آشنایی با محصولات کنترل تردد دژبان

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
در دنیای مدرن امروز که همه کارها به‌صورت مکانیزه انجام می‌شود حوزه‌هایی مانند کنترل تردد و حفاظت فیزیکی نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده‌اند، در این مقاله سعی داریم شما را با جدیدترین تجهیزات حوزه‌ی کنترل تردد و حفاظت فیزیکی آشنا کنیم و به معرفی یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در این صنعت بپردازیم.
تبلیغات

به‌طور کلی به‌روز بودن و حرکت همگام با تکنولوژی روز دنیا باعث می‌شود که ضریب امنیت در مجموعه شما بالاتر برود علاوه بر آن نیاز به نیرو برای بخش حفاظت فیزیکی کاهش می‌یابد؛ در نتیجه هزینه‌های جاری که برای هر یک از پرسنل وجود دارد مانند حقوق کاهش می‌یابد. با سیستماتیک شدن ابزارهای حفاظت فیزیکی میزان خطای انسانی کاهش می‌یابد همچنین انتقال یا دسترسی به اطلاعات با سرعت بالاتری نسبت به روش‌های سنتی صورت می‌گیرد. در مجموعه استفاده از وسایل و تجهیزات حفاظت فیزیکی در سازمان‌های موفق و آینده‌نگر یکی از نیازهای لازم و ضروری برای شروع کار آن‌ها محسوب می‌شود چرا که در عصر امروز که عصر دزدی اطلاعات و سوءاستفاده از منابع سایر شرکت‌ها و رقبا است، شما می‌توانید سرمایه‌های اطلاعاتی خود را با امنیت بیشتر برای مدت طولانی‌تری نگه‌داری کنید.

مزایای گفته‌شده تنها گوشه‌ای از هزاران مزیت استفاده از تجهیزات حفاظت فیزیکی و کنترل تردد مدرن در سازمان‌ها است. مجموعه دژبان (پیام گستر فاوا) یکی از مجموعه‌های فعال در این حوزه است که به واسطه تجربه چندین و چند ساله خود در این صنعت اشراف کاملی به کمبودهای بازار و نیاز سازمان‌ها دارد در نتیجه و با تکیه بر دانش جوانان نخبه ایرانی و کمبودهایی که این صنعت دارد اقدام به طراحی و ساخت جدیدترین محصولات کنترل تردد و.حفاظت فیزیکی کرده است که به لحاظ کیفیت قیمت قابلیت رقابت با برندهای مطرح جهانی را دارد. به عبارت ساده‌تر شما می‌توانید با خرید از این مجموعه با هزینه کمتر محصولاتی با کیفیت جهانی را خریداری کنید و از خدمات ویژه این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

در ادامه به بررسی تعدادی از پرفروش محصولات کنترل تردد دژبان می‌پردازیم و شما را با قابلیت‌ها و ویژگی‌های هریک بیشتر آشنا می‌کنیم.

دژبان

گیت کنترل تردد یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر سازمان یا مجموعه است تا بتواند با کنترل ورود و خروج، از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کند و میزان حضور هر یک از کارکنان سازمان را با توجه به عملکردشان به‌صورت مجزا بررسی کند. استفاده از گیت کنترل تردد در یک سازمان باعث متمرکز شدن بخش مانیتورینگ مجموعه می‌شود در نتیجه مدیریت و کنترل تردد با نظم و دقت بیشتری صورت می‌گیرد. به‌عنوان مثال در سازمان‌هایی که مجهز به گیت کنترل تردد هستند افراد مجاز که اثر انگشت آن‌ها در سیستم ثبت شده باشد اجازه ورود و خروج دارند در غیر این صورت افراد متفرقه باید مجوز تأیید برای تردد در سازمان را داشته باشد تا اجازه ورود به بخش‌های داخلی سازمان به آن‌ها داده شود. با این کار علاوه بر حذف نیروی انسانی اضافه و کاهش هزینه‌ها می‌توانید درصد خطا را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

در سازمان‌هایی که امنیت افراد و اطلاعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است استفاده از گیت کنترل تردد بهترین گزینه برای آن‌ها محسوب می‌شود چرا که شما علاوه بر حفظ ارزش کارمندان خود می‌توانید با ارتقاء تکریم ارباب رجوع و بازدیدکنندگان جایگاه خود را در نگاه آن‌ها بالا ببرید. با این کار تأثیر مثبتی در نگرش افراد یا سازمان‌هایی است که قرار است با آن‌ها همکاری طولانی‌مدت داشته باشید، می‌گذارید.

آشنایی با انواع تجهیزات کنترل تردد خودرویی

دژبان

یکی دیگر از محصولاتی که در سازمان‌های بزرگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است راهبند و پلاک‌خوان‌هایی هستند که در قسمت ورودی پارکینگ‌های آن مجموعه قرار می‌گیرند تا تردد خودرو‌ها و وسایل نقلیه به داخل را کنترل کنند. از آن جایی که در سازمان‌های بزرگ یا شرکت‌ها، ورود و خروج‌های زیادی صورت می‌گیرد راهبندهایی که در این قسمت‌ها قرار می‌گیرند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز شما باشند. راهبندهای خودرویی دژبان یکی از پرکاربردترین راهبندهای موجود در بازار است که به لحاظ کیفیتی در سطح بالاتری از سایر محصولات مشابه داخلی و خارجی است. خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات تا ۱۲ ماه پس از خرید برای شما قابل استفاده است، علاوه بر آن شما با خرید راهبند خودرویی دژبان می‌توانید بدون نگرانی از بابت تأمین و در دسترس بودن قطعات هر زمان که دستگاه شما دچار مشکل شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر کنید بدون آن‌که کوچک‌ترین اختلالی در روند رفت‌وآمد خودرو‌ها در مجموعه ایجاد  کنید. علاوه بر مزیت‌های گفته‌شده از این محصول باید به این نکته اشاره کنیم که شما می‌توانید با اتصال راهبند خود به نرم‌افزار پلاک خوان دژبان ورود و خروج خودرو‌ها را به‌صورت مکانیزه ثبت کنید و تردد خودرو‌ها را به‌آسانی مدیریت کنید. سیستم‌های پلاک خوان این امکان را به شما می‌دهند که به روش مکانیزه و بدون نیاز به نیروی اضافی رفت‌و‌آمد خودرو‌ها را ثبت کنید و از ورود افراد غیر مجازی که پلاک آن‌ها در سیستم ثبت نشده است جلوگیری کنید. اگر بخواهیم راجع به ابعاد این دستگاه صحبت کنیم باید بگوییم که ارتفاع آن ۹۵ سانتی‌متر است و دارای طول و عرض ۴۰ سانتی‌متری است که به شما این امکان را می‌دهد در قسمت ورودی هر مجموعه‌ای بدون نگرانی از بابت فضای موجود از آن استفاده کنید چرا که این ابعاد بر اساس استانداردهای جهانی تنظیم شده‌اند. طول بازوی این راهبند نیز قابلیت تنظیم بین ۳ تا ۵ متر را دارد که اندازه آن با توجه به نیاز شما و محدودیت‌های فضایی که در قسمت ورودی پارکینگ دارید تعیین می‌شود.

سیستم‌های پلاک خوان باید طوری برنامه‌نویسی شده باشند که بتوانند حجم زیادی از اطلاعات افراد و خودروهایشان را در خود ذخیره کنند تا در صورت نیاز یا بروز هرگونه مشکلی مسئولان امکان ارجاع به آن را داشته باشند. نرم‌افزار پلاک خوان دژبان یکی از پرکاربردترین نرم‌افزار‌های حال حاضر است که علت اصلی آن را می‌توان پشتیبانی قوی و ضریب خطای پایین آن دانست.

همچنین دوربین‌هایی که به این نرم‌افزار متصل می‌شوند از برند milesight هستند که می‌توانند تصاویر را با کیفیت و وضوح بسیار بالا در روز و شب عکس‌برداری می‌کنند و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و هوش مصنوعی از قسمت پلاک خودرو‌ها اعداد و حروف درج‌شده روی پلاک را خواند و آن را در قسمت بانک اطلاعاتی تعریف‌شده در سیستم آن را ثبت و بایگانی می‌کند.

جالب است بدانید که شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته این نرم‌افزار و ثبت مشخصات هر یک از افراد و اطلاعات مربوط به آن خودرو مانند پلاک و مدل خودرو آن‌ها در سیستم پلاک خوان در نرم‌افزار تعریف کنید که به‌طور خودکار ورودی را برای آن‌ها باز کند. در نهایت می‌توانید در بخش گزارش‌گیری نوع خروجی گزارش مورد نظر خود تعیین کنید به‌عنوان مثال می‌توانید اطلاعاتی مانند تاریخ و ساعت‌های ورود و خروج هر یک از پلاک‌های تعریف‌شده در سیستم را  از بانک اطلاعاتی آن استخراج کنید و تردد هریک از افراد مجموعه را از این طریق رصد کنید.

ویژگی‌های راهبند خودرویی دژبان

این محصول دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است علم به آن‌ها شما را از هر محصول مشابه دیگری بی‌نیاز می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم تا شما با آگاهی بیشتری اقدام به خرید این راهبند کنید.

  • سرعت عملکرد بالای این دستگاه (قریب به ۷ ثانیه)
  • قابلیت اتصال به سیستم پلاک خوان
  • ارائه خدمات پس از فروش تا ۱۲۰ ماه پس از ثبت سفارش
  • مجهز به دو ریموت کنترل رادیویی برای مسئولان بخش کنترل تردد در سازمان
  • دارای یک سیستم هوشمند خلاص کن در شرایط اضطراری (به‌عنوان مثال در زمان قطعی برق)
  • مجهز به چشمی اولتراسونیک
  • مجهز به چراغ راهنمایی برای مدیریت بهتر خودرو‌ها در زمان‌هایی که با ترافیک در حجم ورود و خروج خودرو‌ها مواجه می‌شود
  • مجهز به درجه حفاظتی ip55 بالاترین و جدیدترین درجه در نسل جدید سیستم‌های حفاظتی است.
  • توان موتور متصل به این دستگاه برابر با ۲۵۰ وات است که نشان از قدرت بالای این موتور نسبت به سایر محصولات مشابه است.

در این بخش تنها گوشه‌ای از هزاران مزیت این دستگاه را برای شما بازگو کردیم تا شما را در انتخاب تجهیزات کنترل تردد مناسب برای سازمانتان همراهی کرده باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات