کتاب‌هایی که باید خواند را با آنلاین بوک سیتی (شهر اینترنتی کتاب) بخوانید

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
برای دسترسی به دنیایی پر از کتاب، از شعر و ادبیات فارسی تا ادبیات استرالیا و آمریکا، تاریخ و فلسفه، روان‌شناسی و...، لوازم‌التحریر و بازی‌های فکری، در این مقاله معرفی وب‌سایت آنلاین بوک سیتی و دریافت کد تخفیف برای اولین سفارش را از دست ندهید.
تبلیغات

می‌توان حدس زد که تقریبا همه شما خوانندگان این مقاله لااقل یک بار به شهرکتاب محله یا شهرتان رفته‌اید. ورود به شهر اینترنتی کتاب نیز علاوه‌بر همه‌ی مزایای شهرکتاب حضوری، برتری‌های دیگری هم دارد؛ از‌جمله سهولت در انتخاب کتاب‌هایی بی‌نظیر و متنوع از گروه‌های مختلف با همان نرخ روی جلد (‌کتاب‌های نایاب و کمیاب قدیمی و جدیدترین کتاب‌ها)، نرفتن به مکان‌های شلوغ و پر‌تردد در دوره‌ی کرونا، ارسال سفارش با پست پیشتاز با ارزان‌ترین نرخ (‌از ۹،۹۰۰ تا ۱۳،۹۰۰ تومان) و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سراسر کشور، ارسال رایگان سفارش‌های بیش از ۱۵۰،۰۰۰ تومان و تخفیف ویژه‌ی خرید آنلاین کتاب از‌طریق وب‌سایت آنلاین بوک سیتی.

اگر وارد وب‌سایت آنلاین بوک سیتی شوید، با سه گروه اصلی محصولات روبه‌رو می‌شوید:

شما خوانندگان محترم مجله‌ی اینترنتی زومیت می‌توانید از همین لحظه از این کد تخفیف ۱۵ درصدی برای سفارش همه‌ی کتاب‌های عمومی استفاده کنید: zoomit. برای ورود به وب‌سایت و مشاهده‌ی همه‌ی محصولات و استفاده از کد تخفیف ویژه روی www.onlinebookcity.com کلیک کنید. همچنین، برای اطلاع از تخفیف‌های دوره‌ای و معرفی جدیدترین محصولات به اینستاگرام آنلاین بوک سیتی بپیوندید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات