ارتقای رتبه سایت با خرید بک لینک از لینکیار

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در دنیای پر‌زرق‌و‌برق تبلیغاتی امروز که کاربران ارتباط چندانی با تبلیغات مستقیم برقرار نمی‌کنند، رپورتاژ آگهی را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در فضای بازاریابی اینترنتی دانست. رپورتاژ آگهی تبلیغاتی غیرمستقیم است و رسانه‌های معتبر آن را انجام می‌‌دهد.
تبلیغات

لینکیار اولین پلتفرم هوشمند بدون واسطه تبلیغاتی با ابزار‌هایی چون پکیج‌های رپورتاژ آگهی و بک لینک با همکاری بیش از ۱۰۰۰ رسانه معتبر در ایران است که امکان می‌دهد بدون واسطه و مستقیم از رسانه‌های داخلی و خارجی رپورتاژ آگهی و بک لنیک بخرید.

لینکیار با در‌اختیار‌گذاشتن ابزارهای مقایسه‌ای برای انتخاب رسانه معتبر و مرتبط با زمینه کاری‌تان پیش از خرید رپورتاژ و ابزارهای پایش تأثیر رپورتاژ و بک لینک بعد از خرید این امکان و اطمینان را می‌دهد که لحظه‌به‌لحظه از میزان تأثیر رپورتاژتان بر جایگاه کسب‌و‌کار خود مطلع شوید. به‌منظور دریافت مشاوره رایگان با شماره واتساپی ۰۹۱۸۶۰۸۴۶۰۳ ارتباط برقرار کنید.

اهمیت ارتقای رتبه سایت

باتوجه‌به این موضوع که امروزه بسیاری از افراد سعی می‌کنند در فضای اینترنت پاسخشان را بیابند (مثلا بهترین رستوران تهران و بهترین وکیل در حوزه مالی، اماکن گردشگری یزد) و نیز گسترش چشمگیر اینترنت و کاربران این فضا و به‌دنبال آن ورود و رشد کسب‌و‌کار‌های اینترنتی، ارتقای رتبه سایت یا سئو آن به یکی از دغدغه‌های اصلی‌ مدیران کسب‌و‌کار‌های اینترنتی تبدیل شده است.

ارتقای رتبه سایت یا سئو سایت چیست؟

سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتور‌های جست‌و‌جو را می‌توان مجموعه‌اقداماتی نامید که کمک می‌کند در کلمات کلیدی مد‌نظرتان در نتایج اولیه موتور‌های جست‌و‌جو قرار گیرید. اگر بخواهیم بگوییم، سئو مجموعه‌اقدامات لازم برای آمدن به صفحه اول گوگل است. همان‌طور‌که گفتیم، سئو زمینه‌ها و عامل‌های مختلفی است که در این مقاله، تمامشان را نمی‌توان توضیح و آموزش داد.

خرید بک لینک یا به‌طور عام رپورتاژ آگهی یکی از اقدام‌ها و عامل‌های مهم موتور‌های جست‌و‌جویی مثل گوگل برای ارتقای رتبه سایت به‌شمار می‌رود. در‌ادامه، نقش این دو عامل را در ارتقای رتبه سایت توضیح خواهیم داد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

لینکیار

رپورتاژ آگهی گزارشی در قالب خبر (متن یا ویدئو یا تصویر است که در رسانه‌ای معتبر با اهدافی نظیر معرفی کالا و خدمات و برندسازی و جذب مخاطب و افزایش ترافیک انجام می‌شود. محتوای رپورتاژ معمولا به‌گونه‌ای نگارش و تولید می‌شود که مخاطب تاحدممکن به جنبه تبلیغاتی‌بودن آن پی نبرد.

تأثیر خرید رپورتاژ بر سئو سایت

تأثیر خرید رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت را از چند منظر می‌توان بررسی کرد.

  • دریافت بک لینک دائمی و طبیعی: بک لینک‌ها در علم سئو و از دید موتور‌های جست‌و‌جو یکی از عوامل مهم رتبه‌بندی سایت‌ها به‌شمار می‌روند. در‌واقع بک لینک‌ها به‌مثابه میزان مرجعیت سایت هستند و به هر میزان تعداد بک لینک‌های ورودی و با‌کیفیت سایت بیشتر باشد، اعتبار آن سایت در دید موتور‌های جست‌و‌جو بیشتر خواهد بود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که بک لینک‌های رپورتاژ‌ها به‌دلیل اینکه در داخل متن‌ها درج می‌شوند، طبیعی‌ترین شکل بک لینک از دید گوگل محسوب می‌شود.
  • افزایش ترافیک سایت: یکی دیگر از بخش‌هایی که موتور‌های جست‌و‌جو در سایت‌ها بررسی می‌کنند، تعداد کاربران و مخاطبان آن‌‌ها است. انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌های پر‌ترافیک و معتبر، می‌تواند درگاهی برای ورود کاربران به سایت شما باشد.

تأثیر رپورتاژ بر رشد کسب‌و‌کار

در دنیای پر‌زرق‌و‌برق تبلیغات امروزی که کاربران ارتباط چندانی با فضای تبلیغاتی برقرار نمی‌کنند، رپورتاژ‌ها به‌دلیل ماهیت غیر‌تبلیغاتی‌شان می‌توانند پل ارتباطی مناسبی برای کسب‌و‌کار‌ها با مخاطبانشان به‌منظور معرفی محصول یا خدمات و... باشند.

لینکیار

برندسازی با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی در رسانه‌های معتبر و مرتبط منتشر می‌شود؛ ازاین‌رو، به‌مراتب بیشتر از دیگر روش‌های تبلیغاتی اعتماد مخاطبان را به خود جلب می‌کند. باتوجه‌به این نکته که برندسازی یکی از عوامل مهم افزایش فروش است، گزارش کسب‌و‌کار یا معرفی محصول یا خدمات شما در رسانه‌های معتبر ازجمله راه‌های برتر جلب اعتماد کاربران و آگاهی از برند به‌شمار می‌رود.

حضور باواسطه ازطریق رپورتاژ آگهی

یکی از روش‌های برتر برای رشد سریع (سریع دیده‌شدن) کسب‌و‌کارهایی که سایت ندارند یا هنوز سایتشان به مرحله رشد نرسیده است، استفاده از رپورتاژ آگهی‌ها برای افزایش فروش و معرفی کالا و خدمات به‌حساب می‌آید. در این روش، می‌توانید محصول یا خدمتتان را در قالب رپورتاژ در یکی از رسانه‌های مرتبط و معتبر منتشر کنید و با سئو آن صفحه افزایش فروش و برندسازی را برای خود انجام دهید؛ زیرا به‌دلیل اعتبار فراوان این رسانه‌ها، محصول یا خدمتتان سریع‌تر رشد خواهند کرد.

از کجا رپورتاژ آگهی بخریم؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که پلتفرم‌های بسیاری برای خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان پلتفرم‌هایی مانند پلتفرم لینکیار معرفی کرد که به‌دلیل ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده (تمامی رسانه‌ها مستقیما رپورتاژ‌ها را ثبت کرده‌اند)، گارانتی قیمت و دائمی‌بودن رپورتاژ را دارند.

لینک ورود به سایت لینکیار: خرید رپورتاژ آگهی لینکیار

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات