فانکوپاپ شخصیت محبوبتان را در وب‌سایت توی توی تهیه کنید

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
داشتن یک کلکسیون از اکشن فیگورها آرزوی خیلی‌ها است! اکشن‌فیگورهای شرکت فانکو یا همون فانکو پاپ از معروف‌ترین و جذاب‌ترین فیگورها بین کلکسیونرها و عاشقان سرگرمی ا‌ست.
تبلیغات

شرکت توی توی نماینده‌ی رسمی فانکو در ایران است و مجموعه‌ی کاملی از اکشن فیگورهای به‌روز فیلم، بازی و... را با قیمت مناسب گرد هم آورده است. 

داستان فانکو از جایی شروع شد که مایک بکر -که یک عاشق سرگرمی و فیگور بود- نتوانست فیگور دلخواهش را پیدا کند، بنابراین تصمیم گرفت خودش دست‌به‌کار شود و آن را بسازد! اتفاقی که باعث شد امروز همه‌ی ما دوستداران سرگرمی ممنونش باشیم! مایک شرکت فانکو را تأسیس کرد و این شرکت پس از فراز و نشیب‌های زیاد در سال ۲۰۱۱ خط تولید فیگورهای پاپ خودش را راه انداخت و فانکو پاپ انقلابی در تولید فیگورهای شخصیت‌های محبوب در دنیا ایجاد کرد. 

انواع فیگورهای فانکو

اندازه فیگورهای فانکو 

فیگورهای فانکو در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. فیگورهای سری فانکو پاپ، سری «فانکو پاپ ۲ تایی» و سری «فانکو پاپ و دوست کوچک دوتایی» فیگورهایی با اندازه ۹ سانتی‌متر دارند. 

به جز این‌ها فیگورهای ۱۵ سانتی و ۲۵ سانتی فانکو نیز با اندازه‌ای بزرگ‌تر از دیگر فانکوها جزئیات بیشتر و جالبی دارند. فیگورهای ۲۵ سانتی را می‌توانید به‌راحتی با علامتی که روی عکسشان است پیدا کنید. 

جاسوئیچی‌ها و فانکوهای شانسی نیز  کوچک‌تر از ۹ سانتی‌متر هستند. 

فانکو واینال 

در سال ۲۰۱۹ شرکت فانکو با راه‌اندازی خط تولید فانکو واینال عروسک‌هایی را تولید کرد که شبیه همان فانکو پاپ قبلی ولی با جنس واینال بودند. «فانکو ۵ ستاره»، «فانکو خاص» و «فانکو دوربز» هم سری‌های جدیدی هستند که از جنس واینال ساخته شده‌اند. فیگورها و عروسک‌های دوربز دارای سری گرد با لبی خندان و یک بدن استوانه‌ای شکل هستند. ابعاد عروسک‌های دوربز کمی کوچک‌تر از عروسک‌های ۹ سانتی‌متری مدل پاپ است. 

فانکو شانسی 

فیگورهای «فانکو شانسی پاینت» طراحی بامزه‌ای دارند و کمی با فیگورهای سری پاپ تفاوت دارند. بدنی گرد و کوچک و سری بزرگ‌تر نسبت به بدنشان دارند. در سری «فانکو شانسی مینی میستری» هم فیگورهایی قرار گرفته است که نسبت به سری ۹ سانتی‌متری پاپ کمی کوچک‌تر هستند. 

جعبه گشایی ۱۰ فانکو پاپ

سکانس فیلم فانکو 

اکشن فیگورهای سکانس فیلم فانکو مطابق با صحنه‌های به‌یادماندنی فیلم‌ها ساخته شده‌اند. این فیگورها بازسازی صحنه‌های جذاب و مهم فیلم‌ها و کامیک‌ها است. 

سوارکار فانکو 

در سری سوارکار فانکو شخصیت‌های فانکو همراه‌با ماشین یا وسیله‌ی نقلیه‌ی خودشان قرار گرفته‌اند. 

اکسسوری فانکو 

با «کیف‌های فانکو» وارد دنیای هیجان‌انگیز شخصیت‌های محبوبتان شوید! سری کاملی از کیف پول، کیف‌های دوشی و کیف‌های کوچک فانکو را می‌توانید کنار هم جمع کنید. 

«ماگ سرامیکی فانکو» به شکل شخصیت‌های متفاوت در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید شده است. می‌توانید تمام طرح‌های ماگ‌های فانکو پاپ را جمع‌آوری کنید و یک کلکسیون کامل از شخصیت‌های محبوبتان داشته باشید. با داشتن «جاکلیدی فانکو» شخصیت دوست‌داشتنی خودتان را همه جا می‌توانید ببرید. همچنین فانکو خودکارهایی با سری شخصیت‌های محبوب کارتونی نیز دارد که نوشتن را برایتان هیجان‌انگیزتر می‌کند.

توی توی

توی توی و فانکو

چشم‌انداز توی توی، تأمین کلیه محصولات بازی، سرگرمی، آموزشی و سایر محصولات مرتبط با کودکان از برترین‌های دنیا و ایران با سرویس منحصر‌به‌فرد و قیمت مناسب برای مشتریان است.

خانواده توی توی با بیش از یک دهه فعالیت تجاری، همواره با دقت در انتخاب محصولات و تولید‌کنندگان برتر، تمام تلاش خود را برای فراهم کردن مجموعه‌ای از جدیدترین محصولات جذاب سال با بهترین طراحی، کیفیت مواد، ساخت و استانداردهای لازم و حداقل قیمت برای مشتریان خود به کار می‌بندد.

این مجموعه‌ در حال حاضر با ۹ شعبه‌ی فروشگاهی در خدمت مشتریان عزیز است. فروشگاه آنلاین توی توی اکنون با تنوع بیشتر محصولات نسبت به شعب و با هدف ارائه‌ی خدمات متنوع و کامل‌تر و طیف وسیع‌تر کالاها به مشتریان گرامی راه‌اندازی شده و همه‌روزه در حال گسترش امکانات فیزیکی و نرم‌افزاری خود است.

برای اطلاعات بیشتر از موجودی فانکوها و دیدن کالاهای جدید این برند حتما به صفحهی فانکو در وب‌سایت توی توی یا در اینستاگرام سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات