نوروز ۱۴۰۰ بازی کن، از فیلیمو جایزه بگیر؛ سلطان فیلیمو کیه؟!

دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فیلیمو از ۲۹ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فرودین ۱۴۰۰، مسابقه‌ی «فیلیمو ۱۴۰۰» را برگزار می‌کند و در این ۱۵ روز، جوایز مختلفی به برترین‌‌ها اهدا خواهد شد.
تبلیغات

فیلیمو در نوروز ۱۴۰۰، مسابقه‌ی «فیلیمو ۱۴۰۰» را با جوایز متنوع و هیجان‌انگیز برای مسابقه‌دوستان و علاقه‌مندان به سرگرمی برگزار می‌کند. مسابقه به گونه‌ای طراحی شده است که همه افراد شانس برنده شدن داشته باشند و در حین لذت بردن از بازی و افزایش دانش سینمایی، سرگرم شوند.

بازی چه مدلیه؟!

مسابقه فیلیمو ۱۴۰۰، با محک اطلاعات سینمایی، از ۲۹ اسفند ۹۹ شروع شده است و تا ۱۳ فرودین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و قرار است در این ۱۵ روز، هر روز جوایز مختلفی به برترین‌‌ها اهدا شود. کاربران فیلیمو در زمان شروع بازی به دو مرحله از این بازی دسترسی دارند و هر روز ساعت ۲۰ یک مرحله جدید در اختیار مخاطبان و سینما دوستان قرار خواهد گرفت.

 سلطان فیلیمو کیه؟!

نفر اولی که مراحل بازی دانش سینمایی را زودتر از بقیه با امتیاز کامل و بدون استفاده از گزینه بعدی به اتمام برساند، سلطان آن مرحله از بازی می‌شود و برنده یک میلیون تومان وجه نقد بدون قرعه‌کشی خواهد بود.

فیلیمو

جوایز روزانه مال کیه؟!

هر روز ساعت ۲۰ در «فیلیمو ۱۴۰۰»، یک مرحله از بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با قرعه‌کشی بین تمام افرادی که به سؤالات درست پاسخ داده‌اند و مرحله روزانه را به اتمام رسانده باشند، روزانه سه جایزه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد.

دعوت کن و جایزه ببر!

در روند این مسابقه کاربران می‌توانند دوستان خود را با لینک اختصاصی به بازی دعوت کنند و به چهار نفر صدر جدول، بدون قرعه‌کشی یک گوشی Honor 9A هدیه داده می‌شود.

دعوت‌کنندگان علاوه بر دریافت تلفن همراه، قادر خواهند بود با دعوت از کاربر جدید و حل یک سؤال از بازی، ۱۰ امتیاز دریافت کنند و امتیازهای خود را افزایش بدهند و اگر فرد دعوت‌شونده یکی از اشتراک‌های پلتفرم فیلیمو را بخرد و به ۵۰ امتیاز دسترسی داشته باشد، مجموع امتیازهای خود را برای رسیدن به جایزه بزرگ فیلیمو افزایش ‌بدهند.

بازی کن، جایزه بزرگه رو ببر!

همه افرادی که وارد وب‌سایت به نشانی  filimo.com/1400 می‌شوند و حداقل ۱۲۰۰ امتیاز کسب می‌کنند، به جایزه بزرگ فیلیمو به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان نزدیک خواهند شد.

گفتنی است در این مسابقه، هر ۱۰۰ امتیاز یک شانس بیشتر  برای جایزه بزرگ فیلیمو  به‌حساب خواهد آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات