سرور مجازی بایننس چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
وب داده، ارائه‌دهنده سرورهای مجازی بایننس، از مزایای استفاده از این سرورها برای ترید ارز دیجیتال می‌گوید.
تبلیغات

در بازار ارز دیجیتال، افراد زیادی دچار ضرر و زیان‌هایی می‌شوند که ناخواسته و از روی ناآگاهی است. با استفاده نکردن از یک سرور مجازی ترید، ممکن است شما هم دچار ضرر شوید. برای جلوگیری از هرگونه ضرر احتمالی در بازار ارز. دیجیتال، بهتر است از یک سرور مجازی بایننس استفاده کنید.

سرور مجازی بایننس در واقع یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن در یک کشور دیگر است که به شما امکان می‌دهد. یک IP ثابت کشور خارجی همراه‌با اینترنت آن کشور را از داخل کشور ایران در اختیار داشته باشید.

سرور بایننس از کشورهای اروپایی و آسیایی ارائه می‌شود؛ کاربران ایرانی به دلیل تحریم وب‌سایت بایننس در ایران، یکی از بزرگ‌ترین استفاده‌کنندگان سرور مجازی بایننس هستند.

سرور مجازی بایننس چگونه کار می‌کند؟ - وب داده

راهکار اصلی دور زدن تحریم برای ترید ارز دیجیتال

استفاده از سرور مجازی ترید یکی از اصلی‌ترین راهکارهای دور زدن تحریم ایران است. شما می‌توانید با استفاده از سرور مجازی بایننس و ترید، تمامی این تحریم‌ها را دور بزنید و هرگونه مشکلی که ممکن است برایتان ایجاد شود، فاصله بگیرید.

ویژگی‌هایی سرور مجازی بایننس 

موقعیت شما که داخل کشور ایران است مخفی می‌شود و هیچ‌کسی نمی‌تواند متوجه شود که شما از داخل ایران در حال انجام ترید در وب‌سایت بایننس هستید و به‌طور کاملا حرفه‌ای موقعیت فیزیکی خود را مخفی کرده‌اید.

چه نکاتی را باید قبل از خرید VPS مناسب بایننس بدانیم

  • از کشورهای اروپایی و آسیایی باید سرور مجازی بایننس خود را انتخاب کنید.
  • حداقل ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته پردازنده برای جلوگیری از هنگ کردن سرور مجازی بایننس خود انتخاب کنید.
  •  باید با گوشی موبایل هوشمند اندرویدی / آیفون یا یک لپ‌تاپ به سرور بایننس متصل شوید.
  • کشور و قاره آمریکا به‌طور کامل توسط بایننس تحریم شده است و توجه کنید که سرور مجازی بایننس شما نباید از کشورهای آمریکا و ایران باشد.
  • تضمین ثابت بودن آی پی، از فروشنده بخواهید تضمین بدهد که IP سرور مجازی شما تغییری نخواهد کرد و همیشه ثابت خواهد ماند تا زمانی‌که شما بخواهید.

داشتن یک VPS برای ترید ارز دیجیتال چقدر مهم است

ابتدا باید بدانید که سایت‌های بایننس و سایر تریدرهایی که ایران را تحریم کرده‌اند، بسیار جدی و با حساسیت بالا با کاربران خود رفتار می‌کنند. اگر متوجه شوند شما از ایران هستید بسیار سریع و در قید فوریت سیستمشان کل اکانت بایننس شما و موجودی داخلش را مسدود خواهد کرد، در برخی شرایط پس از مسدود شدن کاربران نتوانسته‌اند موجودی خود را بردارند و ضرر سنگینی به اندازه تمام سرمایه و پس‌اندازشان تجربه کرده‌اند.

پس اگر شما به‌دنبال نگه ‌داشتن سرمایه و دارایی خود در سایت‌هایی هستید که ایران را تحریم کرده‌اند، هیچ‌گاه بدون داشتن یک IP ثابت خارجی به این سایت‌ها مراجعه نکنید و تا زمانی‌که قصد ماندن در بازار ترید ارزهای دیجیتال را دارید، سرور مجازی را همانند یک ابزار لازم، همیشه در کنار خود داشته باشید.

چرا باید حداقل ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته پردازنده در سرور مجازی بایننس داشت

برای اینکه بتوانید بدون معطلی و بدون گیر کردن سرور مجازی بایننس، معاملات خود را انجام دهید، سرور مجازی بایننس با منابع بسیار پایین فقط باعث ایجاد و وارد شدن ضرر به شما می‌شود، همین‌که یک بار نتوانید به‌درستی معامله کنید، ضررهای زیادی در این راه خواهید داد.

پس با دقت ادامه مقاله را بخوانید و تمامی نکات را رعایت کنید تا بتوانید یک سرور مجازی مناسب بایننس خوب را تهیه کنید.

داشتن یک VPS مناسب بایننس چه امکانات دیگری به شما می‌دهد

  • امکان دانلود سریع فایل‌ها
  • مخفی کردن موقعیت فیزیکی شما که داخل کشور ایران هستید.
  • بالا بردن امنیت اطلاعات با استفاده از کدگذاری SSL در ارتباط‌ها.
  • عدم ریسک قطع شدن، با قطع شدن اینترنت شما وب‌سایت بایننس روی سرور باز می‌ماند و مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند.
  • سرور مجازی ترید یا همان سرور مجازی بایننس به شما اینترنتی قوی با پینگ یک میلی‌ثانیه می‌دهد.
  • قابلیت نصب نرم‌افزار متاتریدر و تحلیل و بررسی بازارهای مالی در کمترین زمان ممکن.

چرا استفاده از VPS برای بایننس ضروری است؟ چرا از VPN نباید استفاده کنیم؟

بزرگ‌ترین اشتباه هر تریدر استفاده از VPN است، ابتدا اینکه VPN-ها در ایران قانونی نیستند و در صورت مواجهه با مشکل، هیچ‌گونه پیگیری نمی‌توانید کنید، در بُعد دیگر، هر بار که به VPN-تان متصل شوید، ممکن است یک IP آدرس متفاوت دریافت کنید که بایننس روی این موضوع بسیار حساس است و از شما می‌خواهد هیچ‌گاه آی‌پی‌تان عوض نشود. در صورت عوض شدن ناگهانی آی پی، بایننس حساب کاربری شما را Limit می‌کند و در صورت عدم امکان احراز هویت و اطلاعات ثبت نامی، حساب شما را مسدود خواهد کرد.

در نتیجه استفاده از VPN برابر است با از بین رفتن سرمایه و هر آنچه تاکنون در بازار ارز دیجیتال اندوخته‌اید.

چگونه امنیت خود را در سرور مجازی بایننس حفظ کنیم

  • رمزسرور مجازی بایننس و سرور ترید خود را بلافاصله پس از دریافت سرور از فروشنده تعویض کنید و آن را به‌صورت دوره‌ای تغییر دهید.
  • به حساب صرافی ارز دیجیتال خود یا سایت بایننس وارد شوید، سپس ورود دومرحله‌ای یا رمز دوعاملی را فعال کنید تا رمز هر ۳۰ ثانیه یک بار تغییر کند.
  • از جای مطمئن که نماد اعتماد داشته باشد و محصولاتشان را تخصصی برای ترید ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند خرید کنید.

سرعت اینترنت سرور مجازی بایننس چقدر است

در سرور مجازی بایننس از پورت ۱۰ گیگابیت استفاده می‌شود، به این معنی که ۶۲۵ برابر سرعت بیشتری نسبت به اینترنت خانگی کشور ایران دارند؛ بنابراین پس از تهیه یک سرور مجازی مخصوص بایننس خیالتان راحت خواهد بود که هیچ مشکلی در حین کار کردن با سرور مجازی ترید و بایننس از لحاظ سرعت اینترنت نخواهید داشت.

برای نمونه سرعت اینترنت ADSL در داخل کشور ۱۶ مگابیت بر ثانیه است، ولی سرعت سرور مجازی ترید وب داده حدود ۱۰٬۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و بیشتر است. همین سرعت در سرور مجازی بورس وب داده نیز برای داخل کشور ایران و استفاده داخلی جهت سرخطی بورس نیز وجود دارد.

سرور مجازی ترید - وب داده

چرا باید سرور مجازی بایننس برای ترید داشته باشیم و نه یک سرور مجازی معمولی

سرور مجازی بایننس یا VPS مناسب بایننس که توسط ارائه‌دهندگان اصیل و حرفه‌ای ایرانی ارائه می‌شود چندین ویژگی خاص دارد که سرور مجازی معمولی ندارد:

  • ثابت بودن آی پی تا هر زمان به‌صورت تضمین‌شده و بدون مشکل تعویض آی پی در آینده. (تا هر زمان که شما سرور را نیاز داشته باشید آی‌پی‌تان ثابت باقی خواهد ماند)
  • از کشورهایی ارائه می‌شود که هیچ‌گونه مشکلی با بایننس نداشته باشند.
  • قبل از اینکه سرور مجازی بایننس را خریداری کنید، فروشنده بارها و بارها تست‌های خود را در داخل بایننس انجام داده است و بررسی‌های لازم انجام شده که مشکلی پس از تحویل به شما به وجود نیاید.
  • بایننس یک وب‌سایت حساس به آی پی است، گاهی دیده شده در میانه‌های استفاده از سرور مجازی بایننس، لوکیشن یا موقعیت آی پی تغییر می‌کند! این اتفاق ناگهانی در سایت بایننس یعنی ایجاد مشکلی اساسی برای شما.

نتیجه‌گیری نهایی

در این مقاله به‌طور کامل و حرفه‌ای به بررسی و تمام جزئیات سرور مجازی بایننس پرداختیم، امیدواریم شما بتوانید یک وی پی اس مناسب بایننس برای خود خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور مجازی مناسب بایننس می‌توانید از وب‌سایت وب داده که مرکز تخصصی ارائه سرور مجازی ترید وب داده است، دیدن کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات