کاشت مو به روش SUPERFUE در کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
رویان سلامت انواع خدمات به‌روز و مدرن دنیا را برای کاشت مو و کاشت ابرو ارائه می‌دهد؛ از جمله روش SUPERFUE که یکی از بهترین روش‌های کاشت مو است.
تبلیغات

کاشت مو برای افزودن موهای بیشتر به ناحیه‌ای از سر شما که ممکن است نازک یا طاس باشد و با برداشتن مو از قسمت‌های ضخیم پوست سر یا سایر قسمت‌های بدن و پیوند دادن آن به قسمت نازک‌شده یا طاسی پوست سر انجام می‌شود.

در سراسر جهان، حدود ۶۰ درصد مردان و ۵۰ درصد زنان نوعی از ریزش مو را تجربه می‌کنند. برای رفع این مسئله، مردم اغلب از محصولات بدون نسخه و درمان‌های موضعی استفاده می‌کنند که هیچ روش تضمینی برای درمان کم مویی نیست. همچنین غیر از ریزش مو خیلی از افراد به علت ژنتیکی یا اختلالات هورمونی موهایشان کم‌پشت می‌شوند یا دچار طاسی می‌شوند.

کلینیک رویان سلامت انواع خدمات به‌روز و مدرن دنیا را برای کاشت مو و کاشت ابرو ارائه می‌دهد. یکی از روش‌های کاشت مو در کلینیک رویان، کاشت مو به روش SUPERFUE است که جزو بهترین روش‌های کاشت مو محسوب می‌شود. کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت، با بهره‌گیری از پزشکان باتجربه و متخصص کاشت مو در تهران همراه‌با سال‌ها تجربه، در کنار شما است.

کلینک رویال

خدمات کاشت مو در رویان کلینیک

این کلینیک توانسته است مشکل بسیاری از مراجعین و بیماران را با خدمات کاشت مو با روش  SUPERFUE به‌طور کاملاً علمی و تخصصی و با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و تکنیک‌های روز دنیا برطرف کند. کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت با ارائه خدمات منحصر‌به‌فرد خود توانسته است فعالیت‌های و خدمات خود را روزبه‌روز گسترش دهد و رضایت‌مندی بسیاری از افراد را به خود جلب کند. همچنین این کلینیک خدماتی را برای افرادی که در شهرستان‌ها و در خارج کشور زندگی می‌کنند در نظر گرفته است. تمام این خدمات از بهترین روش کاشت مو هستند.

ارائه مشاوره به‌صورت حضوری و غیر حضوری از طرف متخصصان این مرکز، نیز از خدماتی‌ است که با راهنمایی علمی و کاربردی متخصصان، مراجعان انتخاب آگاهانه برای دریافت خدمات کاشت مو و کاشت ابرو انجام دهند. متخصصان کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت صبورانه و متعهدانه با تأکید بر تخصص و تجربه، مهارت و علاقه‌مندی خود به شما کمک می‌کنند تا با کاشت مو با جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های روز دنیا روحیه و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. 

مراجعه‌کنندگان به کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت با جدیدترین، بی‌عارضه‌ترین روش کاشت مو در جهان درمان می‌شوند. این روش که به نام روش کاشت مو به SUPERFUE معروف است مطمئن‌ترین و زیباترین راه برگرداندن زیبایی به موهای سر شما است.

این روش کاشت مو برای اولین بار در ایران توسط متخصصان پیوند مو کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت با موفقیت به اجرا درآمد. آمار بیشترین مراجعین ترمیم مو و دستیابی به بالاترین تراکم کاشت مو در یک نوبت از مهم‌ترین امتیازات این تیم است. تیم تخصصی کلینیک کاشت مو ماشیت ابرو و زیبایی رویان سلامت بر این باورند که کاشت و پیوند مو یک فرآیند ساده پزشکی نیست بلکه تلفیقی از علم پزشکی، هنر و تجربه است که نتیجه نهایی آن چهره‌ای زیبا و مناسب برای فرد و نیز روحیه و اعتماد به نفس بالا برای فرد است.

در کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت، بهترین روش کاشت مو، روش SUPERFUE با ۲۳ دستگاه خودکار کاشت مو انجام می‌شود. این روش هیچ‌گونه بیهوشی و تیغ جراحی ندارد و تماماً با یک دستگاه هوشمند و الکترونیک انجام می‌شود. این روش جای اسکار به‌جای نمی‌گذارد و آسیبی به فولیکول‌ها نمی‌زند.

برای کاشت مو چه کنم؟

همین حالا می‌توانید برای بهترین روش کاشت مو با انواع روش‌های مدرن با کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت به شماره 41936-021 تماس بگیرید و با یک جلسه مشاوره رایگان روند درمان خود را آغاز کنید. کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت با ارائه مشاوره رایگان به شما کمک می‌کند تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید و متخصصان ما شما را از تمام کارهایی که پیش از درمان و در حین درمان و بعد از آن باید انجام دهید آگاه می‌کنند.

مشاوره برای کاشت مو

کلینک رویال

مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین روش کاشت مو در کلینیک کاشت مو کاشت ابرو و زیبایی رویان سلامت به‌صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. جهت مشاوره حضوری شما می‌توانید برای تعیین وقت با شماره 41936-021 تماس بگیرید و با انتخاب مرکز خود، قیطریه یا شهرک غرب در زمان تعیین‌شده برای جلسه مشاوره مراجعه کنید. کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت اولین کلینیک مجهز به سیستم اسکرینینگ کرونا است. در واقع قبل از ورود هر فرد به کلینیک با استفاده از این روش فرد معاینه می‌شود و در صورت وجود هر علائمی حتی سرماخوردگی از ورود فرد به کلینیک جلوگیری می‌شود. از طرفی کلینیک، محیط‌های رفت‌و‌آمد، آسانسورها، جایگاه انتظار و دستگاه‌ها دائما ضدعفونی می‌گردد و تمام متخصصان پوشش‌های مخصوصی دارند و تمام این‌ها برای شما مراجعین عزیز است تا از نگرانی بیماری کرونا به دور باشید.

برای مشاوره آنلاین درباره کاشت مو و تزریق چربی به‌صورت شما می‌توانید با کلینیک تماس بگیرید و کارشناسان ما برای شما در روز انتخابی، از ساعت ۴ تا ۷ شب تعیین وقت می‌کنند. مشاوره غیر حضوری و آنلاین از طریق اینستاگرام برقرار می‌شود و شما با دادن آی‌دی خود به کارشناسان ما، در وقت تعیین‌شده متخصصان با شما تماس خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات