داروخانه آنلاین داروهلپ - بخش دوم

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 11 دقیقه
امروزه به مدد اینترنت و پیشرفت روزافزون فناوری بسیاری از کسب‌وکارها رونق چشمگیری داشته‌اند و بسیاری از مشاغل به واسطه‌ی اینترنت خلق شده و پا به عرصه‌ی کسب‌و‌کار گذاشته‌اند؛ یکی از این مشاغل کارآمد و مفید، داروخانه آنلاین است.
تبلیغات

داروخانه آنلاین دارای مزایای بی‌شماری است و همان‌گونه که از نامش مشخص است، همیشه برای استفاده‌ی عموم دردسترس بوده و خرید آسان و بدون دغدغه‌های تکراری را برای متقاضیان به همراه دارد. شاید بارها برای همه‌ی ما اتفاق افتاده باشد که برای تهیه و خرید یک محصول غیر نسخه‌ای مدت‌ها در صف دریافت به انتظار ایستاده باشیم و این انتظار باعث تأخیر در کارهای روزمره‌مان شده باشد در اینجا است که به اهمیت داروخانه آنلاین پی برده و درمی‌یابیم که این نوع از داروخانه‌ها که به‌صورت آنلاین فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند سهولت در خرید و تهیه‌ی محصولات مورد نیازمان را برای ما آسان کرده و همچنین صرفه‌جویی در وقت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

به‌ غیر از داروهای تجویز پزشک کلیه‌ی محصولات موجود در داروخانه‌ها را می‌توان از داروخانه‌های آنلاین تهیه و خریداری کرد. روزهایی که دچار بی‌حالی و کسالت هستید یا بدون آنکه مجبور باشید برای خروج از خانه مهیا شوید راحت و بدون آنکه در ترافیک و شلوغی داروخانه‌ها کلافه شوید روی کاناپه لم داده، محصول مورد نظرتان را سفارش و در منزل دریافت می‌کنید.

از دیگر مزایای این داروخانه‌های اینترنتی و محبوب می‌توان به موارد دیگری که قابل‌توجه هستند اشاره کرد که در ادامه به توضیح تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

همیشه و در طول شبانه‌روز دردسترس

این داروخانه‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته مشغول به فعالیت بوده و جواب گوی تقاضای متقاضیان خود است. شما این امکان را دارید که در هر ساعتی سفارش خود را انجام داده و در زمانی کوتاه محصول سفارشی خود را دریافت کنید.

سفارش‌دهی آسان

خرید ازاین‌گونه داروخانه‌ها همانند خرید از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی است و فرایند سفارش و تحویل دارای فرایند‌ی خاصی نیست. به سهولت محصولات مد نظر خود را انتخاب کرده در سبد خرید خود قرار دهید و در منزل تحویل بگیرید.

در زمان صرفه‌جویی می‌کند

با خرید از این داروخانه دیگر نیازی به خروج از خانه و محل کار نبوده و مجبور نیستید ک در هیاهوی شهر و ترافیک قرار بگیرید. عرضه‌ی آنلاین خرید را آسان کرده و وقتتان صرف حضور در صف‌های طولانی نخواهد شد.

قابل استفاده برای همه افراد و در هر شرایطی

افراد مسن، کم‌توان، زنان خانه‌دار و دیگر افراد جامعه که نیازمند محصولات داروخانه‌ای و پزشکی هستند بدون خروج از خانه قادر هستند خرید خود را آنلاین انجام دهند و در محل دلخواه تحویل بگیرند. برای مثال مادرانی که نیازمند به شیر خشک یا مکمل‌های غذایی برای کودکان خود هستند و توانایی خروج از منزل را به هر دلیلی ندارند بدون آنکه مجبور باشند از منزل خارج شده و کودک خود را درمعرض آلودگی شهر قرار دهند قادر هستند خرید خود را بدون دغدغه از این داروخانه‌ها انجام داده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. یا فردی را در نظر بگیرید که به یک محصول آرایشی یا بهداشتی نیازمند بوده اما بعد از گذراندن یک روز کاری خسته‌کننده توان ایستادن در صف‌های شلوغ داروخانه‌ها را ندارد و همچنین مجبور است برای اطمینان از کیفیت محصول مورد نظر از یک داروخانه‌ی معتبر خریداری کند پس برای رهایی از این شرایط بهترین گزینه‌ی پیش رویش خرید از داروخانه‌های معتبر آنلاین است.

در امان ماندن از بیماری

داروخانه‌های عمومی یک مکان کاملاً عمومی بوده که تعداد زیادی از مردم جامعه به آنجا رفت‌و‌آمد دارند. در این میان اگر تعداد کمی از مراجعه‌کنندگان ناقل بیماری‌های مسری باشند بازهم این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی از افراد را مبتلا به بیماری‌های ویروسی کنند. مخصوصاً در این روزها که ویروس کووید ۱۹ بسیار شایع بوده و بسیاری از هم‌وطنانمان را به کام بیماری و مرگ کشانده است. در این ایام که قرنطینه و حضور نداشتن در اماکن عمومی از واجبات است و باید به‌طور جدی رعایت شود چه بهتر که تمامی احتیاجات خود را آنلاین سفارش و تهیه کرده و از حضور در اماکن عمومی و سطح شهر خودداری کنیم.

بهره‌گیری از نظرات و تجربیات افراد

در یک داروخانه‌ی حضوری برای شناخت و تحقیق در مورد محصول مد نظرتان نهایتا بتوان با متصدی یا یکی از متقاضیان صحبت و نظرسنجی انجام داد؛ اما در خرید آنلاین می‌توان به قسمت کامنت‌ها و نظرات، مراجعه کرده و نظر افرادی که از محصول استفاده کرده و مورد رضایتشان بوده است یا خیر را مشاهده کرده و از تک‌تک آن‌ها بهره برد. قاعدتاً تجربه‌ی شخصی که از محصول استفاده کرده است چه مثبت باشد چه منفی می‌تواند کمک شایانی به انتخاب شما کرده و در صورت عدم رضایت، صرفه‌جویی در هزینه را برای شما به همراه داشته باشد.

آگاهی از موجودیت و قیمت محصول قبل از خرید

یکی دیگر از آپشن‌ها و مزایای خرید آنلاین از داروخانه‌ی اینترنتی بررسی قیمت محصول قبل از خرید و موجود بودن محصول مورد نظر در لیست داروخانه است. درصورتی‌که در داروخانه‌های حضوری چنین امکانی برای افراد وجود ندارد و به منظور دانستن موجودیت و قیمت کالا باید تک‌به‌تک از متصدی سؤال شود.

اطلاعات پزشکی

تعدادی از داروخانه‌های آنلاین به منظور بالا بردن اطلاعات عمومی و آشنایی کاربران با علائم و بیماری‌ها و روش‌های پیشگیری و درمان آن‌ها، مقالاتی حاوی اطلاعات پزشکی بسیار مفیدی را در سایت‌های خود منتشر کرده و دردسترس عموم قرار می‌دهند؛ که این کار به‌نوبه‌ی خود بسیار ارزشمند و مفید است.

محصولاتی که می‌توان از داروخانه‌های آنلاین خریداری کرد

  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات مادر و کودک
  • انواع مکمل‌های بدن‌سازی مجاز
  • مکمل‌های غذایی
  • کلیه‌ی تجهیزات پزشکی
  • محصولات گیاهی
  • داروهای ضد چاقی و لاغری مجاز
  • مولتی‌ویتامین‌ها
  • محصولات غذایی

کپسول آوودین چیست؟

آوودین یک داروی کاملاً گیاهی بوده که برای کمک به بهبود دردهای آرتروز و مفصلی تجویز و مورد استفاده بیماران قرار می‌گیرد. این کپسول غضروف ساز بوده و با ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان سرعت پیشرفت آرتروز را کاهش می‌دهد و باعث تسکین دردهای مفصلی می‌شود از ترکیبات اصلی در ساخت این دارو می‌توان به زنجبیل، سویا، آووکادو اشاره کرد. در طب سنتی هر ماده‌ی خوراکی که داری طبع گرم است برای درمان دردهای استخوانی تجویز شده و مصرف آن‌ها به بیماران توصیه می‌شود. در گذشته‌های دور نیز اطبا از این گیاهان برای درمان دردهای مفصلی و استخوانی استفاده می‌کرده‌اند. همان‌گونه که در بالا اشاره شد زنجبیل که اصلی‌ترین ماده‌ی تشکیل‌دهنده‌ی این کپسول است دارای طبع بسیار گرم بوده و در تسکین درد مفاصل بسیار مفید است

پزشکان مصرف آوودین را به مدت ۳ ماه تا ۳ سال برای درمان و بهبود دردهای مفصلی و همچنین بازسازی مفاصل از بین رفته توصیه می‌کنند. اگر این کپسول گیاهی به‌طور منظم مصرف شود قطعاً تأثیر بسزایی روی بازسازی مفاصل و تسکین درد ناشی از آرتروز خواهد داشت.

آرتروز چیست و چه زمانی به سراغ ما می‌آید؟

زمانی‌که مفاصل دچار ساییدگی، تغییر شکل ظاهری، تخریب سطح و ایجاد درد به هنگام حرکت در مفصل می‌شوند را آرتروز می‌نامند. آرتروز زمانی به وجود می‌آید که بدن دیگر توانایی ترمیم آسیب‌های وارده به بدن و قسمت‌های مفصلی را ندارد و قادر به بازسازی این قسمت‌ها نیست. سیستم بدنی انسان به‌گونه‌ای عمل می‌کند که در طول روز و در هنگام فعالیت‌های بدنی، به این دلیل که مفاصل مدام در حال حرکت و تکان هستند و به‌طور مرتب دچار آسیب شده و درمعرض ضربه قرار می‌گیرند را ترمیم کرده و مانع آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شود؛ اما زمانی‌که این آسیب‌ها بیشتر از حد معمول باشد بدن دیگر قادر به ترمیم آن قسمت‌ها نخواهد بود و در همین زمان است که آرتروز مهمان ناخوانده‌ی بدن ما می‌شود و شروع دردها و خرابی مفاصل را با خود به همراه می‌آورد‌. در همین زمان است که مصرف آوودین باید آغاز شود تا حداقل از بیشتر ساییده شدن مفاصل جلوگیری به عمل بیاید و غضروف سازی آغاز شود.

ازآنجایی‌که این دارو خاصیت تسکین دهندگی دارد به‌مرور درد را کاهش داده و باعث قطع مصرف مسکن‌های دیگر شده و از عوارض ناشی از مصرف داروهای شیمیایی جلوگیری می‌کند. داروهای مسکن و ضد التهابی همچون ایندومتاسین، دیکلوفناک و مفنامیک اسید و در بعضی از بیماران که با درد شدیدتری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و داروهای نام‌برده شده جواب گوی تسکین درد آن‌ها نیست کورتون نیز تجویز و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عوارض مصرف داروهای شیمیایی بر کسی پوشیده نیست و متأسفانه اگر به‌صورت مداوم مصرف شود بدن بیمار پس از گذشت مدتی درمقابل اثرات ضد دردی این مسکن‌ها مقاومت نشان داده و دیگر باعث تسکین درد نخواهند شد. عوارضی که در مصرف طولانی‌مدت داروهای نام‌برده شده بیماران مصرف‌کننده را مورد آزار قرار خواهد داد می‌توان به مشکلات گوارشی، نارسایی کبد، نارسایی کلیه و خونریزی معده اشاره کرد. کپسول آوودین با منشأ کاملاً گیاهی گزینه‌ی مناسبی برای تسکین درد و جلوگیری از تمامی عوارض نام برده شده است. علاوه بر عصاره‌ی زنجبیل، آووکادو و سویا از ویتامین D3 نیز در ترکیب این محصول استفاده شده است.

کپسول آوودین

ویتامین D و اثرات مفید آن در بدن و استخوان‌ها

گروه ویتامین‌های D به‌مانند ویتامین‌های دیگر برای بدن لازم و ضروری هستند. ویتامین D3 نیز که از خانواده‌ی ویتامین D است در سلامت بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند. این ویتامین کلسیم را از روده جذب کرده و میزان کلسیم و فسفات خون را تنظیم می‌کند. میزان ویتامین D که بدن ما روزانه باید از غذا یا نور آفتاب دریافت کند کافی نیست و نیاز بدن ما را تأمین نمی‌کند. ویتامین D دارای فرم‌های مختلفی است که مهم‌ترین آن‌ها D2 و D3 هستند. D3 در کبد تبدیل به کلسی دیول شده و بخشی از آن در کلیه تبدیل به کلسی تریول می‌شود. کلسی تریول فرم فعال بیولوژیکی این ویتامین است که همانند هورمون در خون جریان داشته و باعث تنظیم سطح کلسیم و فسفات خون می‌شود که همین تنظیم نگه داشتن میزان کلسیم و فسفات خون باعث پیشبرد رشد و استحکام استخوان‌ها در بدن می‌شود. بدن ما روزانه به ۴۰۰ تا ۸۰۰ واحد ویتامین D نیازمند است که مقداری از آن را می‌توان از جذب نور آفتاب دریافت و تأمین کرد. ویتامین استفاده‌شده در آوودین تنها ویتامین کوله کلسیفرول موجود در منابع طبیعی غیر حیوانی است که به دلیل منشأ خاص آن فاقد چربی حیوانی و لانولین است. گل سنگی (lichen) که در این محصول استفاده شده است حاوی ویتامین D3 است که از کشورهای کانادا، ایرلند و اسکاندیناوی تأمین می‌شود که مرغوب‌ترین نوع گل‌سنگ بوده و فاقد هرگونه آلودگی ناشی از آفت‌کش‌ها هستند. در تهیه و تولید این محصول از روش‌های تغییر ژنتیکی به‌هیچ‌عنوان استفاده نشده و هیچ یک از موارد اولیه در مراحل تولید تحت اشعه‌ی گاما (GMO) یا همان تغییر ژنتیک قرار نگرفته و محصول تولیدشده دارای نانو ذرات نبوده و فاقد لانولین است. این نوع خواص ویتامین D3 برای افرادی که طرفدار رژیم‌های گیاهخواری هستند مفید بوده و منشأ حیوانی ندارد. کمبود ویتامین D عوارض زیادی را متوجه بدن انسان می‌کند. همین‌طور کمبود این ویتامین در بدن کودکان موجب بیماری نرمی استخوان می‌شود که در این نوع بیماری استخوان‌ها نرم، ضعیف و بدشکل می‌شوند.

آشنایی با انواع آرتروز

پزشکان آرتروز را به هفت گروه اصلی تقسیم‌بندی کرده‌اند که شامل موارد زیر است:

  • آرتروز دژنراتیو (تخریبی) یا مکانیکی
  • آرتروز التهابی
  • درد اسکلتی عضلانی و بافت نرم
  • درد در ناحیه‌ی کمر
  • بیماری بافت همبند
  • آرتروز عفونی
  • آرتروز متابولیک

شربت ایمیونیس چیست؟

شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس (Immunace) شربتی است که به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن و بالا بردن انرژی و افزایش قدرت بدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این داروی مقوی حاوی موادی است که بسیار برای بدن حیاتی بوده و نیازهای آن را تأمین می‌کند. موادی همچون سلنیوم، ال کارنتین، روی و... که باعث حذف مواد شیمیایی مضر و رادیکال‌های آزاد از بدن می‌شود. تمامی افراد در هر سن و سالی مجاز به مصرف این دارو هستند زیرا همان‌گونه که بیان شد این دارو باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و برای کودکان هم بسیار مفید است. ایمیونیس دارای یک فرمول کاملاً منحصر‌به‌فرد است که سرشار از ریزمغذی‌ها بوده و سطح انرژی مصرف‌کننده را بالا برده و باعث افزایش اشتها می‌شود. به همین دلیل است که این شربت برای رشد کودکان ضعیف و همچنین تقویت سیستم ایمنی و بالا بردن قدرت بدن آن‌ها توسط پزشکان توصیه و تجویز می‌شود. ازآنجایی‌که این فرآورده در ترکیب خود از آنتی‌اکسیدان‌های قوی و مؤثر بهره برده است به محافظت طولانی‌مدت از سلول‌ها کمک شایانی خواهد کرد. این مکمل غذایی کاربردهای دیگری نیز برای بدن دارد اما مهم‌ترین علت استفاده از آن همان تقویت سیستم ایمنی بدن است. مخصوصاً در این روزها که ویروس کووید ۱۹ در کمین سلامتی همه‌ی ما نشسته مصرف چنین داروهای مقوی و مؤثری برای همه الزامی است تا بدن توانایی مقابله با آن را داشته باشد.

مکانیزم بدن انسان به‌گونه‌ای است که به‌صورت هوشمندانه با میکروب‌ها و ویروس‌ها مبارزه کرده و آن‌ها را پس از ورود به بدن از بین می‌برد اما اگر کسی مرتب بیمار می‌شود یا عفونت‌های گوناگون به سراغش می‌رود مطمئناً در سیستم دفاعی بدن خود ضعف دارد که باید سعی در قدرتمند کردن آن داشته باشد و راهکارهایی را برای رسیدن به سلامتی در نظر بگیرد. شربت Immunace یکی از راه‌هایی است که می‌توان از آن برای تحقق بخشیدن به این امر استفاده کرد. البته ورزش، تغذیه‌ی مناسب، دوری از مصرف دخانیات نیز برای سلامت بدن باید در نظر گرفته شده و رعایت شوند.

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه اما جامع ترکیبات این شربت را توصیف کنیم به شرح زیر است. برای آشنایی بیشتر خود با این فرآورده با ما همراه باشید.

داروخانه هلپ

شربت ایمیونیس

D3: D3 جزو آن دسته از ویتامین‌ها است که برای بدن ضروری بوده و باید در برنامه‌ی غذایی گنجانده شود. ایمیونیس این ویتامین را در ترکیب خود جای داده و با مصرف آن نیاز بدن به D3 را تأمین می‌کند.

روی: روی یا همان زینک تأثیر چشمگیری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان نقش مهم و حیاتی زینک در بدن را نادیده گرفت. ۱۰۰ آنزیم و هورمون در بدن برای ترشح و فعال شدن به زینک محتاج هستند.

سلنیوم: سلنیوم یک ماده‌ی ضروری برای بسیاری از فعالیت‌های سلولی است. این ماده به بدن در جلوگیری از پیری زودرس، پیشگیری از سرطان، زیبایی پوست و مو، عملکرد صحیح تیروئید و... کمک شایانی می‌کند؛ اما مهم‌ترین عملکرد سلنیوم تقویت سیستم ایمنی بدن است.

بتاکاروتن: بتاکاروتن پیش ساز ویتامین A است که خواص زیادی دارد. جلوگیری از بروز سرطان، کمک به عملکرد صحیح مغز، سلامت پوست، تقویت بینایی، تقویت سیستم ایمنی بدن و بسیاری خواص دیگر شامل حال بتاکاروتن است.

کولین: کولین یک ماده‌ی مغذی است که نقش مؤثری در سلامت بدن بر عهده دارد. این ماده به عملکرد صحیح کبد، رشد مغز، عملکرد صحیح سیستم عصبی، سوخت‌وساز بدن و سلامت ماهیچه‌ها کمک می‌کند.

ال کارنیتین: بدن در تولید انرژی به ال کارنیتین نیازمند است. این ماده از ترکیب دو آمینه اسید یعنی لیزین و متیونین ساخته می‌شود. انرژی تولید شده توسط آن‌ها به چربی تبدیل شده و دراختیار مغز، قلب و دیگر عضلات بدن قرار می‌گیرند. این ماده در بسیاری از مواد خوراکی یافت می‌شود.

از دیگر مواد موجود در این شربت می‌توان به منیزیوم، منگنز و ویتامین‌های گروه B از جمله B2، B12 و B6 اشاره کرد.

قرص ایمیونیس

این محصول به‌صورت قرص نیز فرآوری و عرضه شده است؛ که دارای آنتی‌اکسیدان و ریزمغذی‌های ضروری بوده، سیستم ایمنی بدن را تقویت و از سلول‌ها محافظت می‌کند. بیماران مبتلا به سرطان، سل، دیابت و کسانی که دچار نارسایی قلب هستند می‌توانند برای سلامت بیشتر خود از این مکمل استفاده کنند.

عوارض جانبی

هر دارویی علاوه بر تمامی فواید و خواصی که دارد ممکن است عوارضی را با خود به همراه داشته باشد؛ اما فواید این شربت تقویت‌کننده آن‌قدر زیاد است که می‌توان عوارض آن را نادیده گرفت. اگر این محصول زیر نظر پزشک و با دوز اندازه و تعیین‌شده مصرف شود هیچ‌گونه عوارض جانبی از خود به‌جای نمی‌گذارد. کاهش فشار خون، افزایش وزن، سرگیجه و سردرد، خارش پوست، زردی کف دست و پا از عوارض این مکمل است که احتمال بروز آن‌ها بسیار کم بوده و در موارد اندکی ممکن است اتفاق بیفتد.

وب‌سایت داروهلپ: DAROOHELP.COM

صفحه‌ی اینستاگرام داروهلپ: DAROOHELPCOM@

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات