خریدوفروش بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال در اکس نوین

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر با سرمایه کم، قصد دارید بیت کوین بخرید، «اکس نوین»، یکی از پلتفرم بزرگ خریدوفروش ارزهای دیجیتال، راهکار جدیدی پیش رویتان می‌گذارد.
تبلیغات

سال گذشته نزدیک عید که همه در خانه نان می‌پختند و سریال می‌دیدند، عده‌ای رفتند و هر واحد بیت کوین را به‌ارزش پنج‌هزار دلار خریدند. یک سال گذشت و قیمت این رمزارز به شصت‌هزار دلار رسید. در این سال سیاه، کدام بازار دوازده برابر سود داشت؟ با افزایش چشمگیر قیمت این رمزارز و رسیدن به شصت‌هزار دلار، ممکن است شما هم فکر کنید پرید! دیر شد!؛ اما نه پریده و نه دیر شده! این قصه سر دراز دارد و هنوز‌هم فرصت برای خرید بیت کوین باقی است!

این روزها اگر ۰/۰۱ واحد بیت کوین بخرید، ششصد دلار می‌شود؛ یعنی با احتساب دلار ۲۳ هزار تومانی قیمتش سیزده تا چهارده میلیون تومان است. با پیش‌بینی بیت کوین صد‌هزار‌دلاری و بیشتر، سود است که قرار است روی سود بیاید! باور نمی‌کنید؟ علم ریاضی را که باور دارید؟ اجازه دهید با علم ریاضی توضیح دهیم!

بررسی روند توزیع ثروت در سال ۲۰۲۰

براساس گزارش جهانی مؤسسه Credit Suisse درباره توزیع ثروت سال ۲۰۲۰، در دنیای فعلی، ۵۱/۹ میلیون نفر ثروتشان بیش از یک‌میلیون دلار است. نکته خیلی مهم اینکه مؤسسه یادشده با کسر بدهی‌های هر شخص، ارزش خالص را به‌همراه دارایی‌های مالی و املاک و مستغلات وی در نظر می‌گیرد.

این میلیونر‌ها فقط ۱ درصد از جمعیت کل جهان (‌به استثنای کودکان) را تشکیل می‌دهند و همین ۱ درصد بیش از ۴۳ درصد از ثروت کل جهان را در‌اختیار دارند. بر‌اساس همین گزارش، ۱۷۵،۷۰۰ نفر از این افراد بیش از پنجاه‌میلیون دلار سرمایه دارند. از این تعداد، ۵۵،۸۰۰ نفر حداقل صد‌میلیون دلار دارند و ثروت ۴،۴۱۰ نفر آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است.

اکس نوین

بررسی روند عرضه بیت کوین

از اول مارس سال جاری تا همین لحظه، کل بیت کوین عرضه شده ۱۸/۶۴ میلیون واحد بوده و  از سال ۲۰۰۹ تا الان، ۲/۳۷ میلیون کوین برای استخراج باقی مانده ‌است. در دَه سال، عرضه ۲۰/۶ میلیون یا ۹۸ درصد از کل ۲۱ میلیون واحد بیت کوین می‌رسد. خدا بدهد شانس! ۱/۹ میلیون واحد بیت کوین بیشتر از دَه سال است که در کیف‌پول‌ها خاک می‌خورد و از آن استفاده نمی‌شود، آن‌ها هیچ! حداکثر ۱۹/۲ میلیون واحد بیت کوین می‌ماند و اگر آن را تقسیم بر تعداد میلیونرهای سال ۲۰۲۰ کنیم، به هر نفر ۰/۳۷ بیت کوین می‌رسد.

اجازه دهید جور دیگری حساب کنیم: بیایید بیت کوین‌هایی را کنار بگذاریم که پنج سال است در کیف‌پول‌ها کپک زده‌اند، ۱۴/۵۷ میلیون بیت کوین می‌ماند. حالا مثل مورد قبل این عدد را تقسیم بر تعداد آن میلیاردها کنیم که به هر فرد ۰/۲۸ واحد می‌رسد.

در‌حال‌حاضر، ۵۹۰ میلیون نفر با سرمایه بیشتر از صد‌هزار دلار سرمایه وجود دارند. که این‌ها را هم وارد بازی می‌کنیم. با فرض ثابت‌ماندن نسبت ثروت جهانی، میلیونرها ۶/۳۲ میلیون بیت کوین در‌اختیار خواهند داشت. این یعنی که هر فرد می‌تواند ۰/۱۲ واحد بیت کوین بخرد. ۵۹۰ میلیون نفر که وارد بازی شدند، می‌توانند ۵/۹ میلیون واحد دیگر را در‌اختیار داشته ‌باشند به‌طوری‌که به هر نفر ۰/۰۱ بیت کوین می‌رسد.

چرا باید باور کنیم بیت کوین سودآور خواهد بود؟

شاید فکر کنید بیت کوین هم هجومی زودگذر است؛ اما این‌طور نیست. بیت کوین آینده جهان است و افراد زیادی آن را جانشین طلا می‌دانند. استراتژیست‌های بلومبرگ در آخرین مقاله‌اش در ماه مارس بر این موضع دوباره تأکید کردند. در این مقاله آمده است روند جایگزینی بیت کوین و طلا در پورتفولیو سرمایه‌گذاران آغاز شده‌ است. تحلیلگران معتقدند با‌توجه‌به وضعیت موجود، رسیدن قیمت بیت کوین به صد‌هزار دلار تا پایان سال میلادی جاری، دور‌از‌ذهن نخواهد بود. پیش‌از‌این ویلیام کوئیگلی، بنیان‌گذار شرکت مگنتیک، نیز پیش‌بینی کرد بیت کوین در دوازده ماه آتی به ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

نتیجه‌گیری درباره خرید بیت کوین

اگر ۰/۰۱ واحد بیت کوین بخرید، جزوی از ۱۳ درصد دارندگان این رمزارز می‌شوید و این اتفاق می‌تواند شما را در آینده‌ای نه‌چندان دور ثروتمند کند! پس همین لحظه دست به کار شوید و اکس نوین را انتخاب کنید. اکس نوین بزرگ‌ترین پلتفرم خریدوفروش ارزهای دیجیتال در ایران است!

شش گام طلایی تا خرید بیت کوین در اکس نوین

  • مراجعه به سایت
  • ایجاد حساب کاربری
  • دریافت و تأیید ایمیل
  • ارسال عکس و مدرک شناسایی برای احراز هویت
  • انجام احراز هویت
  • شروع به معامله به تومان
  • خریدوفروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات