جشنواره تخفیف‌های دیجیتال مبیت؛ «اینجا پایان قرن است»

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
حراجی‌های آخر سال همیشه یکی از اتفاقات جذاب بازارها بوده‌اند که امسال با شیوع کرونا رنگ‌وبویی متفاوت به خود گرفته‌اند.
تبلیغات

مبیت به حراجی‌های اینترنتی رنگ تازه‌ای زده است. چه می‌شود اگر در سال جدید یک نفر درِ خانه‌تان را بزند و ۱۰ میلیون تومان به شما عیدی بدهد؟ با جشنواره تخفیف‌های دیجیتال «اینجا پایان قرن است» مبیت همراه شوید تا این رؤیا برایتان محقق شود.

فروشگاه مبیت کجا است؟

فروشگاه مبیت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برتر در زمینه ارائه انواع کالاهای دیجیتال است. در این فروشگاه، می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد دنیای الکترونیک را با بهترین قیمت‌ها بیابید و سبد خریدتان را پر کنید. در فروشگاه همواره تخفیف مبیت، کامل‌ترین مجموعه لوازم جانبی، گجت‌های هوشمند، گوشی موبایل، تلویزیون و لوازم سفر را می‌توانید پیدا کنید. به‌علاوه، فروشندگان این دست از کالاها نیز ازطریق همکاری با مبیت، محصولات خود را در ویترینی به وسعت ایران می‌توانند به‌نمایش بگذارند.

تا سوم فروردین مبیت هر روز شما را با تخفیف‌هایش شگفت‌زده خواهد کرد!

مبیت در انتهای این هزاره تصمیم گرفته است جشنواره تخفیف‌های دیجیتالش را آغاز کند تا در این بازه با به‌ارمغان‌آوردن تجربه خرید لذت‌بخش، به بهترین بازه‌ قرن برایتان تبدیل شود؛ لذت پایانی خوش که می‌تواند مقدمه‌ای برای اتفاق‌های مثبت آینده باشد. در جشنواره مبیت، از ابتدای اسفند تا سوم فروردین هر روز محصولات دیجیتالی و لوازم جانبی جدید با تخفیف‌های باورنکردنی ارائه می‌شوند. در ابتدای هر روز، ساعت شنی مبیت شروع به کار می‌کند.

فروشگاه اینترنتی مبیت در این دوره جشنواره سی‌وچندروزه این امکان را برایتان فراهم کرده تا قیمت‌ها را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. بااین‌حال، فراموش نکنید که برای استفاده از این فرصت در هر روز تنها ۲۴ ساعت وقت دارید؛ بنابراین، تا شن‌های ساعت شنی مبیت به انتها نرسیده‌اند، دکمه سفارش را فشار دهید.

آیا می‌دانید در اپلیکیشن مبیت چه خبر است؟

تخفیف‌های دیجیتال فروشگاه اینترنتی مبیت فقط به وب‌سایت مبیت خلاصه نمی‌شود و مبیت فرصتی استثنایی برای کسانی در نظر گرفته است که اپلیکیشن مبیت را از بازار دانلود و روی گوشی‌هایشان نصب کنند. در جشنواره تخفیف‌های دیجیتال «اینجا پایان قرن است» مبیت، هر روز سه محصول در اپلیکیشن معرفی می‌شوند. با تخفیف‌هایی که مبیت برای این سه محصول در نظر گرفته، جمله «آتیش زدم به مالم» نمودار خواهد شد.

این سه محصول، تنها مخصوص کاربرانی هستند که اپ مبیت را نصب می‌کنند و خریدشان را از این طریق انجام می‌دهند. بنابراین، اگر می‌خواهید یکی از کالاهای دیجیتال برتر را با قیمتی باورنکردنی برای عیدی یکی از عزیزانتان بخرید‌، همین‌ الان به بازار بروید و اپلیکیشن مبیت را دانلود کنید. در اینجا، هر روز می‌توانید سه هدیه باارزش را با قیمت باورنکردنی برای عزیزانتان تهیه کنید و لذت داشتن عیدی متفاوت را در آغاز قرن به آن‌ها هدیه دهید.

قضیه عیدی ۱۰ میلیون تومانی مبیت به خریداران چیست؟

عیدی‌هایی که مبیت در جشنواره تخفیف‌های دیجیتال برای‌تان در نظر گرفته است، تنها به کاهش چنددرصدی قیمت‌ها خلاصه نمی‌شود. اگر محصولی از مبیت بخرید و عضوی از این خانواده بزرگ شوید، می‌توانید منتظر دریافت عیدی خیلی بزرگ‌تری برای شروع یک قرن سرشار از موفقیت باشید.

تنها کافی است پس از خرید و استفاده از محصول، گوشی هوشمندتان را بردارید و تجربه خریدتان از مبیت را با دیگران به‌اشتراک بگذراید. برای این کار باید از کالای خریده‌شده‌تان فیلمی نهایتا یک‌دقیقه‌ای تهیه کنید و برای مبیت بفرستید. با این کار نام خود را در فهرستی قرار می‌دهید که در انتهای اسفند برای شرکت در قرعه‌کشی ۱۰ میلیون تومانی مبیت برگزیده شده‌اند. پس اگر می‌خواهید عیدی ۱۰ میلیون تومانی برنده شوید، همین ‌الان تجربه خریدتان را با مبیت به‌اشتراک بگذارید.

فیلم تجربه خرید را باید به کجا ارسال کنم؟

برای رسیدن به جایزه ۱۰ میلیون تومانی جشنواره تخفیف‌های دیجیتال مبیت، نیازی نیست مسیر نقشه گنج را دنبال کنید یا تا سر کوه قاف برای چیدن گل بروید. تنها کافی است فیلمی که از محصول تهیه کرده‌اید، در دایرکت اینستاگرام مبیت ارسال کنید یا ازطریق واتساپ برای شماره ۰۹۰۳۶۶۴۲۰۳۱ بفرستید. اگر نمی‌دانید چگونه باید این فیلم را تهیه کنید، می‌توانید از ویدئو آموزشی بارگذاری‌شده در وب‌سایت مبیت استفاده کنید.

چطور اولین نفری باشم که از تخفیف‌های جدید مبیت خبردار می‌شود؟

مبیت یکی از دوستان بسیار خوبی است که دوست دارد همواره ارتباطش را با خریداران حفظ و اخبار خوش را برایشان ارسال کند. برای ارتباط با قاصدک خوش‌خبر مبیت می‌توانید ایمیلتان را در باکس انتهایی صفحه جشنواره تخفیف‌های دیجیتال «اینجا پایان قرن است» وارد کنید. بدین‌ترتیب، در ابتدای هر روز قاصدک خوش‌خبر مبیت زنگ ایمیلتان را به‌صدا درمی‌آورد و سبدی از تخفیف‌های هیجان‌انگیز را به‌سمتتان سرازیر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات