اخذ ویزا و اقامت تحصیلی، کاری و گردشگری با مؤسسه حقوقی سفیران نوباوران عدل

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همه می‌دانیم گاهی زندگی بهتر و کار پردرآمدتر با کمک مهاجرت یا تغییر‌ محل زندگی یا محل تحصیل از شهری به شهر دیگر یا کشوری به کشور دیگر میسر است.
تبلیغات

پر‌واضح است اقامت‌های تحصیلی و کاری و دیگر انواع مهاجرت مرسوم است و عموم مردم در سراسر دنیا برای یافتن موقعیت‌های بهتر در حال جابه‌جایی هستند. حتی در کشور‌های توسعه‌یافته نیز موضوع مهاجرت امری رایج است و شهروندان این کشور‌ها برای تحصیل در دانشگاه بهتر و کار پردرآمد یا حتی برای حفظ و نگه‌داری مذهب یا فرهنگ خانواده‌شان این کار مهم را انجام می‌دهند. گفتنی است بسیاری از شکوفایی‌ها در این مسیر اتفاق می‌افتد و گاهی می‌تواند موجب ناکامی شود.

عموما ناکامی‌‌ها در این راه از کم‌بودن اطلاعات مهاجر است. آگاهی اندک از هزینه‌ها و فرهنگ و حتی آب‌و‌هوای مقصد از یک سو و نداشتن تسلط کافی بر قوانین و مقررات مسیر از سوی دیگر برای تمام عمر هدف را می‌تواند نابود کند و ناامیدی به‌همراه داشته باشد.

مؤسسه حقوقی سفیران نوباوران عدل ۱۵ سال در زمینه مهاجرت تجربه دارد. همان‌طور‌که می‌دانید، تجربه بر علم برتری دارد و باید دانست داشتن اطلاعات در این زمینه کفایت نمی‌کند. مؤسسه نوباوران به تجربه اثبات کرده که مجموعه مطمئنی است. وکلای حرفه‌ای در زمینه امور حقوق بین‌‌الملل، مشاوران متبحر برای عقد قراردادها، مشاوران دعاوی خانواده، امور ملک و املاک و راهنمایان برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های سراسر دنیا، آماده‌اند تمام توانشان را برای سهولت امور به‌کار گیرند.

اخذ ویزای شنگن اقامت کشورهای عضو اتحادیه شنگن و اقامت در کشورهای مختلف نیز یکی دیگر از تخصص‌های نوباوران عدل است. مشاوره رایگان و راهنمایی دقیق و تضمین اخذ پذیرش دانشگاهی منجر شده تا بیش از هزار دانشجو تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی را تجربه کنند.

nobavaran-2

به‌عنوان نمونه، تحصیل در آلمان و اخذ ویزای تحصیلی آلمان به‌دلیل رایگان‌بودن سیستم آموزشی و نظام آموزشی برتر و دانشگاه‌های برجسته‌، توجه تعداد زیادی از دانشجویان را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است. دانشجویان بعد از دانشجو شدن می‌توانند در بازار کار آلمان ۱۲۰ روز تمام‌وقت در سال مشغول کار شوند و در‌نهایت با دریافت ویزای تحصیلی آلمان‌، برای تحصیل به این کشور وارد شوند و بعد از پایان تحصیلات با تمدید ویزا برای اقامت کاری، اقامت کشور آلمان را بگیرند.

طبیعی است با‌توجه‌به تقاضای زیاد برای تحصیل در آلمان، شرایط پذیرش سخت و گاهی نا‌ممکن به‌نظر برسد؛ اما مؤسسه سفیران نوباوران عدل بارها تجربه گرفتن پذیرش تحصیلی از این کشور را دارد. اولین اقدام برای تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور کسب اطلاعات و مشاوره‌ از افراد متخصص و باتجربه در زمینه اعزام دانشجو و تحصیل در خارج از کشور است. برای این منظور، مشاوران مؤسسه حقوقی نوباوران به‌رایگان اطلاعات کاملی در‌اختیار دانشجویان یا خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان در دانشگاه‌های معتبر دنیا قرار می‌دهند.

nobavaran-3

در بحث اخذ ویزا نیز، می‌توان کشور آلمان و ویزای شنگن آلمان را مثال زد. با‌توجه‌به اقتصاد قوی، پیشرفت در صنعت خودرو و لوازم الکتریکی، کیفیت رضایت‌بخش نظام آموزشی و دانشگاه‌های برتر جهان، این کشور توانسته است جزو دَه کشور قدرتمند دنیا شود. از‌این‌رو، افرادی زیادی مشتاق‌اند ویزای شنگن آلمان را بگیرند. این ویزا در دو نوع کوتاه‌مدت و بلندمدت برای متقاضیان صادر می‌شود.

  • کوتاه‌مدت: این ویزار برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند به سفر پژوهشی بروند یا از انواع نمایشگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری دیدن کنند و کمتر از ۹۰ روز در آلمان اقامت کنند یا برای رفتن به کشور مقصد نیاز دارند در فرودگاه‌های این کشور توقف کنند. نام دیگر این ویزا «ویزای ترانزیتی» است و افراد دارای روادید سیاسی و کارت سبز (گرین کارت) دیگر به این ویزا نیازی ندارند.
  •  بلندمدت: گرفتن ویزای بلندمدت آلمان شرایط خاص خود را دارد و گرفتن آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند بیشتر از ۹۰ روز در این کشور  اقامت کنند. مدت اعتبار این ویزا به عوامل خاصی بستگی دارد و تا یک سال هم صادر می‌شود. بعد از رفتن به آلمان باید تقاضای اقامت این کشور را بدهید. مهاجران خارجی که قصد دارند حین اقامت مشغول کار شوند، باید روادید مخصوص آن را بگیرند.

ویژگی‌های مؤسسه نوباوران عدل

  • سابقه موفق ۱۵ ساله در زمینه اعزام دانشجو با بیش از هزار پرونده موفق
  • ارائه مشاوره حضوری رایگان برای رسیدن به بهترین انتخاب ممکن
  • ارائه تضمین اخذ پذیرش از حداقل یک دانشگاه معتبر
  • دریافت هزینه‌های خدمات بعد از اخذ ویزا
  • ارائه کامل‌ترین اطلاعات به‌منظور آگاهی متقاضیان و اقدامات موردنیاز برای فرایند اخذ ویزا
  • ارائه خدمات متنوع و موردنیاز برای متقاضیان پس از اخذ ویزا
  • معرفی به مؤسسه‌های معتبر آموزش زبان برای اخذ مدرک زبان
  • اطلاع از جدیدترین قوانین و تحولات در روابط بین کشورها برای اخذ ویزا و ارائه بهترین راهکار

مهم‌ترین افتخار ما این است که مراجعه‌کنندگان جدیدمان را مشتریان قبلی به ما معرفی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات