خرید لوازم الکترونیکی از آمازون با آی مازون

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برای ایرانیان، خرید مستقیم از آمازون ممکن نیست و باید از وب‌سایت‌های واسط استفاده کنید. آی مازون مسیر اصلی خرید ایرانیان از آمازون است.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید؛ برای خرید از آمازون ایرانیان مشکلاتی وجود دارد. به‌صورت مستقیم امکان خرید از آمازون وجود ندارد و باید از وب‌سایت‌ها و شرکت‌های واسط استفاده کنید؛ یکی از این وب‌سایت و شرکت‌های واسط، آی مازون است. آی مازون مسیر اصلی خرید ایرانیان از آمازون محسوب می‌شود.

 لوازم الکترونیکی طیف وسیعی دارند و تقریبا هر آنچه شما نیاز داشته باشید در وب‌سایت آمازون یافت می‌شود. لوازم الکترونیکی مثل موبایل، لپ‌تاپ، قطعات الکترونیکی، کنسول‌های بازی، اسباب‌بازی و پهپاد و ... تماماً در وب‌سایت آمازون از برندهای معتبر و کالاهای اصل موجود هستند.

به‌جز موبایل و تبلت و ساعت هوشمند که نیاز به رجیستری دارند و برخی محصولات ممنوعه برای ورود به کشور (طبق قوانین و مقررات گمرک) مابقی کالاها را شما به‌راحتی می‌توانید از وب‌سایت آمازون توسط آی مازون خرید کنید.

خرید لپ ‌تاپ از آمازون

برای خرید لپ‌تاپ از آمازون کافی است در وب‌سایت آی مازون لپ‌تاپ را جست‌وجو کنید یا لینک محصول مورد نظر خود را از وب‌سایت آمازون کپی و در وب‌سایت آی مازون وارد کنید تا قیمت روز آن لپ‌تاپ برای شما نمایش داده شود.

از آنجایی که برخی لپ‌تاپ‌ها با کانفیگ خاصی که شما مد نظر دارید به‌راحتی نمی‌توانید در ایران پیدا کنید یا دارای قیمت بسیار زیادی هستند، می‌توانید از آی مازون کمک بگیرید تا کالای خود را با قیمت پایین‌تری نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی یا حتی فروشگاه‌های فیزیکی تهیه کنید.

آی مازون کمترین نرخ گمرکی را در بین وب‌سایت‌های واسط دارد. برای نحوه محاسبه قسمت محصولات می‌توانید از این مقاله کمک بگیرید.

لپ‌تاپ‌های موجود در آمازون تمام برندهای دنیا را شامل می‌شود و کافی است با دقت در وب‌سایت آمازون به‌دنبال آن بگردید.

آی مازون

خرید دوربین عکاسی از آمازون

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد در بین اقشار جامعه، دوربین عکاسی است. از آنجایی که گوشی‌های موبایل با دوربین‌هایی با کیفیت بالا ارائه شدند، شاید خرید دوربین عکاسی کمی کمرنگ‌تر شده باشند! اما برای افراد حرفه‌ای همچنان حائز اهمیت است!

برای خرید محصولات آمازون و خرید دوربین عکاسی کافی است حوصله به خرج بدهید و وب‌سایت آمازون را خوب زیرورو کنید یا حتی در بخش تخفیف‌های ویژه آمازون به‌دنبال آن‌ها بگردید!

به‌جز خود دوربین عکاسی، قطعا خرید پایه و انواع لنزهای دوربین عکاسی اهمیت ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به حرفه عکاسی دارد. شما با مقایسه انواع دوربین عکاسی و اکسسوری آن‌ها در آمازون با وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های ایرانی و محاسبه قیمت آن‌ها متوجه خواهید شد که خرید از آمازون چقدر برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود. از طرفی با خرید از آی مازون از تخفیف و هدایای این شرکت بهره‌مند شوید!

آی مازون

خرید کنسول بازی از آمازون

انواع کنسول‌های بازی که همه‌ی ما تقریبا با آن‌ها آشنا هستیم، می‌توان از آمازون با قیمت مناسب خریداری کنید.

نه‌تنها کنسول‌های بازی بلکه اکسسوری‌های بسیار متنوع و انواع دیسک بازی را می‌توانید با قیمت‌های مناسب برای کنسول بازی خود سفارش بدهید. برای خرید محصولات آمازون کافی است که بدانید به‌دنبال چه محصولی می‌گردید و با نمونه‌های مشابه در داخل ایران مقایسه کنید و از قیمت‌های پایین آی مازون شگفت‌زده شوید.

خرید محصولات آمازون

خرید از آمازون به قطعات و لوازم الکترونیکی ختم نمی‌شود. در دسته‌بندی‌های مختلف آمازون به‌دنبال محصول یا کالای خود باشید که همه طیف‌های سنی و علایق مختلف را در بر می‌گیرد؛ مثلا خرید لوازم باغبانی، خرید لوازم آرایشی، خرید انواع پوشاک از برندهای معتبر، خرید ساعت و اکسسوری‌ مردانه و زنانه و ...

خرید راحت از آمازون

برای داشتن خریدی مطمئن و راحت از آمازون، کافی است به آی مازون اطمینان کنید و سفارش‌های خود را به آی مازون بسپارید. لذت خرید اینترنتی و کالاهای اصل از برندهای معتبر در وب‌سایت آمازون با آی مازون را تجربه کنید.

اگر تاکنون موفق نشدید خرید از آمازون را تجربه کنید یا خرید محصولات آمازون را به تعویق انداختید، کافی است به وب‌سایت آی مازون سری بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات