لیدوماتریپ؛ وب‌سایتی برای رزرو آنلاین اقامتگاه

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اجاره ویلا و اقامتگاه با امکانات خوب، از آرزوهای یک سفر دل‌چسب است. لیدوماتریپ رازهای اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین را توضیح می‌دهد.
تبلیغات

آرامش و استراحت کامل در یک سفر آخر هفته خوب، خستگی را به‌خوبی از بدن بیرون می‌کند. محل اقامت با آن‌که اهمیت بالایی دارد در سفرهای کوتاه، مهم به نظر نمی‌رسد؛ اما با طولانی‌تر شدن سفر، محل اقامت تأثیر خودش را به‌خوبی نشان خواهد داد.

 برای آن‌که یک محل اقامت یا ویلای باکیفیت را اجاره کنیم، نیاز داریم که گزینه‌های مختلفی از امکانات ویلا بررسی بشوند تا شرایط برای یک استراحت کامل فراهم بشود. در حال حاضر یکی از بهترین روش‌ها برای اجاره سوئیت و ویلا، به‌صورت آنلاین است. لیدوماتریپ چند راز مهم در مورد اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین توضیح می‌دهد.

میزبان خوب مهم‌تر از اقامتگاه مناسب

حضور یک میزبان یا صاحب‌خانه کج‌خلق دردسر کمی نیست. سفرهای خوب معمولاً با میزبان‌های دوست‌داشتنی گره‌ خورده‌اند. در حقیقت بیشتر صاحب‌خانه‌ها، دلسوز و معقول هستند و هوای مهمان خود را در چند روز اقامتش دارند؛ اما در اجاره ویلا در شمال یا هر جای دیگری کاملاً باید به این نکته دقت کرد. راز بزرگی که بسیاری از مسافران حرفه‌ای به آن دقت می‌کنند، انتخاب میزبان خوب است. در مورد میزبان چند تا نکته را باید رعایت کرد.

برای انتخاب میزبان خوب، می‌توانید به بخش نظرات وب‌سایت سر بزنید. تک‌تک نظرها می‌توانند در انتخاب شما تأثیرگذار باشند. به جواب‌هایی که میزبان به مسافرها داده است توجه کنید. به تعداد ستاره‌ها، عکس‌های گذاشته‌شده و امکانات ویلا دقت بشود. بعد از رزرو هم می‌توانید به‌طور مستقیم با میزبان مکاتبه یا به‌صورت تلفنی با او صحبت کنید.

امکانات ویلا را در نظر بگیرید

لیدوماتریپ

اگر برای آشپزی کردن در ویلا برنامه دارید، حتماً در مورد کابینت‌ها، اجاق‌گاز، موجود بودن وسایل آشپزی و ... دقت کنید. مثلاً اگر به کیش سفر می‌کنید و خواهان اجاره سوئیت در کیش هستید، حتما دقت کنید که سوئیت مورد نظر دارای آشپزخانه با  امکانات باشد چون هزینه رستوران در کیش بالا است.

برای هر برنامه‌ای، میزبان بهتر است در جریان باشد. میزبان‌هایی پیدا می‌شوند که برای رفاه حال مهمانشان، امکانات بیشتری فراهم می‌کنند.

به امکانات دیگر مثل وجود آب‌گرم‌کن، نوع سرویس‌های بهداشتی، محل قرارگیری و حتی سیستم گرمایش و سرمایش دقت کافی داشته باشید. در شهرهای جنوبی بدون کولر گازی نمی‌توان شب را سر کرد؛ و در شهرهای شمالی هم در فصل گرم سال، هیچ‌چیز به جز این سیستم سرمایش راهی نیست. پس به تک‌تک این موارد دقت کنید.

اطلاعات کامل را به میزبان بدهید

میزبان باید تمام نکته‌های حساسیت‌برانگیز در مورد مهمان‌ها را بداند. آگاه بودن از مسائلی مانند داشتن حیوان خانگی، دیر خوابیدن، تعداد بالا، اجرای مراسم خاصی مثل جشن تولد و... باید در ذهن میزبان باشد. در نظر داشته باشید که میزبان بعد از هر مهمان باید بتواند به کسب‌وکارش ادامه بدهد. همیشه میزبان مقصر نیست، بلکه مهمان هم می‌تواند با پنهان‌کاری در مورد مسائل مهم، میزبان را کلافه کند؛ بنابراین اگر حیوان خانگی دارید، می‌خواهید جشن تولد برپا کنید یا با تعداد ظرفیت بالاتر از میزان ثبت‌شده برای اقامتگاه سفر می‌کنید، موارد را به میزبان یا پشتیبانان سایت توضیح دهید. به‌طور مثال خیلی از افراد می‌خواهند با اجاره ویلا در کردان، تولد یکی از اعضای خانواده را جشن بگیرند؛ اما قبل از رزرو باید با میزبان صحبت شود تا برپایی سروصدا و جشن تولد در ویلایش مشکلی نداشته باشد.

میزبان‌ها علاقه‌ای به خراب کردن کسب‌و‌کار یا از دست دادن مشتری‌هایشان ندارند؛ اما مسائل مهم‌تر دیگری هستند که میزبان بعد از رفتن مهمان‌ها باید با آن رو‌به‌رو بشود. از جمله همسایه‌ها، اماکن و مسائل دیگر؛ بنابراین هر نکته‌ای که یک درصد ممکن است باعث حساسیت و ناراحتی بشود، از قبل با میزبان هماهنگ کنید؛ بنابراین برای پیدا کردن و اجاره روزانه خانه در تهران که شهری شلوغ و پرتردد است و هر شهر بزرگ و کوچک دیگر، به اندازه کافی وقت بگذارید.

رزرو آنلاین ویلا و سوئیت با لیدوماتریپ  

لیدوماتریپ

لیدوماتریپ یکی از وب‌سایت‌های معتبر و امن برای رزرو آنلاین اقامتگاه و محبوب بسیاری از مسافران و گردشگران ایرانی است. این مجموعه بیش از هفت هزار اقامتگاه و ویلا را در ۴۰۰ شهر مختلف ایران را برای اجاره قرار داده است. در این وب‌سایت عکس‌ها قابل اعتماد، قیمت‌ها مشخص و تعیین‌شده و امکانات اقامتگاه به‌طور دقیق و شفاف نوشته شده است. تمام امکانات اقامتگاه از اینترنت و برق و روشنایی گرفته تا مبلمان و توالت و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مشخصات و امکانات هر اقامتگاه نوشته شده است.

پیش از رزرو به تمام این نکته‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید واحد مناسبی برای خود و هم‌سفرانتان دست و پا کنید. نظرات کاربران را هم در نظر داشته باشید. لیدوماتریپ مهمانان دلسوزی دارد که نظرشان را در مورد اقامتگاهی که در آن سکونت داشته‌اند می‌نویسند.

برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت و خدمات آن کلمه «لیدوماتریپ» را در گوگل سرچ کنید یا وارد وب‌سایت lidomatrip.com شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات