وکلای برتر تهران در گروه وکلای ایران پارس

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گروه وکلای ایران پارس با تیمی قوی و باتجربه از وکلای برتر تهران و اساتید برتر دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران، درصدد رفع مشکلات حقوقی و دفاع از حقوق شما همشهریان عزیز تهرانی است.
تبلیغات

آیا تابه‌حال پایتان به دادگاه باز شده است؟ برای دفاع از حقوقتان نتوانسته‌اید آن‌گونه که لازم است در دادگاه حرف بزنید یا مدارک و مستندات ارائه بدهید؟ از کسی شکایت دارید و با مراحل قانونی شکایت و پیگیری آن آشنا نیستید؟!

امروزه بسیاری در کشور درگیر کارهای قضایی و پرونده‌های حقوقی هستند. از طرفی نداشتن آگاهی لازم از قوانین موجب می‌شود که بسیاری حتی با داشتن حق، نتوانند در دادگاه پیروز شوند و دادگاه به نفع طرف مقابل تمام شود. این مشکلات که به دلیل نبود آگاهی است می‌تواند برای بسیاری بسیار گران تمام شود و حتی آن‌ها را نسبت به قوانین بدبین کند.

گروه وکلای ایران پارس با دارا بودن تیمی قوی و باتجربه از وکلای برتر تهران و اساتید برتر دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران درصدد رفع مشکلات حقوقی شما و دفاع از حقوق شما همشهریان عزیز تهرانی تشکیل شده است.

این گروه از اشخاصی برجسته همچون دکتر السان وکیل پایه یک دادگستری (دانشیار دانشگاه شهید بهشتی، معاون حقوقی قوه قضاییه ۸۴-۸۶)، دکتر پیلوار وکیل پایه یک دادگستری (استادیار دانشگاه تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز)، دکتر کاظمی (استادیار دانشگاه تهران، مشاور حقوقی نیروگاه اتمی ورشو لهستان، مشاور حقوقی شرکت وندویل بلژیک) و آقای شاعری و گراوند از دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه تهران که عضو کانون وکلای دادگستری مرکز هستند تشکیل شده است.

انواع وکالت در تیم وکلای ایران پارس

این تیم وکلا با دارا بودن تجارب زیاد و شناخت کامل نسبت به قوانین حاکم بر کشور می‌تواند در حوزه‌های بانکی، خانواده، کیفری، مواد مخدر و ... به شما در حل پرونده‌های قضایی کمک کند. این تیم همچنین با دارا بودن تجارب بین‌المللی قادر به حمایت از شما در کشورهای دیگر است.

برای اینکه بدانید در چه حوزه‌ای نیاز به مشاوره دارید لازم است با حوزه کاری هرکدام بیشتر آشنا شوید (برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت وکلای برتر ایران پارس مراجعه کنید):

وکیل پایه یک دادگستری چه کسی است

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که برای اجرای قوانین دارای مجوز است و تلاش آن‌ها این است که با دانش و تجربه‌ی خود در امور حقوقی بتوانند از موکل خود در دادگاه دفاع نمایند همچنین وکیل پایه یک دادگستری به شخصی می‌گویند که با گرفتن مجوزهای قانونی برای امور وکالت شایستگی دارد و در کانون وکلای دادگستری دارای مدرک پایه یک است. همچنین سوگند یاد کرده که با درستی و صداقت امین موکل خود باشد و تمام تلاش او پیدا کردن حق و حقیقت و عدالت است.

گروه وکلای ایران پارس

وکیل پایه یک دادگستری باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتواند پرونده‌های کیفری و جنایی را به آن‌ها سپرد تا به بهترین نتیجه ختم شود. از جمله این ویژگی‌های می‌توان به: باتجربه بودن و مهارت داشتن در انجام امور، داشتن اطلاعات کافی در خصوص مراحل و روند قانونی انجام کار، دارای مدرک تحصیلی معتبر، دارای فن بیان قوی برای کمک به گرفتن حق موکل خود و.. اشاره کرد.

وکیل خانواده کیست

وکیل خانواده به شخصی گفته می‌شود که در دادگاه‌ها به بررسی دعاوی خانوادگی می‌پردازد. این وکلا باید علاوه بر داشتن آگاهی در تمامی دعاوی مربوط به خانواده باید تسلط کافی بر رویه قضایی نیز داشته باشند. دعاوی و شکایت‌های خانوادگی علاوه بر علم و فن و تجربه، وکیل پایه یک دادگستری را می‌طلبد. در زمینه‌ی اختلافات خانوادگی وکیل طلاق نیز می‌تواند به حل این نوع دعاوی بپردازد. پیدا کردن وکیلی خوب و باتجربه برای حل اختلافات نیازمند زمان و جمع‌آوری اطلاعات است.یکی از دعاوی مهم در پرونده‌های خانواده، پرونده‌ی طلاق است.

دعاوی خانوادگی انواع متفاوتی دارد که وکلای خانواده باید تجربه‌ی کافی در حل آن را داشته باشند، از جمله این دعاوی می‌توان: نامزدی و خسارت‌های ناشی از بر هم زدن آن، جهیزیه، مهریه، نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح، ازدواج مجدد، نفقه و اجرت‌المثل در زمان زوجیت دو طرف و.. را نام برد.

وکیل بانکی به چه کسی می‌گویند

وکیل بانکی در اموری که به بانک، سرمایه‌گذاری در بانک، وام و … مربوط است می‌تواند به شما کمک کند. همان‌طور که در جریان هستید بیشتر افراد روزانه از خدمات بانکی و سیستم بانکی کشور کمابیش استفاده می‌کنند. برای اکثر افراد استفاده از خدمات بانکی چندان پیچیده نیست و نیاز به دانش تخصصی ندارد ولی آن دسته از افرادی که از خدمات حرفه‌ای‌تر بانک‌ها استفاده می‌کنند چنانچه از قوانین و آیین‌نامه‌های بانکی کشور اطلاع نداشته باشند امکان اینکه دچار مشکلات حقوقی شوند بسیار است.

دعاوی بانکی که در محاکم قضایی رسیدگی می‌شود انواع زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دعاوی مربوط به مطالبه وجه نقد، چک و سفته که بانک بر علیه اشخاص مطرح می‌کند.

  • خواسته الزام به انجام تعهدات از سوی بانک بر علیه اشخاص.
  • طرح دعوی الزام به تنظیم سند رسمی ملک مورد وثیقه به نام بانک.
  • طرح دعوی بانک بر علیه اشخاص در قالب دعوی ورود ثالث.
  • دعاوی مربوط به ضمانت‌نامه یا اعتبارات اسنادی. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات