأییدشده از طرف مقامات و مراکز بهداشت صورت می‌گیرند. علاوه بر این، آزمایشگاه مدنظر دارای گواهینامه بهداشتی است و کلیه تجهیزات بهداشتی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات