فیلم‌ های آموزش حسابداری، فیلم آموزش حسابداری رایگان در مجموعه آریا تهران

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
آموزشگاه آریا تهران با هدف خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم خارج، با آموزش‌ حرفه‌ای و اعطای مدرک رسمی دیپلم و گواهی‌نامه بین‌المللی مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای، در تسهیل امور این عزیزان گام برمی‌دارد.
تبلیغات

از مهم‌ترین تفکرات دانشجویان حسابداری نحوه ورود به بازار کار پس از فارغ‌التحصیلی است. حسابداری خود شامل دو بخش تئوری و عملی است که متأسفانه در اکثر دانشگاه‌های ایران بیشتر به بخش تئوری توجه می‌شود و دانشجویان از بخش عملی آن غافل می‌مانند.

به این منظور دانشجویان نیاز دارند که برای آموزش حسابداری از پایه به‌صورت عملی در کلاس‌های آموزشی حسابداری در خارج از دانشگاه شرکت کرده یا به‌صورت خودآموز بخش عملی حسابداری را بیاموزند.

در این مقاله مجموعه آریا تهران قصد دارد بهترین دوره‌های آموزش کامل امور مالیاتی و فیلم آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته را به شما معرفی کند.

آریاتهران

فیلم آموزش حسابداری رایگان

آموزشگاه حسابداری آریا تهران، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی غرب تهران علاوه بر برگزاری دوره‌های حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های آموزش حسابداری تحت نظر بهترین اساتید نیز هست. شما با تماشای فیلم آموزشی حسابداری به زبان فارسی می‌توانید از تمام پیچ‌وخم‌های حسابداری آگاه شوید. برای دانلود فیلم آموزش حسابداری رایگان روی لینک زیر کیک کنید.

شما به کمک لینک زیر به مجموعه فیلم‌های آموزش حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته دست پیدا خواهید کرد. فیلم آموزش حسابداری مقدماتی شما را با مقدمات حسابداری آشنا کرده و موجب می‌شود پایه‌های حسابداری شما تقویت شوند و بتوانید حسابداری را به‌راحتی در سطوح پیشرفته‌تر دنبال کنید.

دانلود رایگان فیلم‌های حسابداری

همان‌طور که گفته شد به کمک لینک بالا، شما امکان دانلود رایگان فیلم‌های حسابداری مثل، آموزش تصویری محاسبه حقوق و دستمزد، دانلود رایگان فیلم آموزش حسابداری مقدماتی، آموزش حسابداری مالیاتی، فیلم آموزش نرم‌افزار هلو، فیلم آموزش نرم‌افزار سپیدار، فیلم آموزش ارزش افزوده و... را در اختیار خواهید داشت.

برای استفاده از این فیلم‌ها روی لینک بالا کلیک کنید یا از وب‌سایت‌های مؤسسه با آدرس زیر استفاده کنید.

  • aryatehran.com
  • tele-teachers.com
آریاتهران

فیلم آموزش حسابداری بازار کار

همانطور که گفته شد دانشجویان برای ورود به بازار کار نیاز به دیدن آموزش‌های عملی حسابداری دارند. آموزشگاه حسابداری آریا تهران با ارائه فیلم آموزش رایگان حسابداری بازار کار مشکل دانشجویان حسابداری را برطرف کرده و آموزش رایگان صفر تا صد حسابداری را در اختیار آنها قرار داده است.

شما علاوه بر دانلود و استفاده از فیلم آموزش حسابداری رایگان امکان استفاده از دورههای آنلاین و حضوری حسابداری را نیز دارید. برای مشاهده سرفصل دورههای حسابداری بازار کار آموزشگاه حسابداری آریا تهران روی لینک زیر کلیک کنید.

شما در این دوره با صفر تا صد حسابداری بازار کار (اصول حسابداری، حسابداری حقوق و دستمزد، آموزش نرمافزار هلو، لیست بیمه و اظهارنامه) آشنا خواهید شد.

دانلود رایگان آموزش حسابداری

درصورتی‌که میخواهید آموزش حسابداری رایگان را دریافت کنید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

  • aryatehran.com
  • tele-teachers.com

پکیج آموزش حسابداری رایگان

پکیج آموزشی حسابداری رایگان آموزشگاه آریا تهران بهعنوان یکی از بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران شامل موارد زیر است:

فیلم آموزش حسابداری بازار کار

برای آمادگی شما در بازار کار آموزش تصویری حسابداری فراهم شده است.

دانلود رایگان فیلم آموزش حسابداری مقدماتی

دانلود آموزش حسابداری مقدماتی رایگان به شما کمک میکند تا پایه‌های این علم را به‌خوبی بشناسید و این پایه‌ها را تقویت کنید.

فیلم آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

فیلم آموزشی لیست حقوق و دستمزد تمام آنچه را لازم است درباره محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل یک شرکت یا سازمان بدانید به شما خواهد آموخت که یکی از مهم‌ترین توانایی‌ها و مهارت‌های یک حسابدار است.

فیلم آموزشی حقوق و دستمزد در اکسل

اکسل یکی از نرم‌افزارهایی است که به کمک توابع آن حقوق و دستمزد محاسبه میشود و به‌طورکلی کی نرمافزار بسیار مهم در آمار است که جزو ارکان بسیار مهم حسابداری نیز به شمار میآید. با دانلود آموزش حسابداری عملی رایگان میتوانید کار کردن با این نرمافزار را بیاموزید.

فیلم آموزش حسابداری مالی

حسابداری مالی از دیگر شاخه‌های بسیار پرطرفدار حسابداری است که آموزش‌های مخصوص به خود را دارد. وظیفه حسابدار مالی رسیدگی به صورت‌های مالی یک سازمان و بررسی ترازنامه‌ها و میزان سود و زیان و ضرر و هزینه‌های آن شرکت و سازمان است.

دانلود رایگان فیلم آموزشی حسابداری صنعتی

شما میتوانید آموزش صفر تا صد حسابداری صنعتی را در این فیلم دریافت کنید. این فیلم علاوه بر ارائه اطلاعات پایه‌ای حسابداری بهطور خاص شما را در یادگیری حسابداری صنعتی یاری خواهد کرد که توسط بهترین مدرسان در آموزشگاه حسابداری آریا تهران ارائه شده است. آموزش کامل حسابداری صنعتی را میتوانید با شرکت در دورههای حسابداری صنعتی دریافت کنید.

 فیلم آموزش حسابداری بهای تمام‌شده

حسابداری بهای تمام‌شده جزو مهارت‌های مورد نیاز در هر بیزنس و کسبوکار است. حسابداری بهای تمام‌شده جزو مشاغل بسیار پرطرفدار و پر درامد است که نقش بسیار مهمی را نیز در کسب‌وکارها ایفا میکند.

برای دریافت آموزش‌های مربوط به حسابداری بهای تمام‌شده به وب‌سایت آموزشگاه حسابداری آریا تهران یا تله تیچرز مراجعه کرده و از فیلم آموزش رایگان صفر تا صد حسابداری استفاده کنید.

دانلود رایگان آموزش حسابداری مالیاتی

حسابداران مالیاتی به استخدام ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و همچنین شرکتها و مؤسسات مالیاتی کشور درمی‌آیند و میتوانند درآمدهای فوق‌العاده‌ای داشته باشند اما شرط موفقیت در آن داشتن دانش بسیار بالا است که تنها با تحصیلات دانشگاهی به دست نمیآید. شما میتوانید با دیدن فیلمهای آموزشی مربوط به حسابداری مالیاتی دانش مربوط به آن را کسب کرده و همچنین با شرکت در دورههای آموزشی میتوانید مهارت‌های زیادی در این زمینه کسب کنید.

فیلم آموزش حسابداری خریدوفروش

خرید و فروش در شرکتها و سازمان‌ها به شکل‌های مختلفی صورت میگیرد. پرداخت میتواند بهصورت نقدی، چک و سفته، نسیه، جابجایی ملک و کالا و ... باشد اما نکته حائز اهمیت داشتن حساب‌های مالی هر شرکت بهصورت مکتوب است که این وظیفه به عهده حسابداران است که باید به‌دقت کامل صورت گیرد.

برای استفاده از فیلم آموزش حسابداری خرید و فروش از لینک‌های بالا استفاده کرده یا وارد وب‌سایت آموزشگاه حسابداری آریا تهران و تله تیچرز شوید.

فیلم آموزش حسابداری دولتی

حسابداران دولتی به استخدام ارگانهای دولتی درمی‌آیند و می‌توانند از مزایای مشاغل دولتی بهطور کامل بهرهمند شوند اما استخدام در این مشاغل معمولا سختتر است و نیازمند مهارت و توانایی بیش‌تری است که میتوانید با شرکت در دورههای ارشد حسابداری این مهارت‌ها را به همراه مدرک معتبر کسب کنید.

فیلم آموزش حسابداری بازرگانی

شرکتهای بازرگانی که نیاز به حسابداران بازرگانی دارند شامل شرکتهایی هستند که کالاها را خرید میکنند و بدون اعمال هیچگونه تغییر آنها را در بازار به فروش میرسانند. این تجارت شامل مراحلی از خرید و فروش میشود که محاسبه دقیق صورت‌های مالی آن یک مرحله حساس و تأثیرگذار در روند آن است که توسط حسابداران بازرگانی انجام میگیرد.

برای دانلود فیلم آموزش حسابداری بازرگانی از لینک‌های بالا استفاده کرده یا وارد وب‌سایت آموزشگاه حسابداری آریا تهران و تله تیچرز شوید.

فیلم آموزش حسابداری پیمانکاری

اطلاعات مالی که در شرکتهای پیمانکاری در اختیار مدیران سازمان قرار داده میشوند باید ویژگیهای متفاوت و خاصی داشته باشند که برای مدیران قابل فهم  و مهمتر از همه قابل استفاده باشند. با دریافت فیلم آموزش حسابداری پیمانکاری میتوانید نحوه کار کردن با این شرکتها را یاد بگیرید و در کار خود از آنها استفاده کنید.

برای دانلود فیلم آموزش حسابداری پیمانکاری از لینک‌های بالا استفاده کرده یا وارد وب‌سایت آموزشگاه حسابداری آریا تهران و تله تیچرز شوید.

فیلم‌های آموزشی رشته حسابداری

فیلمهای آموزشی رشته حسابداری مجموعه آریا تهران شامل آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته میتوانند شما را در یادگیری تمام آنچه نیاز دارید یاری کنند. این فیلمها آینده شغلی شما در حسابداری را در تمام زیرشاخه‌ها تضمین میکنند و میتوانید تا سالها با کمک آموخته‌های خود در محیط کار خود بدرخشید.

فیلم آموزشی ارشد حسابداری

پکیج ارشد حسابداری شامل تمام اطلاعاتی است که شما برای یک حسابدار حرفهای شدن لازم است کسب کنید. این فیلمها تمام آموزش‌های لازم حسابداری را به شما بهصورت عملی نشان داده و به این ترتیب فرایند یادگیری را ساده‌تر میکنند.

برای اطلاعات بیشتر از لینک‌ها و شماره تماس‌های زیر استفاده کنید.

  • aryatehran.com
  • tele-teachers.com
  • 02166919634 الی 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات