رزرو هتل در مشهد از سامانه رسپینا

یک‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مشهد به‌عنوان یک کلان‌شهر توریستی هتل‌های زیادی در خود جای داده است تا جوابگوی انواع سلایق مسافران خود باشد.
تبلیغات

امروزه مسافران امکان این را دارند که در مورد هتلی که در آن اقامت کرده‌اند در اینترنت نظر خود را بنویسند و دیگران را نسبت به تجربه خوب یا بد خود آگاه کنند. نظرها و پیشنهادهای مسافران به انتخاب آگاهانه مسافرانی که قصد سفر به مشهد و رزرو اقامتگاه را دارند کمک شایانی می‌کند. در این نوشتار به معرفی بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران می‌پردازیم که مسافران را در رزرو هتل در مشهد از سامانه رسپینا یاری می‌کند تا از سفری با اطمینان خاطر بالاتر برخوردار شوند.  

بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد از نظر مسافران

برای آن دسته از مسافران که طرفدار اقامت مجلل هستند هتل‌های محبوب ۵ ستاره در مشهد زیادند. از این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل درویشی مشهد

این هتل که در فاصله کمی از حرم مطهر قرار گرفته است محبوبیت زیادی به دست آورده است. علت این محبوبیت از رضایت مسافران از امکانات هتل، دسترسی بالا به حرم و مراکز خرید، تنوع زیاد در اتاق و واحدهای عادی و دوبلکس، صبحانه بوفه باکیفیت، برخورد مناسب پرسنل و غیره نشأت گرفته است.

هتل قصر طلایی

این هتل نیز در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته و توانسته نه‌تنها در میان مسافران داخلی بلکه میان مسافران خارجی نیز محبوبیت زیادی به دست آورد. رستوران باکیفیت سنتی، نمای زیبای هتل، دسترسی عالی به مکان‌های مهم، برخورد مناسب پرسنل، تنوع در اتاق و سوئیت‌های هتل باعث این شهرت شده است.

هتل پردیسان

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد، هتل پردیسان واقع در خیابان رضوی است که با توجه به همسایگی آرام و کم ترافیک، صبحانه باکیفیت، برخورد خوب پرسنل و قیمت مناسب خود مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد از نظر مسافران

هتل‌های چهار ستاره مشهد علاوه بر اینکه از امکانات خوبی برخوردار هستند و قیمت پایین‌تری نسبت به هتل‌های ۵ ستاره دارند. از بهترین هتل‌های چهارستاره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رسپینا۲۴

هتل الماس نوین

از دیگر هتل‌های نزدیک حرم این بار با قیمتی ارزان‌تر می‌توان به الماس نوین اشاره کرد. این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی خود، اتاق‌های تمیز، نوساز بودن و ویو حرم جای خود را میان بهترین‌های مشهد باز کرده است. 

هتل الماس ۱

این هتل با ۱۶۱ واحد اقامتی و امکانات فوق‌العاده در نزدیکی حرم واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های زیبا و تمیز، دسترسی عالی، غذاهای باکیفیت و غیره اشاره کرد که باعث جلب توجه مسافران مشهد مقدس شده است.

هتل کیانا مشهد

از امکانات این هتل ۴ ستاره می‌توان به لمکده، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بیلیارد، حمام ترکی، اتاق ماساژ، فضای بازی برای کودکان و غیره اشاره کرد که رضایت مسافران را به‌خوبی جلب کرده است. به‌علاوه فاصله هتل تا حرم مطهر و بازار رضا بسیار کم است.

بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد از نظر مسافران

مسافرانی که به‌دنبال اقامتی ارزان‌تر در مشهد هستند می‌توانند از میان بهترین هتل‌های ۳ ستاره انتخاب کنند. برخی از این هتل‌ها در ادامه معرفی شده‌اند.

هتل دیپلمات

این هتل با قیمت مناسب خود، دسترسی آسان به حرم و سایر مکان‌های مهم شهر مانند راه‌آهن مشهد، خدمات خوبی که ارائه می‌دهد و غذای باکیفیت توانسته نظر مسافران را به‌راحتی به سمت خود جلب کند.

هتل هاترا

این هتل با رستوران باکیفیت، اتاق‌های دل‌باز و تمیز، خدمات خوب نسبت به هزینه و برخورد محترمانه پرسنل توانسته با میزبانی خوب خود میان مسافران به محبوبیت بالایی برسد.

هتل رضویه

هتل رضویه یکی دیگر از هتل‌ها با قیمت مناسب است که در امام رضا ۱ قرار گرفته و از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به حرم مطهر و بازار رضا به‌حساب می‌آید. این هتل با اینکه بیش از ۲۰ سال قدمت دارد اما خدمات خوبی ارائه می‌دهد و به مهمان‌نوازی پرسنل خود معروف است.

بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد از نظر مسافران

هتل آپارتمان‌ها نیز انتخاب بسیار مناسبی برای سفر اقتصادی مخصوصاً طولانی‌مدت به مشهد هستند. در ادامه به ذکر چند مورد از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد می‌پردازیم.

رسپینا۲۴

هتل آپارتمان معین درباری

این هتل آپارتمان که در سال ۹۲ بازسازی شده توانسته با ارائه خدماتی از قبیل تمیزی اتاق‌ها، پرسنل خوش‌اخلاق، امکانات رفاهی مناسب، کیفیت نسبتا خوب غذا میان مسافران به شهرت خوبی دست یابد.

هتل آپارتمان حیات شرق

این هتل توانسته با داشتن واحدهای آپارتمانی بزرگ نزدیک به حرم، صبحانه باکیفیت و تمیزی اتاق‌هایش جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.   

هتل آپارتمان آرمان

این هتل آپارتمان با اتاق‌های تمیز، کارکنان خوش‌برخورد خود، نزدیکی به حرم و قیمت مقرون‌به‌صرفه در زمره بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات