دیجی‌پی؛ سوپراپلیکیشنی با قابلیت‌های یک اپ محبوب

شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
تعداد زیادی از کاربران استفاده از اپلیکیشن‌ پرداخت را به اپ‌های بانکی خود ترجیح می‌دهند؛ اما یک اپلیکیشن پرداخت خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا محبوب کاربران شود؟
تبلیغات

صنعت‌ بانکداری و بانکداری الکترونیک در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است با این همه، اپلیکیشن‌های پرداخت به دلیل روان بودن فرآیندها، پوشش دادن خدمات تکمیلی و کاربرپسند بودن، برطرف کردن بخش بزرگی از نیازهای کاربران را در پرداخت‌های آنلاین و نقل‌وانتقال‌های مالی به دوش گرفته‌اند.

ویژگی‌های یک اپلیکیشن پرداخت محبوب

۱. سهولت دسترسی

مهم‌ترین مشوق کاربران در استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت، سهولت ورود به پلتفرم، سادگی انجام فرآیندها و در دسترس بودن امکانات اپلیکیشن است. هرچه قدر زمانی‌که برای دسترسی به ابزارها و امکانات اپلیکیشن صرف می‌کنید، کم‌تر و کار کردن با امکانات راحت‌تر باشد، تمایل شما برای استفاده از اپلیکیشن بیشتر می‌شود.

۲. امنیت

استفاده از اپلیکیشنی که امنیت داده‌ها و اطلاعات مالی شما را به خطر می‌اندازد و شما را در معرض سوءاستفاده یا دستبرد قرار می‌دهد، برای هیچ کس قابل پذیرش نیست. بدون شک وجود حفره‌های امنیتی در اپلیکیشن‌های پرداخت خیلی زود موجب کنار گذاشتن آن‌ها می‌شود. اپلیکیشن‌هایی که خاطر کاربران را از تمام نگرانی‌های امنیتی آسوده می‌کنند، به‌سادگی یکی از بزرگ‌ترین عوامل محبوبیت را به دست آورده‌اند.

۳. چابکی و سرعت عملکرد

هرچه قدر فعالیت‌های پرداختی شما در یک پلتفرم سریع‌تر انجام شود، شما اشتیاق بیشتری در انتخاب آن خواهید داشت. هیچ کس دوست ندارند برای یک پرداخت اینترنتی درگیر یک فرایند وقت‌گیر و کسل‌کننده شود. حتی اگر از نتیجه کار مطمئن باشد.

۴. رابط کاربری ساده و جذاب

پیچیدگی‌های غیر ضروری، شلختگی و پراکندگی ابزارها، بی‌توجهی به‌ظاهر چشم‌نواز و در نهایت نادیده گرفتن نظم بصری می‌تواند به‌سادگی یک اپلیکیشن را از چشم مخاطب بیندازد. هرچه رابط کاربری اپلیکیشن ساده‌تر و در عین حال زیباتر باشد، انتخاب آن از سوی کاربر محتمل‌تر خواهد بود.

۵. امکان گزارش‌گیری

اپلیکیشن‌هایی که قابلیت مشاهده سوابق فعالیت‌ها و دریافت گزارش دارند،‌ احساس تسلط بر فعالیت‌ها و فرآیندها را بیشتر در مخاطب ایجاد می‌کنند، محبوبیت بیش‌تری در میان مخاطبان به دست می‌آورند و کاربران استفاده از آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

۶. تعدد عملیات بانکی و پرداختی قابل انجام

اپلیکیشن‌های پرداخت که از قابلیت‌ها و امکاناتی فراتر از پرداخت کارت به کارت و دیگر فعالیت‌های معمول بانکی پشتیبانی می‌کنند، راحت‌تر در میان مخاطبان پذیرفته می‌شوند. برای مثال اگر شما مطمئن باشید که اپلیکیشن پرداختتان، در کنار پرداخت کارت به کارت آنلاین، امکان پرداخت قبض‌، شارژ سیم‌کارت، خرید بسته اینترنت، استعلام جریمه، پرداخت عوارض جاده‌ای، پرداخت‌های خیریه، طرح ترافیک و ... را هم برایتان فراهم می‌کند، در استفاده از آن مطمئن‌تر و مشتاق‌تر خواهید بود.

۷. امکان ثبت مخاطبان، کارت‌ها و عملیات بانکی پرتکرار

ثبت اطلاعات پرداخت‌ها از قبیل کارت‌های بانکی کاربر، اطلاعات مخاطبان، تراکنش‌های پرتکرار و ... هم کار مخاطب را ساده‌تر می‌کند و هم احتمال بروز اشتباهات دستی را به حداقل می‌رساند. یک اپلیکیشن پرداخت محبوب همه این امکانات را برای کاربر فراهم می‌کند.

۸. قابلیت یادآوری و تعریف رویدادهای تکراری ماهانه

بعضی فعالیت‌ها مثل پرداخت قبض موبایل، پرداخت‌های خیریه ماهانه، قسط وام و ... رویدادهایی هستند که در زمان مشخصی از ماه تکرار می‌شوند و اگر اپلیکیشن پرداخت شما این رویدادها را خودکار به شما یادآوری کند، خیالتان از فراموش کردن احتمالی آن‌ها راحت می‌شود.

دیجی پی

۹. کیف پول قدرتمند و قابل خرج

یکی از امکاناتی که موجب سهولت و تسریع پرداخت‌های الکترونیکی می‌شود، کیف پول دیجیتال است که در اپلیکیشن‌های پرداخت پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است. کیف پول دیجیتال می‌تواند یک بار به مقدار دلخواه شما شارژ شود و شما هر چند بار که مایل باشید (به میزان موجودی‌تان) از محل آن برای پرداخت‌های آنلاین‌ هزینه کنید. مهم‌ترین ویژگی کیف پول دیجیتال این است که فرایند خرید و پرداخت را ساده می‌کند. به این معنی که لازم نیست هر بار برای پرداخت، اطلاعات کارت بانکی‌تان را وارد کنید. تنها کافی است به مبلغ پرداختتان از کیف پول برداشت کنید.

هرچه کیف پول دیجیتال اپلیکیشن قدرتمندتر باشد، سهولت و اطمینان پرداخت‌ها بیشتر می‌شود و به این ترتیب دیگر نیازی به طی کردن فرآیندهای طولانی و وقت‌گیر پرداخت نخواهد بود و به‌دنبال آن تمایل کاربر برای استفاده از اپلیکیشن پرداخت بیشتر خواهد شد.

۱۰. پیشنهادها و مشوق‌های ترویجی

برخی از اپلیکیشن‌های پرداخت برای ترغیب کاربران به استفاده از اپلیکیشن، پاداش‌ها و پیشنهادهایی را در نظر می‌گیرند. تردیدی نیست که این پاداش‌ها همواره مورد اقبال و توجه مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و هرچه جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر باشند، انگیزه‌ی بیش‌تری برای به کار بردن اپلیکیشن در مخاطب ایجاد می‌کنند.

دیجی‌پی سوپر اپلیکیشنی با تمام ویژگی‌های یک اپ محبوب

سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی یک ابزار قدرتمند و جامع برای پاسخ به همه‌ی نیازهای روزمره‌ی شما در پرداخت الکترونیک و خدمات آنلاین بانکی‌ است.

امکان شارژ کیف پول برای انجام تراکنش‌های درون برنامه‌ای و خرید از شرکت‌های دیجی‌کالا، خرید شارژ سیم‌کارت، خرید بسته‌های اینترنت همراه، پرداخت قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن، موبایل، جریمه خودرو و مالیات با ۱۰٪ بازگشت مبلغ قبض به کیف پول دیجیتال، پرداخت عوارض جاده‌ای، پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت هزینه طرح ترافیک، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه از کیف پول به کیف پول سایر کاربران از جمله امکانات این سوپراپلیکیشن است.

این اپلیکیشن به‌تازگی نخستین گزارش سالانه و عمومی از عملکرد خود را منتشر کرده است که اطلاعات شفاف و دقیقی از الگوهای رفتاری کاربران ایرانی در فعالیت‌های مالی آنلاین به نمایش می‌گذارد. با توجه به آن‌که دیجی‌پی از اصلی‌ترین فعالان حوزه خدمات اعتباری آنلاین در صنعت فین‌تک و لندتک به شمار می‌آید، انتشار این گزارش می‌تواند به توضیح رویکرد کاربران ایرانی در رویارویی با این خدمات کمک کند.

نسخه کامل نخستین گزارش سالانه دیجیپی در وب‌سایت این شرکت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دیجی پی

دیجی‌پی تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک اپ محبوب و پرکاربرد را در خود گنجانده است و استفاده از آن می‌تواند عصای دست شما در فعالیت‌های مالی آنلاین و دیجیتال‌ باشد.

کافی‌ است این اپلیکیشن را به‌سادگی دانلود و نصب کنید تا از تجربه‌ی متفاوت استفاده از یک سوپراپلیکیشن قدرت‌مند لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات