ناهارتایم؛ جامع‌ترین سامانه سفارش غذای شرکتی

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با سفارش غذای شرکتی از طریق پلتفرم جامع و کامل ناهارتایم، نیاز روزانه کارمندان به این موضوع مهم را به بهترین شکل برطرف سازید.
تبلیغات

احتمالاً ناهار برای ما مهم‌‎ترین و مفصل‎‌ترین وعده‌‎ی غذایی در شبانه‎‌روز است؛ به‌خصوص اگر شاغل باشیم وعده‌ی ناهار به فرصتی برای استراحتی کوتاه و دوری از فشار و تنش روانی سرکار بدل می‎شود؛ لذا سفارش غذای شرکتی از طریق پلتفرم جامع و کامل ناهارتایم می‌تواند نیاز روزانه کارمندان به این موضوع مهم را به بهترین شکل برطرف سازد. 

به لحاظ جسمی؛ ناهار انرژی و مواد مغذی لازم بدن را برای گذراندن بقیه‌‎ی روز تأمین می‎‌کند و موجب بازگرداندن توان و قوای جسمی برای گذراندن بقیه‌‎ی روز می‌‎شود. کالری دریافت‌شده در وعده‎‌ی ناهار به سبب فعالیت‌‎هایی که در طول روز داریم، بیشتر از سایر وعده‌‎های غذایی مصرف می‎‌شود؛ بنابراین می‎‌توانیم در این وعده، کالری بیشتری از وعد‌ه‌‎ی شام دریافت کنیم. کالری دریافتی مناسب برای وعده‌‎ی ناهار بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ کالری تخمین زده شده است که می‌‎توان با تنظیم رژیم‌‎های متنوع غذایی، مقدار دلخواه آن را کسب کرد. بسته به سلیقه‎‌ی غذایی و سوخت و ساز بدن، برای وعده‎‌ی ناهار م‌‎توان غذاهای رژیمی کم‌کالری مثل انواع سالاد و غذاهای دریایی یا غذاهایی که با نان خورده می‌‎شوند مثل انواع کتلت، کوکو یا غذاهای برنجی مثل انواع خورش و... را انتخاب کرد. طبق توصیه‌‎های متخصصان تغذیه، یک وعده‌‎ی غذایی سالم باید از مواد مغذی مثل کلسیم، پتاسیم، فیبر، آهن، پروتئین و ... تشکیل شده باشد تا هم ویتامین‌‎ها و سایر مواد مورد نیاز بدن برای انجام فعالیت روزمره تأمین  و هم از چاقی و بیماری‌های مربوط به پرخوری پرهیز شود.

ناهار تایم

برای افراد شاغل داشتن یک وعده‌‎ی غذایی سالم، همیشه دغدغه بوده است. بسیاری از افراد به وعده‌‎ی غذایی تازه تمایل دارند و برای همین به‌ جای آوردن غذای شب پیش از خانه، ترجیح می‌‎دهند از بیرون غذای خود را سفارش بدهند. صرف‌ نظر از قیمت بالایی که برای سفارش هر وعده‌‎ی غذایی باید پرداخته‌ شود، وجود تنوع در انتخاب غذا و پرهیز از منوی تکراری برای افرادی که معمولاً ناهار را سرکار صرف می‎‌‎کنند، امتیاز قابل توجهی ‎است. راه‎ چاره شاید سفارش غذا از سرویسی باشد که بتواند وعده‌‎ی ناهار ما را با غذاهای متنوع، سالم، بهداشتی و مقرون‌به‌صرفه تأمین کند. ما در ناهارتایم هدفمان تهیه‎‌ی غذای پرسنلی با درنظرگرفتن تمامی نکات ذکرشده است؛ علاوه بر اینکه تضمین می‌‎کنیم غذا را گرم و سر موقع به دست شما برسانیم. ناهارتایم با ارائه‎‌ی پنل ثبت سفارش غذا به شما این امکان را می‎‌دهد که هرروز تنها با یک کلیک غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ناهار تایم

منوی ناهارتایم شامل غذاهای مختلف، دسر و انواع نوشیدنی مناسب تمام سلائق غذایی از رستوران‎‌ها و فست‎‌فودهای معتبر است. تخفیف ویژه‎ای برای کاربران ناهارتایم روی هر غذا اعمال شده ‎است؛ علاوه بر این کارمندان این امکان را دارند که آخر هر ماه هزینه‌‎ی ناهار خود را طی یک ماه بپردازند و همچنین برای سازمان قابلیت محاسبه‌ی سهم کارکنان وجود دارد. برنامه‌‎ی دریافت منظم ناهار برای کارکنان از هدر رفتن انرژی و زمان تا حد زیادی جلوگیری می‌‎کند و تمام کارکنان می‌‎توانند هم‌زمان غذاهای خود را به‌صورت گرم و در پک‌‎هایی بهداشتی تحویل بگیرند. ناهارتایم در حال حاضر ارائه دهنده‌‎ی سرویس به شرکت‎‌های بزرگی مثل گروه صنعتی پاکشو، توسن تکنو، گروه صنعتی دانا پلیمر و چندین شرکت معتبر دیگر است. اگر قصد دارید از این به بعد خود و دیگر همکارانتان وعده‌‎ی ناهار گرم و تازه را در کنار یکدیگر باشید و با خیالی آسوده از کیفیت غذایتان را میل کنید، می‌‎توانید به nahartime.com  مراجعه بفرمایید. پس از پر کردن فرم ثبت ‎نام در وب‌سایت، همکاران ما در ناهارتایم با شما تماس می‎‌گیرند و مراحل ثبت ‎نام را انجام می‎‌دهند.

ما در ناهارتایم تجربه‌‎ی وعده‌‎ی غذایی شما را به تجربه‌‎ای دلپذیر تبدیل می‌‎کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات