خرید ساز به روش آنلاین از ساز24 راهی آسان و مطمئن

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در ایران دست‌کم یک دهه است که خرید آنلاین محصولات و خدمات با استقبال چشمگیری مواجه شده است؛ اما آیا خرید آنلاین لوازم موسیقی هم می‌تواند روشی موفقیت‌آمیز باشد؟ ساز24 پاسخی مطمئن به این سؤال است.
تبلیغات

با فراگیرشدن تکنولوژی‌های ارتباطات الکترونیک و ظهور «اینترنت» به‌عنوان «دهکده جهانی»، رفته‌رفته بخش زیادی از فعالیت‌هایی که تا پیش‌از‌این تنها در دنیای واقعی و ملموس امکان‌پذیر بود، به دنیای مجازی یا همان فضای اینترنت انتقال یافت و الگوهای رفتاری انسان‌ها نیز هم‌پای آن تغییر کرد و با این سازوکار جدید منطبق شد. این فرایند باعث شده تا امروزه شنیدن واژه «آنلاین» به‌عنوان پسوندی برای کلمات «خرید» یا «فروش» یا «مشاوره» نه‌تنها دور از انتظار نباشد؛ بلکه آسان‌ترین و دردسترس‌ترین روش را برای به‌نتیجه‌رسیدن در این موارد به‌خاطر آورد.

ساز 24

بزرگ‌ترین مشکل کسب‌و‌کارهای فروش آنلاین مسئله جلب اعتماد مشتریانی است که حالا دو انتخاب پیش رو دارند: محصول مدنظر را به شیوه سنتی (حضوری) بخرند یا آنلاین و غیرحضوری. خرید ساز و لوازم موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. معمولا همراه ‌با تصمیم هنرجو یا هنرمند برای تهیه ساز جدید، دغدغه‌ها و انتظارهایی به‌وجود می‌آید که به‌شرح زیر است:

  • وجود تنوع کافی در بین سازهای موجود براساس کیفیت و قیمت
  • امکان مقایسه سازهای موجود با بهره‌مندی از اطلاعات فنی و ظاهری
  • امکان مشاهده و شنیدن صدای ساز در شرایط اجرا
  • اطمینان‌یافتن از کیفیت و اصالت ساز و تهیه آن با مناسب‌ترین قیمت (ضمانت فروشنده)

ازآنجاکه تجارت الکترونیک (خریدوفروش آنلاین) همیشه سعی کرده نواقص شیوه سنتی را برطرف کند، اغلب پلتفرم‌های آنلاینی که درزمینه فروش ساز به‌وجود آمدند، با تمرکز بر گسترش طیف و تنوع محصولات و ایجاد امکان مقایسه بین گزینه‌های متعدد، مخاطبان خود را (خریداران ساز) به‌سمت این بازار جدید فراخواندند. این اتفاق همان‌گونه که انتظار می‌رود، انتخاب سازی که ازنظر مشخصات فنی و ساختاری و قیمتی مناسب فرد باشد، از همیشه آسان‌تر کرد. حالا تنها باید برای دو انتظار دیگر مشتریان، یعنی مشاهده ساز در حال اجرا و مطمْن‌شده از اصالت ساز، چاره‌ای اندیشیده می‌شد.

ساز 24

این دغدغه‌ها، به‌ویژه درباره سازهای ایرانی که عموما به‌صورت دست‌ساز و کارگاهی تهیه می‌شوند، بدون شک نقش موثری در تصمیم‌گیری هنرمند یا هنرجو ایفا می‌کند. برای مثال، سنتورنوازی حرفه‌ای که قصد خرید سنتور جدید دارد، مطمئنا ترجیح می‌دهد خصوصیات حین اجرا و نحوه صدادهی سازهای متعددی را بررسی کند تا در‌نهایت بتواند ساز مطلوبی بخرد. در خرید تار یا سه تار یا حتی خرید دف و سازهای کوبه‌ای دیگر نیز وضعیت مشابهی وجود دارد و صدای ساز باید موردپسند هنرمند باشد تا او را به خریدن ساز جدید ترغیب کند. علاوه‌بر‌این، معمولا در شیوه سنتی تهیه ساز، هنرمند با شناخت قبلی از پیشینه مُهر یا سازنده و با مراجعه مستقیم به وی، ساز را تهیه می‌کند. بنابراین، اگر بتوان این شناخت و اطمینان را در فضای خدمات آنلاین تجربه کرد، راهی آسان و مطمئن برای تهیه ساز دربرابر هنرمندان و هنرآموزان مشتاق قرار گرفته است.

مجموعه ساز ۲۴ به‌عنوان مرجع تخصصی بررسی و فروش آنلاین ادوات موسیقی در ایران، فعالیتش را از فروردین ۱۳۹۳ با عنوان کسب‌و‌کار Market Place با فروش ساز و لوازم جانبی موسیقی آغاز کرد. رفته‌رفته و با گذشت زمان، با مشاهده نیاز شدید هنرجویان به دریافت اطلاعات و محتوای تخصصی درباره ابزار موسیقی برای انتخاب صحیح و مناسب ساز و به‌دلیل نبود چنین محتوایی به‌صورت یکپارچه در فضای آنلاین، فعالیتش را علاوه‌بر فروش آنلاین ساز و لوازم جانبی، به‌طور گسترده روی تهیه محتوای متنی، عکسی، صوتی، تصویری و کارشناسی روی ادوات موسیقی معطوف کرد و در‌حال‌حاضر، به‌عنوان مرجعی برای بررسی و معرفی ساز به هنرجویان و علاقه‌مندان به حوزه موسیقی نیز شناخته می‌شود.

تمامی سازهایی که وب‌سایت ساز ۲۴ می‌فروشد، از تأمین‌کنندگان و سازندگان تأییدشده مجموعه ساز ۲۴ تأمین و با نظارت این مجموعه ارسال می‌شوند. بنابراین، ساز ۲۴ کیفیت و اصالت هر ساز ارسالی را ضمانت می‌کند. درضمن در تهیه ساز ازطریق این وب‌سایت، قیمت ساز نیز با هزینه خرید حضوری همان ساز با مراجعه مستقیم به سازنده یا کارگاه مرتبط هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات