با سامانه حضور و غیاب نانوواچ بیشتر آشنا شوید

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نانوواچ یک اپلیکیشن حضور و غیاب است. با استفاده از نانوواچ در کسب‌وکارتان می‌توانید ثبت تردد پرسنل، محاسبه کارکرد و مدیریت درخواست پرسنل را به‌صورت آنلاین انجام بدهید.
تبلیغات

امکاناتی که اپلیکیشن حضور و غیاب و سیستم نانوواچ در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد تا ۷۰ درصد در هزینه و زمان مدیریت منابع انسانی صرفه‌جویی می‌کند.

دورکاری بهترین راه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی

کمپانی‌های بزرگ دنیا رفته‌رفته دورکاری را به مرکزیت اصلی کسب‌وکارشان تبدیل می‌کنند. با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر دنیا و لزوم اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، اهمیت دورکاری بیش از همیشه برای شرکت‌ها روشن شده است. کار از خانه یا به‌اصطلاح فنی‌تر آن Remote working بهترین راه ادامه‌ی منظم کار به دور از نگرانی‌های به‌وجودآمده در رابطه با پاندمی کرونا است.

چندی پیش گوگل اعلام کرد که بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خود را به‌صورت دورکاری پیش خواهد برد و فقط نیروهای فنی و آن‌هایی که بدون حضور آن‌ها گوگل تعطیل می‌شود به دفتر می‌آیند. کمی بعد کمپانی Spotify که طبق گفته خودش تا ۵۰ درصد کارکنانش اصلا در سوئد نیستند، اعلام کرد ترتیبی به وجود آورده است که تمامی کارکنانش قادر هستند از هر جای دنیا از خانه کار کنند.

فناوری در خدمت مدیریت کسب‌و‌کار

شاید با خود بگویید یک کسب‌و‌کار که تمام عمرش را در دفتر فعالیت کرده چطور می‌تواند ظرف مدت کوتاهی تمام کارش را به شکل دورکاری انجام دهد؟ باید بگوییم که آن‌قدرها که تصور می‌کنید سخت نیست. با پیشرفتی که فناوری و سرویس‌های مبتنی بر وب در این سال‌ها داشته‌اند، تقریبا کاری نیست که نتوان آن را از طریق اینترنت انجام داد. اپلیکیشن و سامانه حضورغیاب آنلاین نانوواچ یکی از این سرویس‌ها است. اپلیکیشن‌های حضوروغیاب بخشی از مدیریت منابع انسانی محسوب می‌شوند که در اکثر آن‌ها علاوه بر ثبت تردد پرسنل، محاسبه کارکرد، مدیریت درخواست‌ها و مرخصی‌ها و امکانات دیگر قابل استفاده است. نانوواچ هم می‌تواند به‌صورت اپلیکیشن برای کارکنان باشد و هم کارتابلی برای مدیران به منظور مدیریت درخواست‌ها داشته باشد. مدیر یک مجموعه قادر است برای هر یک از کارکنان شیفت‌های ثابت و چرخشی تعریف و در صورت لزوم آن را ویرایش کند. 

سامانه‌های مدیریتی آنلاین متنوع‌تر از همیشه

محاسبه کارکرد و تردد پرسنل از مواردی است که هزینه و انرژی زیادی تلف می‌کند. امروزه با سامانه حضوروغیاب نانوواچ می‌توان کارکرد و تردد هر یک از پرسنل را در لحظه مشاهده کرد و به درخواست‌ها به‌صورت آنلاین رسیدگی کرد. با استفاده از این سامانه تا ۹۰ درصد در زمان صرفه‌جویی خواهد شد.

سامانه‌های مدیریت منابع انسانی مانند نانوواچ فقط به نفع مدیران و صاحبان کسب‌وکارها نیستند. این سیستم‌ها همچنین کار را برای پرسنل تا حد زیادی راحت می‌کنند. تمامی درخواست‌های پرسنل اعم از مرخصی، اضافه‌کاری و … را می‌توان در یک لحظه از طریق اپلیکیشن انجام داد و از همان طریق پاسخ را دریافت کرد. همچنین پرسنل می‌توانند کارکرد و تردد خود را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه مشاهده کنند.

ثبت تردد و محاسبه کارکرد در چند ثانیه

اکثر سامانه‌های حضور و غیاب قابلیت ارائه گزارش خام به‌صورت فایل word و excel را دارند. نانوواچ هم از این قاعده مستثنا نیست. با نانوواچ می‌توان کارکرد تمامی پرسنل را به‌صورت فایل خام خروجی گرفت و آن را وارد نرم‌افزار دیگری برای محاسبه حقوق و دستمزد کرد.

نانوواچ

دستگاه ثبت اثر انگشت نانوواچ در لحظه به‌صورت آنلاین ورود و خروج پرسنل را ذخیره می‌کند و برای مدیر و خود کارمند نمایش می‌دهد. به این معنا که دیگر نیازی به گرفتن خروجی از دستگاه نیست، اطلاعات آنلاین و در لحظه به سرور نانوواچ منتقل‌ و ذخیره می‌شوند. برای پرسنل دورکار هم آپشنی تعبیه شده تا ساعت کارکرد خود را در اپلیکیشن ثبت کنند. بعلاوه با وجود آپدیت آخری که برای اپلیکیشن نانوواچ منتشر شده است، دیگر نه نیازی به دستگاه اثر انگشت است و نه استفاده از اپلیکیشن برای تمام پرسنل. اگر کسب و کاری یا کارگاهی امکان استفاده از اپلیکیشن را برای تمامی پرسنل خود ندارد و اامکان استفاده از دستگاه اثر انگشت هم برای آنان نیست، مدیر آن مجموعه می‌تواند ساعت کارکرد پرسنل را شخصا وارد کند تا برای محاسبه در اپلیکیشن ذخیره شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات