پاکشوما در تلاش برای تبدیل شدن به بزرگترین گروه لوازم خانگی خاورمیانه

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پاکشوما در تلاش است تا سال ۱۴۰۲، به یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های لوازم خانگی خاورمیانه برای صادرات به کشورهای اروپایی تبدیل شود.
تبلیغات

مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما، آقای محمود ابراهیمی، در همایشی که روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ در جمع شرکای تجاری و نمایندگان رسمی فروش برگزار شد، اظهار کردند با اجرای فازهای ۳ و ۴ توسعه و افزایش سطح زیربنای تولید تا ۴۰۰ هزار متر مربع، گروه پاکشوما تبدیل به بزرگ‌ترین کارخانه لوازم خانگی در سطح کشورهای منطقه خاورمیانه خواهد شد و این تازه شروع ماجراهای بزرگ صنعتی این گروه است!

گروه پاکشوما در سال ۱۳۹۹ با رشد تولید ‌اکنون بالاترین سهم بازار را در بازار انواع ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در اختیار دارد؛ همچنین ایشان عنوان کردند: «قصد داریم با خرید تجهیزات تست و آزمایشگاهی پیشرفته، به‌زودی آزمایشگاه گروه پاکشوما را مفتخر به آزمایشگاه همکار استاندارد ایران (آکردویته) در انواع محصولات لوازم خانگی (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، یخچال ‌فریزر و کولر گازی) کنیم.»

پاکشوما

در ضمن بیان داشتند که تجهیزات تولید و تست یخچال ‌فریزر این گروه با همکاری شرکت‌های comi ایتالیا، ABB سوئیس و تجهیزات رباتیک از طریق KUKA آلمان تأمین شده است. پاکشوما در سال ۱۳۹۹ یکی از صادرکننده‌های نمونه در کشور بوده است و قصد دارد تا سال ۱۴۰۲ به ۱۵ کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی کالاهای خود را صادر کند.

گروه پاکشوما در حال حاضر متنوع‌ترین سبد برندهای لوازم خانگی (پرتفولیو) را در ایران دارا است و با چندین برند اروپایی، آسیایی و ایرانی محصولات تولیدی گروه را به بازار عرضه می‌کند و در حال توسعه همکاری‌های تجاری با برندهای مختلف بین‌المللی بیشتری در سطح دنیا است.

گروه پاکشوما تا چند ماه دیگر از بزرگ‌ترین کارخانه تولید کولرگازی و تهویه مطبوع ایران (فاز ۳ توسعه) با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه در سال رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات