اگر ویترین ندارید، بخوانید

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اگر در فکر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هستید یا فروش آنلاین دارید اما از بازدهی آن راضی نیستید، ویترین آماده است به شما کمک کند.
تبلیغات

وقتی عبارت «فروشگاه اینترنتی» را می‌شنوید چه چیزی به ذهنتان می‌آید؟ راحتی؟ سرعت بالا؟ درآمد بیشتر؟ احتمالا بین تمام این موارد، «ای کاش...» هم هست: ای کاش هزینهٔ زیادی نمی‌خواست، دانش برنامه‌نویسی نیاز نبود، زودتر اقدام کرده بودم و ... خبر خوب اینکه خیلی از این‌ها به کمک ویترین حل می‌شوند!

ویترین چیست

ویترین مجموعه‌ای از ابزارها است، یک راهکار جامع برای کسب‌وکارها و برندها و هر کسی که می‌خواهد از اینترنت مشتری داشته باشد، هم یک سایت ساز است، هم فروشگاه ساز. ویترین هم نرم‌افزار فروش در اختیار شما می‌گذارد، هم اتوماسیون بازاریابی دارد و یک از اهداف اصلی آن، کمک به افزایش فروش کسب‌وکارها است.

امکانات ویترین برای مدیریت فروشگاه اینترنتی شما

با ویترین تمام نیازهای یک فروشگاه اینترنتی پوشش داده می‌شود. فروشگاه ساز، نرم‌افزار فروش، اتوماسیون بازاریابی، تجربهٔ خرید خوب برای کاربر؛ همگی در ویترین پیاده‌سازی شده و برای بهینه بودن هر کدام تلاش کرده‌ایم.

آماده‌سازی فروشگاه

  • با استفاده از فروشگاه ساز گرافیکی ویترین می‌توانید هر تعداد صفحه که می‌خواهید به فروشگاه خودتان اضافه کنید و در هر صفحه بخش‌های مختلفی مطابق سلیقهٔ خودتان بچینید. سپس هر صفحه را به‌سادگی از نظر محتوا شخصی‌سازی کنید.
  • اضافه کردن محصولات و مدیریت همهٔ آن‌ها به‌سرعت با چند کلیک انجام می‌شود. هر تعداد محصول و هر تعداد دسته‌بندی مختلف که می‌خواهید، اضافه کنید و نگران به هم ریختن هیچ چیز نباشید! کالاهای فروشگاهتان را به روش‌های مختلف می‌توانید نمایش دهید. همچنین کاربر فروشگاه شما می‌تواند فیلترهای مختلفی از نظر قیمت و دسته‌بندی‌های مختلف روی کالاهای مورد نظرش اعمال کند.
  • هر لحظه که خواستید قیمت‌ها را عوض کنید. الان همه می‌دانیم که قیمت بعضی کالاها ممکن است به‌صورت لحظه‌ای تغییر کند. با ویترین می‌توانید قیمت‌های فروشگاه اینترنتی خودتان را با همان سرعت و بدون پیچیدگی تغییر دهید.
  • تخفیف دادن هم مثل قیمت‌گذاری به‌راحتی روی هر محصول یا دسته‌ای از محصولات قابل انجام است. مثلاً برای یک دستهٔ خاص ۵٪ تخفیف بگذارید یا روی تمام کالاهای آن دسته را ۱۰ هزار تومان تخفیف بدهید. یا کد تخفیف مناسبتی تعریف کنید که در تاریخ خاصی اعمال شود.
  • می‌توانید موجودی کالاها را تعیین کنید یا کالای خاصی را در روز خاصی ناموجود کنید. همچنین ساعت کاری فروشگاه را تنظیم کنید تا به‌طور خودکار ساعت‌های سفارش‌گیری شما لحاظ شود.
  • نرم‌افزار فروش ویترین با پرینتر فروشگاه شما سازگار است و می‌توانید فاکتور هر سفارش را در لحظه چاپ کنید. حتی اگر چند پرینتر مختلف هم داشته باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.
ویترین

فرایند خرید و ارسال

  • چون ویترین بر بستر ابری (Cloud) قرار دارد، در همیشه می‌توانید با گوشی به فروشگاهتان دسترسی داشته باشید و سفارش‌ها را مدیریت کنید. اطلاعات هر سفارش را مشاهده کنید و اگر خواستید سفارشی را لغو کنید.
  • هر مشتری در ویترین شما کیف پول دارد. می‌توانید به ازای هر خرید مشتری، درصدی از مبلغ خرید را به کیف پول او بازگردانید. این کار که اصطلاحاً Cashback گفته می‌شود، انگیزهٔ مشتری را برای خرید دوباره از شما بیشتر می‌کند.
  • نوع پرداخت قابل قبول را خودتان تعیین کنید. ممکن است بخواهید فقط پرداخت در محل داشته باشید. ممکن است درگاه پرداخت اختصاصی داشته باشید. یا هر دو را بپذیرید. در هر صورت کنترل نحوهٔ پرداخت در اختیار شما است.
  • اگر درگاه پرداخت آنلاین دارید، به‌سادگی به ویترین متصل می‌شود و همهٔ واریزها مستقیما از درگاه خودتان انجام می‌شود. اگر هم مایل به گرفتن درگاه اختصاصی هستید، تیم ویترین در تمام مراحل به شما کمک می‌کند.
  • می‌توانید محدوده‌های ارسال را روی نقشه مشخص کنید و برای هر کدام هزینهٔ ارسال جداگانه‌ای در نظر بگیرید. هزینهٔ ارسال برای هر مشتری شما به‌صورت خودکار مطابق با آدرس او روی سفارش اعمال می‌شود.
  • نحوهٔ ارسال کالا هم قابل تنظیم است. اگر خودتان پیک دارید، می‌توانید پیک خودتان را در سیستم تعریف کنید و با یک کلیک هر سفارش را به پیک مربوطه اختصاص دهید. آدرس تحویل به‌صورت خودکار برای او پیامک می‌شود. اگر پیک ندارید می‌توانید از شرکت‌هایی که خدمات پیک ارائه می‌دهند استفاده کنید که ارتباط بعضی از آن‌ها از طریق پنل مدیریت فروشگاه شما به‌سادگی قابل انجام است. حتی می‌توانید فقط تحویل حضوری در محل فروشگاه خودتان داشته باشید!

بازاریابی و امکانات دیگر

  • می‌توانید برای همهٔ مشتری‌های فعلی و قدیمی خود پیامک ارسال کنید و کمپین تبلیغاتی اجرا کنید. اگر هم مایل باشید که از راه‌های دیگر مثل اینستاگرام یا گوگل تبلیغ کنید، تیم ویترین راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان می‌گذارد.
  • یکی از راه‌های خوب برای جذب مشتری، بهینه‌سازی فروشگاه برای موتورهای جست‌وجو مثل گوگل است. (سئو) به کمک ابزار سئوی ویترین می‌توانید محتوای هر صفحه از فروشگاه را بررسی کنید تا برای گوگل بهینه باشد و به ارتقاء رتبهٔ شما در نتایج گوگل کمک کند. البته یادتان باشد که از تولید محتوای مرتبط غافل نشوید.
  • با ویترین می‌توانید گزارش‌های مفیدی مثل میزان فروش روزانه یا ماهانه، تعداد کالاهایی که از هر دسته فروخته‌اید یا تعداد سفارش‌های لغو شده را مشاهده کنید.
  • تجربهٔ خرید مشتری‌ها از فروشگاه اینترنتی شما بسیار مهم است و به همین دلیل ویترین طوری طراحی شده که فرایند خرید کاربر شما کمترین اختلال و بیشترین سرعت را داشته باشد. مثلاً مشتری می‌تواند آدرس را روی نقشه انتخاب کند و به‌جای اینکه تمام آدرس را تایپ کند، فقط پلاک و شمارهٔ واحد را در انتها وارد کند.
ویترین

چطور ویترین خودتان را بسازید

اگر در فکر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هستید یا فروش آنلاین دارید اما از بازدهی آن راضی نیستید، ویترین آماده است به شما کمک کند. وارد vitrin.site شوید و ساخت فروشگاه را شروع کنید! در وب‌سایت ویترین، فروشگاه‌هایی که با ویترین ساخته شده‌اند ببینید، نظر مشتریان را بخوانید و دست‌به‌کار شوید! ساخت فروشگاه اینترنتی با ویترین ساده است و خیالتان از پشتیبانی فنی و امنیت وب‌سایت راحت باشد. تیم ویترین همواره پشتیبان شما است. اگر سؤالی دارید لطفا با شمارهٔ ۰۲۱۶۶۰۹۴۳۷۸ تماس بگیرید تا پاسخگوی شما باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات